Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon  (Luettu 43928 kertaa)

hippa

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #135 : 04.10.2016, 10:44 »
Kyllä, tänään on miitti!

Suunnatkaamme siis banaanikoteloa kohti kello ~19 Mustassa Kynnyksessä. Tällä kertaa minäkin taidan ehtiä ajoissa paikalle. Otan tulevan shibarifestivaalin kunniaksi vaikka jonkun narukirjan mukaan.

Fastidia

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #136 : 04.10.2016, 11:33 »
Jaha, tämä taitaa jäädä väliin. En ehkä viitsi tulla miittiin yskimään keuhkoja pihalle. Harmittaa kun edellinen jäi tentin vuoksi ja seuraava jää lomareissun takia. Noh jos sitä vaikka bizarren bileiden etko miittiin pääsis...

Faerie

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #137 : 04.10.2016, 12:55 »
Hei,

Onko Bizarren bileitä edeltävän tapaamisen aika ja paikka jo tiedossa?

Terveisin Jyväskylään tällä viikolla muuttava uusi hemmo.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #138 : 04.10.2016, 13:04 »
Hei,

Onko Bizarren bileitä edeltävän tapaamisen aika ja paikka jo tiedossa?

Terveisin Jyväskylään tällä viikolla muuttava uusi hemmo.
Tervetuloo Nykäskylään! Bizarren etkot ois klo 18 Kynnyksessä.

ice_cube

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #139 : 04.10.2016, 16:17 »
Raincheck, jää ensikertaan minulla  :)

Faerie

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #140 : 04.10.2016, 18:25 »
Kiitos Poisongrrrll. Kynnys lienee metallibaarina paikka, johon voisi jopa tulla bileasu päällä.  >:D

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #141 : 04.10.2016, 18:26 »
Kiitos Poisongirrrll. Kynnys lienee metallibaarina paikka, johon voisi jopa tulla bileasu päällä.
Bilepaikalla on kans vaatteiden vaihtoon mahis. Riippuu tietty suunnittelemastasi asusta...  ;D

Kharon

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 90
  • Puukot löytyy yöpöydän laatikosta
  • Galleria
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #142 : 11.10.2016, 22:18 »
Jaa Bizarren bileiden etkot... Mikäs, voisin aktivoitua tuon verran vaikka kaikkea sosiaalisuutta olen pitkään vältellytkin, vaikka itse bileisiin ei opiskelijabudjetti just nyt taivu. Tuon etkoille Lunaticin ja mun ystävän Tanskasta.

Vanellus

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #143 : 17.10.2016, 06:03 »
No niin. Huominen miitti alkaakin jo tuntia aiemmin. Harmittelin lauantain etkoilla, että miitti on kovin myöhään ihmiselle joka ennen arkiaamuja menee jo kahdeksan aikaan nukkumaan. Se nyt voi toki olla, ettei siellä vielä kuudelta ole muita kuin minä, mutta ainakin mahdollisuuss on siis saapua aiemmin.  Mulkosilmäistä kettua tai keltaista banaanikoteloa minulla ei ole, mutta otan mukaani valkoisen pehmolelun.

hippa

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #144 : 17.10.2016, 07:51 »
Lauantaina oli tosiaan puhetta miittiajan mahdollisesta aikaistamisesta, korjasin nyt kalenteriin ainakin tän viikon kohdalle alkamisajaksi kello 18. Voidaan huomenna pähkiä yhdessä, onko aikaisempi aloitus uhka vai mahdollisuus.

Ehdin jo sopia yhden tapaamisen huomiselle sellaiseen aikaan, etten voi varmuudella luvata saapuvani paikalle jo kello 18, mutta teen parhaani ja tulen heti kun edellisestä irtoan!

Eli lyhyemmin, huom obs: Jyväskylän kinkymiitti huomenna jo kello 18 Mustassa Kynnyksessä.

MariaAndromeda

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #145 : 17.10.2016, 10:17 »
Voisin joskus taas tulla käymään miiteissä, mutta huomenna ei kyllä onnistu. Klo 18 on oikein hyvä aloitusaika mulle (ja meille).

pelenius

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Avoin, utelias, kokemuksia etsivä mies.
  • Galleria
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #146 : 17.10.2016, 12:25 »
Mites näihin voi ensikertalainen tulla? Kun varmaan on omat piirit ja missään live tapahtumissa en oo käynyt :). Ollut mielessä monta kertaa tulla, mutta ajatuksen asteella ollut vielä :D.

Caro

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #147 : 17.10.2016, 12:52 »
Elikkä onko se 18.10.2016 kello 18 Mustassa kynnyksessä?

Faerie

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #148 : 17.10.2016, 13:11 »
Hyvinhän tuo sujui leppoisissa merkeissä näin ensikertalaisena ja vastikään Jyväskylään muuttaneena Bizarren bileiden etkoilla, joten eiköhän miittiinkin uskalla tulla. Tosin en pääse huomenna tiistaina, mutta seuraavalla kerralla jo toivottavasti. Etkoilla olikin mukavasti väkeä täältä Jyväskylästä. Mukavaa porukkaa tuntuivat olevan, eivätkä pure pyytämättä.  ;D

pelenius

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Avoin, utelias, kokemuksia etsivä mies.
  • Galleria
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #149 : 17.10.2016, 14:32 »
Onks tietty pöytä mihin tullaan vai miten porukan tunnistaa? :D