Kirjoittaja Aihe: Dommen kuori, kaappi ja häpeä  (Luettu 7891 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #15 : 18.03.2015, 19:21 »
Niin taita naiset markkinaarvo vain kääntyä 35v  vanhana, jolloin kysyntä alkaa laskemaan, jolloin subi  naikkoset joutuvat katsomaan vierestä kun dominoivat miehet valitsevat nuorempia. Eli jos haluaa jotain harrasta niin joutuu niitä jalostaa mitä on oppinut dominoivista miehiltä, mutta johtuen kumminkin olemaan palvelijan rooliss, sillä joutuu mielisteleminen subi miesten tarpeita, sillä ei halua olla näille ilkeä.

Oi voi, kaksi vuotta enää peliaikaa jäljellä. Sitten joudun katselemaan vierestä kun näköjään kaikki dominoivat miehet tykkää alle 35- vuotiaista. Dominaa kun minusta ei saa tekemälläkään.

Ei varmaan mieleen tullut ajatella, ettei kinkyily ole pelkkää pintaa? Vai onko niin, että dominoivat miehet eivät handlaa yli 35-vuotiasta naista?


chilinen

  • Vieras
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #16 : 18.03.2015, 19:40 »
*yskii* :D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #17 : 18.03.2015, 19:43 »
Juu, juu, I'll behave.  O:-)

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #18 : 18.03.2015, 20:08 »
Mää oon kuulut että luuskaosatolle ja/tai norsutarhaan siirtyy jo kolmekymmpisenä?

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #19 : 18.03.2015, 20:43 »
Hitto, oon ollu sit jo kolme vuotta siellä luuskaosastolla. Damned!

chilinen

  • Vieras
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #20 : 18.03.2015, 20:48 »
Voi Kääk! Pitäis varmaan siirtyä tyystin Domme-osastoon, kun toi ikärajakin meni jo :D

Papi

Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #21 : 18.03.2015, 22:23 »
Hyvä keskustelu.
Tuon puolestani esiin pari pointtia:
1. Kohtelias käytös ja pienten palvelusten tekeminen vastakkaiselle sukupuolelle puolin ja toisin on sivistyneemmissä kulttuureissa täysin ok. DOM mies voi tehdä palveluksia naiselle Gentleman tyyliin. Mikä ongelma tässä on (Suomessa)? . Samoin ainakin minä pyydän aivan avoimesti ja häpeilemättä sub-naista vaikka tuomaan minulle kahvia. Domme ei ehkä haluaisi sitä kahvia tuoda, mutta luulisin, että konfliktia välttääkseen sen kuitenkin toisi (ehkä kuppiin sylkäisten).
2. Tuosta ikärasismista en ole samaa mieltä. Itselleni ainakin kelpaa kypsempikin subi, kunhan pitää itsestään huolta. Voi olla, että nuoremmat Masterit eivät iäkkäämpiin subeihin katso, vaikka voisivat heiltä aika paljon oppiakin. Nuoruuden ihannointi on mennyt jo liian pitkälle tässä maassa. Ylpeä mutta tietämätön nuori mies tai nainen ei ole miellyttävä ilmestys, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #22 : 18.03.2015, 23:56 »
Ei koskaan yön pimeinä tunteina pitäisi lukea näitä tekstejä. Mistä aloittaisin...

Olen kenties elänyt vähän erilaisissa piireissä viime vuosikymmenet. Noissa piireissä oltiin enemmän kiinnostuneita siitä onko ihminen työnsä mittainen, kuin onko hänellä munat vai ei. Esimiesasemassa olevan naisen odotettiin olevan miehen mittainen. Se oikeastaan oli edellytys päästä eteenpäin.

Itse jaan ihmiset alistajiin ja alistuviin, en naisiin ja miehiin. En esim ymmärrä subinaisten kerhoa, en voisi kuvitella kutsuvani Mastereita miittiin ... alistajia kyllä. Tuollainen seksistinen stereotypia pehmeästä naisesta sotii arvojani vastaan. Eihän sellainen nainen selviä asfaltoidun alueen ulkopuolella.

Toisaalta kun lähestyn kirjoitusta toiselta kantilta.... Joitain vuosia sitten luin sivuilta naispuolisen subin seuranhakuilmoituksen (lähtökohtaisesti siis kiinnostaa), kiinnostus loppui mainintaan pyörätuolista. Ei siksi, että kammoksuisin sitä tai vammaisuutta, vaan asian julkituloa. Että minä olen sitonut ja piiskannut liikuntarajoitteista. Työympäristössäni sitä ei olisi ymmärretty ollenkaan. Se olisi ollut paljon pahempi juttu kuin jäädä kiinni sidottuna ja piiskattuna.
Onko siis kysymys ollenkaan sukupuolesta vai onko kysymys enemmänkin siitä mitä millaista elämää ihmiset ympärillämme viettävät. Pelkäämme ja halveksimme kaikkea meille outoa, uhoamme toisten edessä. Runkkaamme salaa peiton alla haaveillen niistä asioista, joita kovaan ääneen tuomitsemme.

Pitäisikö meidän erilaisten nuorten ottaa siitä itseemme? Ei, ei suinkaan vaan luovia rauhassa vastatuuleen.

Mitä tulee tuohon 35-ikärajaan, pidän sitä vähän keinotekoisena. 30-vuotta on sopiva, se ylittäneet alkaa olla aikuisia ja sopivia subeiksi. 40-vuotta on turvallisempi, lastentekohinku on takana. Jos meinaan sattuu tuleen tiiviimpi suhde, oishan se ihan järkyttävää tässä iässä alkaa se rumba taas alusta. Ei kyllä minä pysyn kaukana nuorista. Ja, kun asiaa mietin kunnolla, totean useimpien pitkien suhteiden olleen minua iäkkäämpien subien kanssa.

submit

  • Vieras
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #23 : 19.03.2015, 00:40 »
Niin taita naiset markkinaarvo vain kääntyä 35v  vanhana, jolloin kysyntä alkaa laskemaan, jolloin subi  naikkoset joutuvat katsomaan vierestä kun dominoivat miehet valitsevat nuorempia. Eli jos haluaa jotain harrasta niin joutuu niitä jalostaa mitä on oppinut dominoivista miehiltä, mutta johtuen kumminkin olemaan palvelijan rooliss, sillä joutuu mielisteleminen subi miesten tarpeita, sillä ei halua olla näille ilkeä.

Oi voi, kaksi vuotta enää peliaikaa jäljellä. Sitten joudun katselemaan vierestä kun näköjään kaikki dominoivat miehet tykkää alle 35- vuotiaista. Dominaa kun minusta ei saa tekemälläkään.

Ei varmaan mieleen tullut ajatella, ettei kinkyily ole pelkkää pintaa? Vai onko niin, että dominoivat miehet eivät handlaa yli 35-vuotiasta naista?


Guide-Master taas taitaa vähän provota, mutta onhan tuossa totta toinen puoli.
Se, että osa D-miehistä pysyy nuorissa (noviisi) subeissa, vaikka ikääntyykin. Syynä voi tietysti olla sekin, että ovat esim. huonoja rakastajia, jolloin subit oppia saatuansa, siirtyvät urallaan eteenpäin. Ja niin on D-mies taas hakemassa uutta subinaista, joka on hetken innoissaan saadessaan tutustua ihmeelliseen BDSM-maailmaan kokeneen kanssa ;)

Saattaa toimia erilaisina sukupuoliversioinakin.

Olen sitä mieltä, että naisen ulkonäöllinen "markkina-arvo" todellakin laskee rajummin kuin miesten. Mutta sen kanssa voi elää - jos mulle tulee heikko hetki iän/ulkonäön takia, vertaan itseäni parikyt vuotta vanhempiin, en nuorempiin - het auttaa ;)

- Ja tosi paljon tää(kin) liittyy Dommen kuoreen, kaappiin ja häpeään. Eiku liittyykin - vanhoista subeistahan tulee Dommeja sit kun ne ei enää muuten saa nuorta lihaa. Eiku...

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #24 : 19.03.2015, 12:18 »
Niin taita naiset markkinaarvo vain kääntyä 35v  vanhana, jolloin kysyntä alkaa laskemaan, jolloin subi  naikkoset joutuvat katsomaan vierestä kun dominoivat miehet valitsevat nuorempia. Eli jos haluaa jotain harrasta niin joutuu niitä jalostaa mitä on oppinut dominoivista miehiltä, mutta johtuen kumminkin olemaan palvelijan rooliss, sillä joutuu mielisteleminen subi miesten tarpeita, sillä ei halua olla näille ilkeä.

Oi voi, kaksi vuotta enää peliaikaa jäljellä. Sitten joudun katselemaan vierestä kun näköjään kaikki dominoivat miehet tykkää alle 35- vuotiaista. Dominaa kun minusta ei saa tekemälläkään.

Ei varmaan mieleen tullut ajatella, ettei kinkyily ole pelkkää pintaa? Vai onko niin, että dominoivat miehet eivät handlaa yli 35-vuotiasta naista?


Guide-Master taas taitaa vähän provota, mutta onhan tuossa totta toinen puoli.
Se, että osa D-miehistä pysyy nuorissa (noviisi) subeissa, vaikka ikääntyykin. Syynä voi tietysti olla sekin, että ovat esim. huonoja rakastajia, jolloin subit oppia saatuansa, siirtyvät urallaan eteenpäin. Ja niin on D-mies taas hakemassa uutta subinaista, joka on hetken innoissaan saadessaan tutustua ihmeelliseen BDSM-maailmaan kokeneen kanssa ;)

Saattaa toimia erilaisina sukupuoliversioinakin.

Olen sitä mieltä, että naisen ulkonäöllinen "markkina-arvo" todellakin laskee rajummin kuin miesten. Mutta sen kanssa voi elää - jos mulle tulee heikko hetki iän/ulkonäön takia, vertaan itseäni parikyt vuotta vanhempiin, en nuorempiin - het auttaa ;)

- Ja tosi paljon tää(kin) liittyy Dommen kuoreen, kaappiin ja häpeään. Eiku liittyykin - vanhoista subeistahan tulee Dommeja sit kun ne ei enää muuten saa nuorta lihaa. Eiku...
Taidat olla niitä naisia joka ymmärtää sen, että on tuurilla ja sattumalta paljon pelissä, kun löytää dominoiva miehen. Sillä senkin varmaan olet tiedostanut, että se ei vielä riitä että alkaa itseään pitämään D:ne,  vaan se on ihmisen luonteenpiiteessä, joka juuri tuo sen joka tekee heistä näitä jotka elävät ihmisen kanssa joka heitä ymmärtää, johon taas ei -------- ole☺


[admin] asiaton termi poistettu
« Viimeksi muokattu: 19.03.2015, 14:45 kirjoittanut Glori »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #25 : 19.03.2015, 15:35 »
Niin taita naiset markkinaarvo vain kääntyä 35v  vanhana, jolloin kysyntä alkaa laskemaan, jolloin subi  naikkoset joutuvat katsomaan vierestä kun dominoivat miehet valitsevat nuorempia. Eli jos haluaa jotain harrasta niin joutuu niitä jalostaa mitä on oppinut dominoivista miehiltä, mutta johtuen kumminkin olemaan palvelijan rooliss, sillä joutuu mielisteleminen subi miesten tarpeita, sillä ei halua olla näille ilkeä.

Oi voi, kaksi vuotta enää peliaikaa jäljellä. Sitten joudun katselemaan vierestä kun näköjään kaikki dominoivat miehet tykkää alle 35- vuotiaista. Dominaa kun minusta ei saa tekemälläkään.

Ei varmaan mieleen tullut ajatella, ettei kinkyily ole pelkkää pintaa? Vai onko niin, että dominoivat miehet eivät handlaa yli 35-vuotiasta naista?


Guide-Master taas taitaa vähän provota, mutta onhan tuossa totta toinen puoli.
Se, että osa D-miehistä pysyy nuorissa (noviisi) subeissa, vaikka ikääntyykin. Syynä voi tietysti olla sekin, että ovat esim. huonoja rakastajia, jolloin subit oppia saatuansa, siirtyvät urallaan eteenpäin. Ja niin on D-mies taas hakemassa uutta subinaista, joka on hetken innoissaan saadessaan tutustua ihmeelliseen BDSM-maailmaan kokeneen kanssa ;)

Saattaa toimia erilaisina sukupuoliversioinakin.

Olen sitä mieltä, että naisen ulkonäöllinen "markkina-arvo" todellakin laskee rajummin kuin miesten. Mutta sen kanssa voi elää - jos mulle tulee heikko hetki iän/ulkonäön takia, vertaan itseäni parikyt vuotta vanhempiin, en nuorempiin - het auttaa ;)

- Ja tosi paljon tää(kin) liittyy Dommen kuoreen, kaappiin ja häpeään. Eiku liittyykin - vanhoista subeistahan tulee Dommeja sit kun ne ei enää muuten saa nuorta lihaa. Eiku...
Taidat olla niitä naisia joka ymmärtää sen, että on tuurilla ja sattumalta paljon pelissä, kun löytää dominoiva miehen. Sillä senkin varmaan olet tiedostanut, että se ei vielä riitä että alkaa itseään pitämään D:ne,  vaan se on ihmisen luonteenpiiteessä, joka juuri tuo sen joka tekee heistä näitä jotka elävät ihmisen kanssa joka heitä ymmärtää, johon taas ei -------- ole☺


[admin] asiaton termi poistettu

Kyllä siinä samalla tavalla on tuuria ja sattumaa pelissä siinä tapauksessa, että dominoiva mies löytää alistuvan naisen. Jotenkin kuultaa läpi, että alistuvat on niitä joille pitää kelvata ihan mikä tahansa, kunhan vaan saavat alistua. Asiahan ei todellakaan ole noin.

Otan esimerkiksi nyt itseni. Minulla on paniikkihäiriö. Se asettaa jo tietyn vaatimuksen Dominoivaa kohtaan. Jos minä flippaan, niin Dominoivan pitää pysyä rauhallisena. Joten ei, minulle ei kelpaa mikä tahansa. Vaikka minulla on TARVE alistumiseen, se ei silti tarkoita sitä, että hyväksyisin kenet tahansa Dominoivakseni.

Mitä tulee itse aiheeseen... Olen koko ikäni ollut suhteellisen voimakastahtoinen ja jämpti nainen. Saatan höseltää, ja hössöttää. Mutta olen jämpti tarpeen vaatiessa. Kun en vielä kinkyillyt, tämä jämptiyteni luettiin väärin tuolla makkarin puolella. Oli paljon miehiä, jotka yritti antaa "ohjat" käsiini. En ottanut. Näytin ovea, jämptisti.

Kai tässä tullaan lopulta siihen ikiaikaiseen ristiriitaan: Ne on aina ne, joista sitä ei uskoisi. Onko niin kuitenkin pakko olla?

Ja lopulta... Mistä se on pois, että Dominoiva välillä hakee subilleen vaikka juoman? Jos suhteella on hyvä pohja, dynamiikka ja kemiat pelaa, niin tuollainen ele voi olla kipinä aloittaa tutkimusmatka uuteen ulottuvuuteen suhteessa.

Viridian

Vs: Dommen kuori, kaappi ja häpeä
« Vastaus #26 : 20.03.2015, 16:47 »
Paljon keskustelua, se on kiva :).

Lisätään vielä, että ei nyt takerruta siihen kahvikuppiin, haetaan niitä vapaasti muille miettimättä miltä se näyttää, itsekin haen ja vien ja laitan sokerit ja maidotkin jos sille päälle satun. Kyllähän arjen yhteyksissä henkilöiden välinen dynamiikka saattaa karata muiden tietoon jo pelkästä katseen käytöstä, näkyvämmistä asioista puhumattakaan. Ja toisaalta, suurin osa asioita tapahtuu kuitenkin siellä missä sivulliset eivät katso tai arvota, onneksi.

Sitten siellä oli se yksi Guiden viesti, josta hävisi viimeinenkin ymmärrettävyys kun yksi nimitys poistettiin. Siksipä tässä "käännös" ( vapaa mutta käsittääksesi sinnepäin ;), selvennyksiä suluissa):

"Taidat olla niitä naisia joka ymmärtää sen, että on tuurilla ja sattumalta paljon pelissä, kun löytää dominoiva miehen. Sillä senkin varmaan olet tiedostanut, että se ei vielä riitä (dominoivaksi mieheksi), että alkaa itseään pitämään D:nä,  vaan se on ihmisen luonteenpiirteessä. (Se sama dominoiva luonteenpiirre), joka juuri tuo sen, ja joka tekee heistä näitä, jotka elävät ihmisen kanssa, joka heitä ymmärtää, (eli vanhempien subien kanssa), johon taas ei (nuorista kokemattomista subeista) ole☺"

Guide siis kertoi arvostavansa kokeneempia, vanhempia subeja mm. siitä, että he paremmin voivat ymmärtää dominoivaa miestä asuinkumppanina asti. Eli jotain valtteja ikä tuo naisellekin. 

Ja sitten taas ketjun aiheeseen..

Ms.M ( ja joku muu aiemminkin) sen toikin esille omassa viestissään. Että ehkä tosiaan pitäisi erotella ns. luonteenpiirre-dominanssi ja sitten erikseen seksuaalinen dominanssi. Jotka joko ovat tai eivät ole samalla henkilöllä. Tällä tavalla tarkemmin määriteltynä oma tarinani on luultavasti esimerkki versiosta, missä luonteenpiirre dominanssia pidetään kurissa revittelemällä seksuaalisella dominanssilla. Mutta vaihtoehtoja on niin paljon. MS.M:n kuvailema tilanne menee ( vai tulkitsinko liikaa mutkat suoriksi?) läheltä "klassista versiota" missä henkilöllä on luonteenpiirre-dominanssi, joka laitetaan pyörittämään asioita työelämässä, ja vastapainoksi tai muuten vaan tasataan maailmaa seksuaalisella alistuvuudella. Lisää versioita? Kertokaa. Myytit on yhtä, ja todellisuus ehkä tai sitten ei.

Vir

muoks. poistettu turhaa
« Viimeksi muokattu: 21.03.2015, 21:45 kirjoittanut Viridian »