Kirjoittaja Aihe: Oulun miitti, sorry no kebab, ke 15.4. klo 18- @ Roosterin alakerta  (Luettu 7843 kertaa)

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Italialainen saa pysyy vielä kaapissa. Lupaan tuoda aitoa kotimaista, ei ihan eloveena kamaa mutta kuitenkin!

cristine

  • Vieras
Mulla ei ole lelua,  subi tytöt on vieneet kaikki lelut :(
Mun täytyy varmaa yrittää ettiä mun kolmas lelu taas jostain ja antaa se sun käyttöö..

Jes, mä saan uuden lelun. Saako sille tehdä kaikkea kivaa mitä aikaisemmallekin?
Hmmn no jos mä sen saan sulle etittyä nii näät sitte mitä kaikkea sille voi tehä.. Mun lelu vaa haluaa lähinnä pelata ja nukkua..ja sillä on aina nälkä. Se myös piipittää ikävästi,mutta onneks sen saa äänettömälle :P

Neiti Heinänen

  • Vieras
Mulla ei ole lelua,  subi tytöt on vieneet kaikki lelut :(
Mun täytyy varmaa yrittää ettiä mun kolmas lelu taas jostain ja antaa se sun käyttöö..

Jes, mä saan uuden lelun. Saako sille tehdä kaikkea kivaa mitä aikaisemmallekin?
Hmmn no jos mä sen saan sulle etittyä nii näät sitte mitä kaikkea sille voi tehä.. Mun lelu vaa haluaa lähinnä pelata ja nukkua..ja sillä on aina nälkä. Se myös piipittää ikävästi,mutta onneks sen saa äänettömälle :P

Vau, joku hifi malli. Munkin entinen lelu halusi vaan pelata ja nukkua, ja silläkin oli aina nälkä. :D Ja joo, joskus munkin entinen lelu piipitti ikävästi, mut mutea siinä ei ollut. Ostin sellaisen lisäosan sit siihen joka melkein hoiti homman mut saattoi sieltä kuulua välillä jotain muminaa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Hmm.

Vallitsevien asianhaarojen nojalla komiteamme lausunto sisältää toteamukseen, jonka mukaan kukkohenkisen ravintolan alakerrasta ei ole otsakkeessa mainittuna ajankohtana mahdollista identifioida pääväritykseltään punaista sekä mustaa sisältävää skotlantilaisvaatetta. Klausuuliin sisältyy ehdollinen muokkausmahdollisuus kyseessä olevaan ajankohtaan asti, mikäli mainitut asianhaarat olennaisesti muuttuvat lausujasta riippumattomista syistä. Luottamusväliltään tieteelliset kriteerit täyttävä ratkaisu kysymykseen on odotettavissa ajankohdaltaan varsin proksimaalisesti tiedon relevanttiin soveltamisväliin.

(toisin sanoen: jos ei näy kilttiä niin mulla saattaa olla nahkahousut, riippuu mm. keleistä)

Macy

  • Vieras
Why have abs, when you can have kebabs?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Why have abs, when you can have kebabs?

Why have a sixpack, when you can have a full keg?

jano

Ompa meillä taas miitti tulossa! Pakko varmaan saapua itsekin paikalle, kun ei tuolta malta poiskaan pysyä.

TEGAMi

  • Vieras
Nyt alko lapsenvahdin metsästys. Saa raahattua yhden uuden mukaan, ko se on kuunnellu nyt kateellisena mun kahden miitin kokemukset. ^^

RMK

  • Vieras
Kysymys:


Saako teräaseita tuoda? Jos muutki ottaa leluja,niin mää kans!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kaiken sellaisen, mitä Suomen laki tai ravintola ei kiellä, saa mun puolesta tuoda. Koitan ehtiä hakemaan oman lelun hoidosta ennen keskiviikkoa, mutta taidan jättää sen joka tapauksessa ulkopuolelle.

RMK

  • Vieras
Oorrait.

Tietääkseni teräaseen kantaminen julkisella paikalla on kiellettyä.

Hmm,täytyy jotenkin soveltaa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oorrait.

Tietääkseni teräaseen kantaminen julkisella paikalla on kiellettyä.

Hmm,täytyy jotenkin soveltaa.

Unohdat roikkumaan saappaan varresta?

Neiti Heinänen

  • Vieras
Uusi viikko alkaa, joten enää muutama yö ja näen teitä taas suloiset pervot

RMK

  • Vieras
Oorrait.

Tietääkseni teräaseen kantaminen julkisella paikalla on kiellettyä.

Hmm,täytyy jotenkin soveltaa.

Unohdat roikkumaan saappaan varresta?


No eihän sitä kukaan mun laukusta huomaa,mutta tiiä sitten mitä henkilökunta sanoo jos näkevät kyseisen tavaran. Saatika jos alan sillä paikanpäällä leikkimään.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
No eihän sitä kukaan mun laukusta huomaa,mutta tiiä sitten mitä henkilökunta sanoo jos näkevät kyseisen tavaran. Saatika jos alan sillä paikanpäällä leikkimään.

Niin kauan kun eivät heitä meitä ulos :D