Kirjoittaja Aihe: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!  (Luettu 35221 kertaa)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #105 : 13.07.2016, 20:58 »
...Ja jos se tunnistetuksi tuleminen kovasti haittaa, sitten ei auta kuin matkata isommissa kaupungeissa järjestettäviin miitteihin.

Ride

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #106 : 13.07.2016, 22:20 »
...Ja jos se tunnistetuksi tuleminen kovasti haittaa, sitten ei auta kuin matkata isommissa kaupungeissa järjestettäviin miitteihin.

Näin se omalla kohdalla on mennyt. Porvootakin olisin varmaan harkinnut, kun taas etelään olen lähdössä. Mutta kun Hesan miitti on lyhyen kävelymatkan päässä, niin varmaan taas piipahdan. Olisihan se kuitenkin kiva tutustua myös tääläkin porukoihin ja sen verran sosiaalinen eläin olen, että pohdin sitä ajatusta muidenkin samassa tilanteessa olevien kannalta. Sen verran saitte Patajätkän kanssa mut ajettua nurkkaan, että pakkohan tuosta kyselystä on oma ketju tehdä  >:( ; ;D

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #107 : 14.07.2016, 07:24 »
Ei tällä alueella onnistu yleensä mikään ellei halua nimenomaan järjestää muutaman ihmisen tapaamisia..  ::)
Oli sitten kyse kissa- tai koiramiiteistä tai jostain muusta.  :))

KinkONautti

Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #108 : 26.07.2016, 20:05 »
Jaahas, onks kellään muulla sama fiilis kuin mulla että haluis miitin onnistuvan mutta samalla tuo Hämeenlinnan kyläkoko jänskättää ja sit ei uskallakaan? Mun tuurilla just joku tuttava/pomo/sukulaina istuu sit tietysti kuuloetäisyyden päässä, korvat elefantin kokoseksi kasvaavana...   ;D että joo täytyy myöntää että aika korkea "paljastumiskammo" itselläni ja täten kynnys aika korkealla.
Vitsi mä oon niin BORED! Jos kello ei ois niin paljon niin oisin miltei valmis spontaanimiittiin nyt heti. Anyone??? Mutta kohta tää hetkellinen mielenhäiriötila on varmaan ohi.   :o

mustepullo

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #109 : 28.07.2016, 22:21 »
Jaahas, onks kellään muulla sama fiilis kuin mulla että haluis miitin onnistuvan mutta samalla tuo Hämeenlinnan kyläkoko jänskättää ja sit ei uskallakaan? Mun tuurilla just joku tuttava/pomo/sukulaina istuu sit tietysti kuuloetäisyyden päässä, korvat elefantin kokoseksi kasvaavana...   ;D että joo täytyy myöntää että aika korkea "paljastumiskammo" itselläni ja täten kynnys aika korkealla.


*nettitauon jälkeen taas täällä* Joo, tuo on kyllä varteenotettava pointti. Mietin itsekin, onnistuuko miittaaminen ylipäänsä kuinka hyvin jossain baarissa/kahvilassa? Uskaltaako jengi puhua muusta kuin säästä? Kesällä tuota onneksi voinee kiertää puistoilemalla.

No. Ettei nyt ainakaan voisi syyttää yrityksen puutteesta: ehdotan miittiä Hämeenlinnan Linnanpuistoon perjantaina 12.8. kello 19. Sateen sattuessa jossain keskustan baarissa, esim. Skogsterissa. Jos on ehdotuksia paremmasta paikasta tai haluaisit miitata mutta ajankohta ei onnistu, sana on vapaa  :) Miitti järjestetään, jos siihen ilmoittautuu itseni lisäksi vähintään kaksi henkilöä. Anyone?  ;)

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1199
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #110 : 29.07.2016, 00:33 »
Jaahas, onks kellään muulla sama fiilis kuin mulla että haluis miitin onnistuvan mutta samalla tuo Hämeenlinnan kyläkoko jänskättää ja sit ei uskallakaan? Mun tuurilla just joku tuttava/pomo/sukulaina istuu sit tietysti kuuloetäisyyden päässä, korvat elefantin kokoseksi kasvaavana...   ;D että joo täytyy myöntää että aika korkea "paljastumiskammo" itselläni ja täten kynnys aika korkealla.
Vitsi mä oon niin BORED! Jos kello ei ois niin paljon niin oisin miltei valmis spontaanimiittiin nyt heti. Anyone??? Mutta kohta tää hetkellinen mielenhäiriötila on varmaan ohi.   :o

Onko siellä niin tarkkaa että pomot ja tutut haukkuu jos tapaa teidät baarissa tuttujen kanssa?
Tiettävästi kukaan muu kuin te tiedätte mitä porukkaa olette.
Ei kannata kirjoittaa isolla pöytään neonvalokirjaimin. Tässä istuu pervoja :)
Vai kuvitteletteko että näytätte jotenkin erillaisilta muuhun väestöön nähden?
Bile ja drescode vaatteet kannattaa miiteissä pikkupaikoilla jättää suosiolla kotiin jolle haslua tulla niissä nähdyksi.
Minä en ainakaan erota vieraalla paikkakunnalla (jossa en tunnista muita kinkyjä näöltä) osaa sanoa kuka on pervo ja kuka ei vaikka olisi pöydällinen. :)
Turha noita on pelätä.

Moita

Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #111 : 29.07.2016, 02:48 »
...ehdotan miittiä Hämeenlinnan Linnanpuistoon perjantaina 12.8. kello 19. Sateen sattuessa jossain keskustan baarissa, esim. Skogsterissa. Jos on ehdotuksia paremmasta paikasta tai haluaisit miitata mutta ajankohta ei onnistu, sana on vapaa  :) Miitti järjestetään, jos siihen ilmoittautuu itseni lisäksi vähintään kaksi henkilöä. Anyone?  ;)

Miitti kiinnostaa ilman muuta. Eräs force majeure kyllä saattaa totetua, mutta jos ei niin tulen paikalle. (Voin vaikka ilmoittaa täällä tai yv:nä miten asiainlaita on.)

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #112 : 29.07.2016, 12:07 »
Jaksaisko vai eikö jaksais :D Sen näkee viikon päästä!

mustepullo

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #113 : 05.08.2016, 23:48 »
Nostetaas tätä muistutukseksi: eli onko miitistä kiinnostuneita lisää? Ilmiantakaahan itsenne joko tähän lankaan tai yksityisviestinä mulle.  ;)

orja77

Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #114 : 06.08.2016, 00:04 »
Mielellään tulisin mutta olen matkoilla

KinkONautti

Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #115 : 06.08.2016, 23:55 »
Minäpa koitan tulla.  :) Toivottavasti sää suosisi.

mustepullo

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #116 : 07.08.2016, 19:48 »
Äh. Tuli yllättävä force majeure -tilanne enkä pääsekään paikalle. Miitti siis ikävä kyllä peruuntuu, jollei joku muu ota sitä vetääkseen. Pahoittelen kovasti.

KinkONautti

Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #117 : 08.08.2016, 23:44 »
Noh, ei kai tässä nyt sentään sen kummommin vetovastuu tarvitsee ottaa, kun vaan ihmiset tulisi paikalle ja ilmoittautuisi tänne ennakkoon, kiitosch. Eihän ikinä kaikki pääse paikalle yhtä aikaa anyways, jos sitä oottaa niin ei miitit toteudu ikinä. Eli oisko joku muu tulossa? t. KinkoNautti

little_kitty

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #118 : 20.08.2016, 14:13 »
Vieläkö näitä on tulossa lisää? :) Kiinnostaisi kyllä osallistua tulevaisuudessa :-*

Moita

Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #119 : 07.09.2016, 11:49 »
Samat sanat.
(Olin pari kolme viikkoa baarista poissa "muusta elämästä" johtuen, mutta nyt taas täällä.)