Kirjoittaja Aihe: Afrodisiakit eli lemmenrohdot  (Luettu 16768 kertaa)

UW

  • Vieras
Vs: Afrodisiakit eli lemmenrohdot
« Vastaus #45 : 04.09.2019, 19:31 »
Laittakaa kasvimaalle nii tullaa testaa  8)
Datura vois toimia!  ???

 >:D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Afrodisiakit eli lemmenrohdot
« Vastaus #46 : 04.09.2019, 20:04 »
Joudut nyt ihan ite hoitamaan omat pasuunas, meillä on lähinnä auringonkukkia!

 ;D


Laittakaa kasvimaalle nii tullaa testaa  8)
Datura vois toimia!  ???

 >:D

Kink

  • Vieras
Vs: Afrodisiakit eli lemmenrohdot
« Vastaus #47 : 07.09.2019, 16:48 »
Itse olen kovasti kiinnostunut luonnon omista lääkkeistä eli yrteistä sun muista, koska olen sitä mieltä, että luonnosta tulee ne parhaat lääkkeet.

Mitä tulee ns. lemmenrohtoihin, niin ainakin miehillä kaikki verenkiertoa ja testosteroniarvoja parantavat ovat hyvin tärkeitä. Kovalla kullilla leikkaa vaikka timanttia.

Heti alkuun tulee mieleen Okarennokki (eli Tribulus terrestris), osalla tuo auttaa, osalla ei. Toki paljon muitakin on.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Afrodisiakit eli lemmenrohdot
« Vastaus #48 : 07.09.2019, 17:47 »
Testosteroni vaikuttaa miesten ja naisten seksivoimaan huomattavasti.

Kananmuna on ehkä tärkein testosteronin nostaja, ja ei kolesterolin ei pitäisi olla ongelma jos ei tulehdusarvot ole koholla tai jos harrastat jotain tarpeeksi fyysistä säännöllisesti. Kikherneillä voi kuulemma korvata kananmunan testosteronin suhteen, en tiedä sitten.
Inkivääri vaikuttaa testosteronin tuotantoon ja verenkiertoon, ja sukuelimet hyötyvät vahvasta verenkierrosta.
Muita testosteroniruokia: valkosipuli, sienet.

Ejakuloimisen kontrolli, ettei klimppi lennä niin aikaisin tai ollenkaan, on ihan helvetin nautinnollista kun oppii viemään sen energian muualle, lähinnä selkärangan läheltä ylös. Tähän auttaa ruoansulatuselimistön kunnossa pitäminen, koska kolmoschakra on helposti iso blokki siinä matkalla.

Kink

  • Vieras
Vs: Afrodisiakit eli lemmenrohdot
« Vastaus #49 : 07.09.2019, 17:58 »
Hyvä pointti, ruoka mitä syö on myös hyvin oleellinen asia rohtojen lisäksi. Testosteronin tuottamiseen tarvitaan hyviä ravintoaineita, ei mitään makaronia.

Mitäs mieltä täällä ollaan feromoneista? "Feromonit ovat luonnon omia hajuviestejä, jotka vetävät vastakkaista sukupuolta alitajuisesti puoleensa."