Kirjoittaja Aihe: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.  (Luettu 51000 kertaa)

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #15 : 15.01.2016, 07:57 »
Korkeintaan kaksi.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #16 : 15.01.2016, 08:11 »
Korkeintaan kaksi.

Voihan sitä enemmänkin olla, jos aika vaan riittää!  :))

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #17 : 15.01.2016, 08:30 »
Nyt olisi otollinen hetki perustaa tukiryhmä Alistetuille Mastereille. Voisivat kokoontua marttakerhon tiloissa.

perapervo

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #18 : 15.01.2016, 08:32 »
Nyt olisi otollinen hetki perustaa tukiryhmä Alistetuille Mastereille. Voisivat kokoontua marttakerhon tiloissa.

 ;D ;D

hunninko

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #19 : 15.01.2016, 08:50 »
Tai liittyä tähän: http://areena.yle.fi/1-2143309

Mukana myös Martat.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #20 : 15.01.2016, 10:59 »
Kiva huumoriketju hei!  ;D

Edit. Typo
« Viimeksi muokattu: 15.01.2016, 11:28 kirjoittanut Ms. M »

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #21 : 15.01.2016, 11:12 »
Tai liittyä tähän: http://areena.yle.fi/1-2143309

Mukana myös Martat.

Mun suosikit!  :love:

Pippi Longstocking

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #22 : 15.01.2016, 11:43 »

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #23 : 15.01.2016, 13:12 »
Ai nää on niin näitä tällaiset aloitukset...olisko jo kevättä ilmassa...

Must kommenteissa Hilda-Helinällä oli ihan osuva koppi asiaan:


Hilda-Helinä
13.1. 16:29

Anteeksi nyt kovasti, mutta jos mies käyttäytyy kuin lapsi, niin kyllähän seuraus on, että hänelle ei anneta vastuuta ja häntä kohdellaan muutenkin kuin lasta. Jos häneltä kysyy, mitä hän haluaa ja milloin hänelle sopii, niin mitään selvää vastausta ei tule. Mitä siinä pitäisi tehdä? Lapsi sentään kehittyy vuosien varrella, miehen kanssa on vähän niin ja näin.

Olen yrittänyt aktivoida muutamaa miestä. Keinot siinä loppuvat.


Et joo, eipä paljon muuta. En tosin menisi yleistämään kaikkiin miehiin, tai naisiin. Hyvä jos asiasta joku asiantuntija yleisellä tasolla kuitenkin ottaa kantaa, jos kerran tuollainen trendi on nähtävissä (näyttää olevan sama tyyppi, jonka juttusilla exän kanssa tuli muinoin poikettuakin, meni silläkin luu kurkkuun kyllä sillä kertaa, ja aika toisenlaisista syistä).
Joskus, uups, huh, 16 vuotta sitten tuli pohdittua omakohtaisesti asiaa ja ihmieteltyä et miks helkatissa naisinehmoilla emoiksi ryhtyessään on niin kamala tarve johtaa orkesteria hela tiden. Mä otin sellaisen laiskemman puoleisen asenteen ku kerta lähtökohtaiseti kersoille oli oikein isä samaan talouteen siunaantunut. En kauheesti pohtinut miten asiat kotirintamalla kulki jos ite olin töissä tai muissa liesuissa. Et kyllä siinä on varmasti korjaamisen varaa kaikilla osapuolilla. Se valta otetaan, samoin vastuu. Toisaalta jos sitä niin ehdoin tahdoin haluaa kahmaloida itellensä yli oman tarpeen ja jaksamisen niin siitäkin sitten seuraa kaikenlaista. Että ravistelisin kyllä sekä äitejä että isiä, ja ylipäänsä asenteita.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #24 : 15.01.2016, 13:23 »
hyvä ylläpito !!!
« Viimeksi muokattu: 17.01.2016, 07:09 kirjoittanut Pulseproto »

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #25 : 15.01.2016, 14:50 »
Feministi on ihminen, joka ajaa kaikkien sukupuolten tasa-arvoa. Henkilö, joka alistaa kumppaniaan ilman tämän suostumusta (molemminpuolisen suostumuksen jälkeen aloitettu 24/7 D/s ei siis kuulu tähän nyt) ja vaikuttaa näin kumppaninsa henkiseen hyvinvointiin alentavasti ei voi olla feministi.

Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin pihalle tollaset hirviöihmiset, sukupuolesta riippumatta. Meressä riittää kaloja, joista osa on jopa oikein hyviä. Kenenkään ei tarvitse sietää kohtelua, joka saa oman olon tuntumaan kurjalta.
Feministi on ihminen, jonka mielestä parisuhteessa on yhteisiä töitä ja miesten töitä. Vai onko kukaan koskaan kuullut feminististä, joka on vaihtanut autonrenkaat tai korjannut lapsen polkupyörän?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #26 : 15.01.2016, 14:56 »
Vai onko kukaan koskaan kuullut feminististä, joka on vaihtanut autonrenkaat tai korjannut lapsen polkupyörän?

Onko kukaan koskaan kuullut feminististä, joka olis tehnyt ylipäänsä yhtään mitään, muuta kuin valittanut kaikesta kovaan ääneen, ja syytellyt muita asioista joita nyt pieneen päähän sattuu pälkähtelemään.

IKRM

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #27 : 15.01.2016, 15:03 »
Feministi on ihminen, joka ajaa kaikkien sukupuolten tasa-arvoa. Henkilö, joka alistaa kumppaniaan ilman tämän suostumusta (molemminpuolisen suostumuksen jälkeen aloitettu 24/7 D/s ei siis kuulu tähän nyt) ja vaikuttaa näin kumppaninsa henkiseen hyvinvointiin alentavasti ei voi olla feministi.

Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin pihalle tollaset hirviöihmiset, sukupuolesta riippumatta. Meressä riittää kaloja, joista osa on jopa oikein hyviä. Kenenkään ei tarvitse sietää kohtelua, joka saa oman olon tuntumaan kurjalta.
Feministi on ihminen, jonka mielestä parisuhteessa on yhteisiä töitä ja miesten töitä. Vai onko kukaan koskaan kuullut feminististä, joka on vaihtanut autonrenkaat tai korjannut lapsen polkupyörän?

Hei minä olen feministi ja olen tehnyt noita (no polkupyörä oli tosin oma). Olen myös korjanut sähkövikaa ja kasanut tietokonetta.  :P

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #29 : 15.01.2016, 15:05 »
Feministi on ihminen, joka ajaa kaikkien sukupuolten tasa-arvoa. Henkilö, joka alistaa kumppaniaan ilman tämän suostumusta (molemminpuolisen suostumuksen jälkeen aloitettu 24/7 D/s ei siis kuulu tähän nyt) ja vaikuttaa näin kumppaninsa henkiseen hyvinvointiin alentavasti ei voi olla feministi.

Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin pihalle tollaset hirviöihmiset, sukupuolesta riippumatta. Meressä riittää kaloja, joista osa on jopa oikein hyviä. Kenenkään ei tarvitse sietää kohtelua, joka saa oman olon tuntumaan kurjalta.
Feministi on ihminen, jonka mielestä parisuhteessa on yhteisiä töitä ja miesten töitä. Vai onko kukaan koskaan kuullut feminististä, joka on vaihtanut autonrenkaat tai korjannut lapsen polkupyörän?

Hei minä olen feministi ja olen tehnyt noita (no polkupyörä oli tosin oma). Olen myös korjanut sähkövikaa ja kasanut tietokonetta.  :P
Pokkeus vahvistaa säännön. Eikä nuo femakot kyllä siedä alkuunkaan naisasiamiehiä.