Kirjoittaja Aihe: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen  (Luettu 35775 kertaa)

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #45 : 08.10.2016, 07:57 »
Totta kai saa-(:

Tiia (Niina)

Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #46 : 08.10.2016, 10:26 »
saakohan kirjailijoilta omistuskirjoituksen kirjaan jos sen tuo mukanaan julkkaritilaisuuteen?  :) sääli että tilaisuus on jo klo 15, karsii ehkä osallistujia mutta yritetään päästä mukaan.

Nimmarointia julkkarirituaalien jälkeen, noin neljästä lähtien. :)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #47 : 08.10.2016, 13:06 »
Kuinka suuri painos tuosta on, että kuinka kauan sitä riittää vielä kirjakaupan kautta?

Tiia (Niina)

Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #48 : 08.10.2016, 18:44 »
Kuinka suuri painos tuosta on, että kuinka kauan sitä riittää vielä kirjakaupan kautta?

Ei itse asiassa mitään hajua. :D Mutta kustantaja ottaa kyllä toisen painoksen, jos eka myydään loppuun liian nopeasti, joten no sweat sikäli.

Angelika

  • Vieras
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #49 : 11.10.2016, 17:40 »
Ennakkotilasin minäkin tämän kirjan ihan kannatuksen vuoksi. Kirja on upeasti ja hyvällä maulla kuvitettu ja sisältö on asiallista, aivan kuten uskalsin odottaakin. Sen verran kauan on aihepiirin parissa itse tullut harrasteltua, etten koe tarvitsevani aapista, mutta tämä on varmasti mieluista luettavaa uusille tulokkaille.

Siksipä siis haluaisin laittaa oman kappaleeni kiertoon jollekin uudelle tulokkaalle, joka haluaisi selailla kaunista ja asiapitoista aapista. En pyydä kirjasta maksua, vaan toivon hyvän lähtevän kiertoon aina sitten, kun aapinen on ahmittu ja joutaisi uuteen kotiin. Jos siis joku tiedonjanoinen tulokas kokee tarvetta kirjalle, laita minulle yksäriä, niin saadaan hyvä liikkeelle :)

Edit: kirjalle on löytynyt uusi koti :)
« Viimeksi muokattu: 11.10.2016, 19:09 kirjoittanut Angelika »

Tiia (Niina)

Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #50 : 11.10.2016, 18:41 »
Siksipä siis haluaisin laittaa oman kappaleeni kiertoon jollekin uudelle tulokkaalle, joka haluaisi selailla kaunista ja asiapitoista aapista. En pyydä kirjasta maksua, vaan toivon hyvän lähtevän kiertoon aina sitten, kun aapinen on ahmittu ja joutaisi uuteen kotiin. Jos siis joku tiedonjanoinen tulokas kokee tarvetta kirjalle, laita minulle yksäriä, niin saadaan hyvä liikkeelle :)

Hear hear! Juuri näin.  :love:
Tai jos joku haluaa antaa turvallista luettavaa aiheesta esimerkiksi epätietoiselle äidilleen tai skeptiselle puolisolleen tai vaikka lääkärilleen, niin tämä kirja on kirjoitettu myös sitä ajatellen.

submit

  • Vieras
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #51 : 11.10.2016, 18:42 »
^ Mainio idea!

Teos sopisi myös yhdistysten kirjahyllyihin jäsenille lainattavaksi - onhan kaikilla kerhotilat ja omat perwokirjastot ;)

LadyHera

  • Vieras
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #52 : 11.10.2016, 18:55 »
^ Mainio idea!

Teos sopisi myös yhdistysten kirjahyllyihin jäsenille lainattavaksi - onhan kaikilla kerhotilat ja omat perwokirjastot ;)

Minun pervotila on makkari ja sekin vain muutaman välineen, vaatteiden, kenkien ja Qumman kuvan takia. Pitääkö mun nyt väsätä makkariin kirjahylly? Aloittaa täyttö tästä kirjasta (joka viimein eilen tuli tänne Espoon jäkhälle).  :))

submit

  • Vieras
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #53 : 11.10.2016, 19:04 »
^ Mainio idea!

Teos sopisi myös yhdistysten kirjahyllyihin jäsenille lainattavaksi - onhan kaikilla kerhotilat ja omat perwokirjastot ;)

Minun pervotila on makkari ja sekin vain muutaman välineen, vaatteiden, kenkien ja Qumman kuvan takia. Pitääkö mun nyt väsätä makkariin kirjahylly? Aloittaa täyttö tästä kirjasta (joka viimein eilen tuli tänne Espoon jäkhälle).  :))

Pitää   C:-)  >:D

Jos sen teet, lahjoitan muutaman aihepiiriin liittyvän kirjan. Itse en enää kerää kirjoja. Max metri saa olla.

JustForMe

  • Vieras
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #54 : 11.10.2016, 20:09 »
^ Mainio idea!

Teos sopisi myös yhdistysten kirjahyllyihin jäsenille lainattavaksi - onhan kaikilla kerhotilat ja omat perwokirjastot ;)

Minun pervotila on makkari ja sekin vain muutaman välineen, vaatteiden, kenkien ja Qumman kuvan takia. Pitääkö mun nyt väsätä makkariin kirjahylly? Aloittaa täyttö tästä kirjasta (joka viimein eilen tuli tänne Espoon jäkhälle).  :))

Pitää   C:-)  >:D

Jos sen teet, lahjoitan muutaman aihepiiriin liittyvän kirjan. Itse en enää kerää kirjoja. Max metri saa olla.

Mulle kans!!!! Aapisen ostin, tänne päin jänkhää se tuli tänään, mutta se onkin ainut BDSM-aihetta käsittelevä teos kirjastossani, joka kuitenkin käsittää kolme kirjahyllyllistä tavaraa. Tai no, on siellä FSOG:n eka osa.. Mutta jos jollain on jotain poislahjoitettavaa aihekirjastoa, niin kaikki kelpaa ja on toivottua..

Lunttu

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #55 : 12.10.2016, 11:32 »
Itsekin pääsin eilisessä PoVi miitissä hypistelemään tätä opusta ja kuten edellä sanottiin on kirja varsin hyvä perusteos aiheeseen tutustuvalle, ja vaikkei itselle ole enää tuo juurikaan uutta infoa, ehkä pitänee hankkia PoVi:lle oma painos joka näppärästi kulkisi miiteissäkin ja jota, miksei, voisi myös jäsenten antaa lainata.

Erityisen warm and fussy fiilis tuli kuvituksesta ja etenkin kuvista joissa luki jotakuinkin näin "Kuva Forsströmien albumista",
lämmitti ja toi hymyn suupieliin! :love: Ihanan "arkisen" tuntuiseksi saatu tämä asia.

Dolores

  • Vieras
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #56 : 13.10.2016, 10:17 »
Minulla on mahtava fiilis siitä, että olen jo saanut lainata oman kopioni kirjasta ystävälle, jota aihe on alkanut kiinnostaa, mutta joka ei vielä tiedä oikein mistään mitään.  :love:

Muillekin läheisille ihmisille mielelläni kirjaa lainaan, toivottavasti tulevaisuudessa myös niille, joille vielä on liian varhaista kertoa nykyisestä elämästäni ja mieltymyksistäni. Olen toiveikas.  :)

mlipari

  • Vieras
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #57 : 15.10.2016, 14:28 »
BDSM maailmaan tutustuvina tilattiin kyseinen kirja meillekin.  :) Varmasti tuo paljon ajateltavaa ja auttaa valitsemallamme tiellä eteenpäin..  C:-)

Tiia (Niina)

Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #58 : 15.10.2016, 18:01 »
Erityisen warm and fussy fiilis tuli kuvituksesta ja etenkin kuvista joissa luki jotakuinkin näin "Kuva Forsströmien albumista"

;) Meillä on ollut ilo ja kunnia tehdä yhteistyötä ihanien valokuvaajien kanssa sekä vuosien varrella että tässä projektissa.

Xpyx

  • Vieras
Vs: Ennakkoilmoitus - Forsström: BDSM-aapinen
« Vastaus #59 : 15.10.2016, 18:37 »
Hei loistavuutta, pitääpä hankkia - ja tulla hakemaan omistuskirjoitus. ;)

Kiitos kun väsäsitte tämän opuksen. Itsekin samaa miettinyt. Ja moni muu. Että pitäisi. :)