Kirjoittaja Aihe: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen  (Luettu 75507 kertaa)

submit

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #45 : 10.06.2016, 01:18 »
Päivi Räsänen on salettiin adult baby.

*huutonaurua!!*

No vaiks oliskin, ei se mua sen kummemmin järkyttäis. Itse veikkaan ennemmin perussubia tai vähintäänkin hinonussija-switchiä

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #46 : 10.06.2016, 08:25 »
Päivi Räsänen on salettiin adult baby.

Enemmän hänestä tulee mieleen Sister Jude American Horror Storystä.  8)

Ride

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #47 : 10.06.2016, 12:22 »
Peukutan! Saarnataan rakkaudesta ja poltetaan roviolla.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #48 : 10.06.2016, 12:39 »
Päivi Räsänen on salettiin adult baby.

Nyt kaivattas niitä perusteluita.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #49 : 10.06.2016, 14:06 »
Päivi Räsänen on salettiin adult baby.

Enemmän hänestä tulee mieleen Sister Jude American Horror Storystä.  8)


https://vimeo.com/album/2933110/video/133785149 Aina tämä muistuu kun kuullen räsäsen. toi ketun kuva on kyl hieno =)

Riverlady

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #50 : 10.06.2016, 18:56 »
Nyt kun neljättä sivua viedään, on käynyt ilmi että julkkiksista baarilaisia kiinnostaa eniten

Hitlerin
Jenni Vartiaisen
ja Päivi Räsäsen suuntaumiset

Mutta jalkapallon EM-kisojen alun kunniaksi Zlatan Ibrahimovic? Veikkaan ettei Zlatan ole kovin D/s-suuntautunut, vaan top-masokisti.

veera_v

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #51 : 10.06.2016, 20:18 »
Räsänen ei ole kyllä lainkaan tarpeeksi söpö ollakseen adult baby! :love: Enemmän kuvittelisin, että hän on ollut ankaralle pappismiehelleen nöyrä Neitsyt Maria, eli sub ja/tai masokisti.

onez

Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #52 : 10.06.2016, 22:25 »
no ehdottomasti Räsäsestä tulis hyvä adult baby, söpö kun mikä.
...mutta luulen että Räsänen ei peppupanoja ihmeellisempiin juttuihin lähtis..

klipklop

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #53 : 11.06.2016, 03:34 »
Räsänen kyllä vaikuttaa sen verran kierolta persoonalta että vähintään jonkin asteen goddess dommeksi väittäisin, ellen jopa sadistiksi. Lasittunut, maaninen katse ja omalla erikoisella tavallaan harkitut vastaukset. Nauttinee varmasti itseään ylistävästä huomiosta.

Tässä aamuhämärissä intouduin kuuntelemaan Eurythmicsiä ja mietin tota Annie Lennoxia. Mitään muuta en tiedä kuin että häntä on jonkinlaisena gay-ikonina aikoinaan pidetty. Tietyllä tapaa samantyyppisiä ihmisiä tavanneena lokeroisin hänet switchiksi, mikäli minkäänlaisia kinkyominaisuuksia kantaisi. Live-videoiden perusteella hänestä huokuu vahva toisesta välittäminen ja sellanen "terve" miellyttämisen halu. Tosin ei ollenkaan kinkyssä mielessä.

Pip

Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #54 : 11.06.2016, 03:41 »
Mä olen todennut, että mitään pinkkiä ei päälleni tule, ellei sitten se laulaja. Oon senkin koodin murtanut pukemalla pinkin paidan päälleni, jossa oli kekkosen naama (harmi vaan en löydä sitä kuvaa tähän hätään). Pink on ehdottomasti Domina ulkoiselta markkinoidulta habitukseltaa, mutta hänet tavanneena totean, että hän on uskollinen sub. Jos koskaan olisi mahdollisuus, niin ottaisin hänet omakseni.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #55 : 11.06.2016, 09:11 »
Tässä aamuhämärissä intouduin kuuntelemaan Eurythmicsiä ja mietin tota Annie Lennoxia. Mitään muuta en tiedä kuin että häntä on jonkinlaisena gay-ikonina aikoinaan pidetty. Tietyllä tapaa samantyyppisiä ihmisiä tavanneena lokeroisin hänet switchiksi, mikäli minkäänlaisia kinkyominaisuuksia kantaisi. Live-videoiden perusteella hänestä huokuu vahva toisesta välittäminen ja sellanen "terve" miellyttämisen halu. Tosin ei ollenkaan kinkyssä mielessä.

Sweet Dreams -videossa hän on kyllä kaikista seksikkäin crossdresser-domina mitä olen ikinä nähnyt:
https://www.youtube.com/watch?v=qeMFqkcPYcg
Koko ajan tulee mieleen että hän alkaisi hakkaamaan kepillään toisia ihmisiä. Sitten on vielä naamioitakin videolla, nehän ovat suosittuja varsinkin ulkomailla kinkyklubeilla.

Annie Lennox on ollut mukana monissa eri hyvän- ja pahantekeväisyysjärjestöissä uransa aikana, joten siinä mielessä switchiys sopisi hänelle hyvin.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #56 : 11.06.2016, 16:33 »
Päivi Räsänen on salettiin adult baby.

Nyt kaivattas niitä perusteluita.
Koska jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja adultbabyksi. Adult baby vaietkoon seurakunnassa jne. Ja kyllähän sltä on lähempänä luojaansa kun on vaippa pullollaan. Homot haastavat kristillisen ihmiskäsityksen, mutta Jeesuskin sanoi, että antakaa adult babyn tulla minun tyköni.

Edit: vaihtoehtona myös scat, gang bang ja hirttäytymis- ja ristiinnaulitsemisfetissi.

Jos sinä kuvittelet, että erilaisiin parafilioihin keskittyvällä sivustolla on ok käyttää jotain parafiliaa "epäcoolin" tai "naurettavan" synonyymina, niin sinuna tarkastaisin asennettani. Muut tässä ketjussa ovat kuitenkin yrittäneet jollakin tavalla pysyä aiheessa, sinä nyt halusit vaan tulla dissaamaan henkilöä ja fetissiä.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #57 : 11.06.2016, 18:18 »
Päivi Räsänen on salettiin adult baby.

Nyt kaivattas niitä perusteluita.
Koska jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja adultbabyksi. Adult baby vaietkoon seurakunnassa jne. Ja kyllähän sltä on lähempänä luojaansa kun on vaippa pullollaan. Homot haastavat kristillisen ihmiskäsityksen, mutta Jeesuskin sanoi, että antakaa adult babyn tulla minun tyköni.

Edit: vaihtoehtona myös scat, gang bang ja hirttäytymis- ja ristiinnaulitsemisfetissi.

Jos sinä kuvittelet, että erilaisiin parafilioihin keskittyvällä sivustolla on ok käyttää jotain parafiliaa "epäcoolin" tai "naurettavan" synonyymina, niin sinuna tarkastaisin asennettani. Muut tässä ketjussa ovat kuitenkin yrittäneet jollakin tavalla pysyä aiheessa, sinä nyt halusit vaan tulla dissaamaan henkilöä ja fetissiä.
Voitko ystävällisesti quottaa kohdan jossa noin väitän? Ehkä jonkun muun on syytä tarkastella asennettaan  :love: mutta tässäpä sun ystävälliseen pyyntöön perusteluja.

Voin vallan mainiosti kuvitella Räsäsen nauttimassa vaipoissa kellimisestä raskaan vähemmistövihapäivän päätteeksi ja leikkimässä omilla tuotoksillaan ja hänestä pitää mommy/daddy hyvää huolta. Marttyyrina hän on väärinymmärretty missiossaan pelastaa maamme vieraalta mädätykseltä ja siksipä häntä voisi miellyttää julkinen synninpäästö asiasta. Ai niin mutta olihan näitä kaikkia A-studioita jne. Gang bang taas..  no gang bang on gang bang ja sopii siloitellun julkisuuskuvan kolikon kääntöpuolella tapahtuvaksi.

Ps. Epäcooleista ja naurettavista parafilioista saat esimerkkiä vaikka mun tumblerista.   :)

veera_v

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #58 : 11.06.2016, 18:30 »
^ Hassua, minullakin on selkeä kakkapyllyasenne. Koin kommenttisi dissaavana. Ensinnäkin, aluksi et perustellut yhtään ja kommenttisi sai osakseen *huutonaurua*. Sen jälkeen suolsit ulos jonkin käsittämättömän oksennuksen.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #59 : 11.06.2016, 18:39 »
Se on täällä internetissä hankalaa kun ne käsittämättömät oksennukset voi tulkita vaikka millä tavalla. Mutta miten ihmeessä mulla on vastuu siitä, jos joku kokee aiheeksi vastata mun viestiin huutonaurulla? Toivottavasti em. perustelu selventää väitettäni. En vietä kaikkea aikaani baarissa joten perustelut valitettavasti jäivät näin jälkijunaan.
^ Hassua, minullakin on selkeä kakkapyllyasenne. Koin kommenttisi dissaavana. Ensinnäkin, aluksi et perustellut yhtään ja kommenttisi sai osakseen *huutonaurua*. Sen jälkeen suolsit ulos jonkin käsittämättömän oksennuksen.