Kirjoittaja Aihe: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä  (Luettu 37285 kertaa)

Uniform

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #30 : 12.03.2011, 19:06 »
Höps taas. Miten chatistä pääsee takaisin foorumille?  :P

Smooth

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #31 : 12.03.2011, 19:07 »
Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...
Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.

Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.

Smooth

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #32 : 12.03.2011, 19:09 »
Höps taas. Miten chatistä pääsee takaisin foorumille?  :P

Käytä selaimen vasemalla puolella olevaa nuolta vasemalle (eli sivu takaisinpäin). Tellekin osaa  >:D

Uniform

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #33 : 12.03.2011, 19:10 »
Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...
Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.

Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.
Eikun, kun ketju on auki ja siinä vaikka 7 postausta niin mistä erotan että mitkä olen jo lukenut?  ;)

Smooth

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #34 : 12.03.2011, 19:13 »
Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...
Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.

Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.
Eikun, kun ketju on auki ja siinä vaikka 7 postausta niin mistä erotan että mitkä olen jo lukenut?  ;)

Niih. Ei ole "ensimmäinen lukematon viesti" nappulaa. Muisti- ja keskittymisharjoitukset... ::)?
Pitää kysäistä Hermekseltä.

Uniform

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #35 : 12.03.2011, 19:17 »
Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...
Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.

Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.
Eikun, kun ketju on auki ja siinä vaikka 7 postausta niin mistä erotan että mitkä olen jo lukenut?  ;)

Niih. Ei ole "ensimmäinen lukematon viesti" nappulaa. Muisti- ja keskittymisharjoitukset... ::)?
Pitää kysäistä Hermekseltä.
Äsh, ei siis mitään nappulaa... :-[
Joku värikoodi postauksen otsikon vasemmalla olevaan kuvakkeeseen. Ihan niinkuin melkein kaikilla muillakin foorumeilla  8)

Simone

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #36 : 12.03.2011, 22:33 »
Ehdotus sanan levittämiseen:
Bileissä voisi levittää flyereita, joissa kerrotaan tämän paikan olemassaolosta. Flyerit voisivat olla käyntikorttimuotoisia läpysköjä, jotka on helppo sujauttaa taskuun bileiden tiimellyksessä.

Vistaprintistä jopa "lähes" ilmaisia se eka 250kpl!

Olen nyt koittanut vähän selailla ja tutustua eri toimintoihin ja huomasin tällaisen - kun klikkaan jonkun profiilin auki, tulee sieltä henkilön tarkat tilastot täällä olosta esiin (foorumilla vietetty kokonaisaika, prosentuaalisesti eri ketjuissa, kirjoitetut viestit ja niiden prosentit aiheittain) mutta vain yhdeltä kamulta aukesi nämä tiedot, itseltäni en niitä löytänyt enkä parilta muulta kenen nimen alta katsoin.

Teinkö jotakin ihan hassusti (en yhtään ihmettelisi - usein tekniikan kanssa :o) vai onko profiileissa valittavissa joku ominaisuus jota en hoksaa?

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #37 : 12.03.2011, 22:45 »

Olen nyt koittanut vähän selailla ja tutustua eri toimintoihin ja huomasin tällaisen - kun klikkaan jonkun profiilin auki, tulee sieltä henkilön tarkat tilastot täällä olosta esiin (foorumilla vietetty kokonaisaika, prosentuaalisesti eri ketjuissa, kirjoitetut viestit ja niiden prosentit aiheittain) mutta vain yhdeltä kamulta aukesi nämä tiedot, itseltäni en niitä löytänyt enkä parilta muulta kenen nimen alta katsoin.

Teinkö jotakin ihan hassusti (en yhtään ihmettelisi - usein tekniikan kanssa :o) vai onko profiileissa valittavissa joku ominaisuus jota en hoksaa?

Kyllä se siellä on omassakin profiilissa, kun valitsee "Profiili" -> "Yhteenveto" ja sitten "Tilastot" vasemman laidan menusta. En ole ainakaan itse hoksannut, että noita voisi erityisesti estää mistään vaan ne ovat kaikille käyttäjille ilmeisesti näkyvissä.

Simone

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #38 : 12.03.2011, 23:09 »
Leikkisa - Kiitos! niin onkin!
Mä en edes hoksannut kuinka onnistuin klikkaamaan itseni noihin tilastoihin, mut nyt selkisi. Pitää vissiin vähän harjuutella vielä tämän sivuston ominaisuuksia ;)

Ja muoks;
voisihan siellä vähän vähemmän tuota informaatioo olla? Vai haittaakohan se ketään...hmmmm...mua ei haittaa, mutta joku joka haluaa olla toooosi matalalla profiililla?

Simone

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #39 : 13.03.2011, 00:39 »
Pliis!?
Chatista selkeät ohjeet johonkin - minen ymmärrä yhtään tuota chatissa olevaa ohjeistusta!

submit

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #40 : 13.03.2011, 00:47 »
Pliis!?
Chatista selkeät ohjeet johonkin - minen ymmärrä yhtään tuota chatissa olevaa ohjeistusta!

Chat rullaa kyllä hyvin, mutta Hermes on ainoa meistä ylläpitäjistä, joka osaa kunnolla teknisiä ylläpitohommeleita, joten sitä ei saada varmaankaan vielä viikonlopuna aikana toimimaan halutulla tavalla. Itsekään en tiedä, onnistuuko yksityiskeskustelu chatissa.

Koittakaa kestää. Ohjeet julkaisemme, heti kun sen toiminta on halutunlaista.

submit

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #41 : 13.03.2011, 01:03 »
Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...
Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.

Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.
Eikun, kun ketju on auki ja siinä vaikka 7 postausta niin mistä erotan että mitkä olen jo lukenut?  ;)

Jokaisen pääalueen oikeassa reunassa lukee: Lukemattomat viestit - siitä kun klikkaa, tulee näkyviin teksti: Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä, Informoikaa, jos se ei toimi. Uniform, arvaan ettet tarkoittanut tätä toimintoa, mutta jospa se auttaisi kuitenkin asiassa.

Hermes

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #42 : 13.03.2011, 08:38 »
Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...
Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.

Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.
Eikun, kun ketju on auki ja siinä vaikka 7 postausta niin mistä erotan että mitkä olen jo lukenut?  ;)

Klikkaamalla oranssi "Uusi" -nappulaa selain vie automaattisesti ensimmäiseen lukemattomaan viestin.

Tai sitten klikkaamalla oikeanpuoleisessa sarakkeessa oleva nappia.

Molemmat toimii samalla tavalla.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #43 : 13.03.2011, 09:11 »
Hihihi, näin sitä säädetään kaikenlaista. Kiva lukea yllä olevaa ketjua.  ;D

Kun on alueita ja niiden sisällä uusia alueita. Huomasin, että jos klikkaan auki pääalueen ja siellä on esim. kolme lukematonta topicia. Avaan yhden ja luen. Sitten painan vahingossa nappulaa takaisin foorumille ja näen etusivun. Hukkaan sen kategorian jossa oli vielä kaksi topicia lukematta. En löydä niitä enää, koska foorumi-sivulle ei näy lukemattomina nappuloina enää mitään.

Eli jos on lukematta kategorian sisäalueissa jotain, sen olisi hyvä näkyä myös pääkategorian eli foorumin puolella lukemattomana. Ettei tarvitse käydä kaikkia läpi löytääkseen ne pienet oranssit lukemattomat nappulat jostain sisä-alueilta.

Eikä viimeiset lukemattomat viestit ole vastaus tähän kysymykseen. Sitä en osaa käyttää.

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Käyttäjäpalaute sivuston alkumetreiltä
« Vastaus #44 : 13.03.2011, 15:37 »
Etusivulla näytettävään kalenteriin ilmestyy muuten vielä nuo syntymäpäivät näkösälle, vaikka varsinaisessa kalenterinäkymässä niitä ei olekaan.