Äänestys

Joko julkisella tai VIP-puolella? Haluan, että Deittiosasto on...

... julkisella puolella
42 (43.3%)
... VIP-puolella (suljettu vierailijoilta)
55 (56.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 43

Äänestys päättynyt: 19.10.2011, 19:03

Kirjoittaja Aihe: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!  (Luettu 15575 kertaa)

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #30 : 15.10.2011, 23:27 »
hmm pitäsköhän tehdä miljoona nikkia ja käydä äänestämässä... :P

Queena

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #31 : 16.10.2011, 00:06 »

Ei se ongelma ole ne ihmiset, jotka vastaavat. Ongelma on ne ihmiset, jotka lukevat, perehtyvät asiaan paremmin ja käyttävät tietojaan ihan muuhun kuin toiveikkaana vastaamiseen. Ja mieluummin niitä riskejä ottaa vain 1500 kpl, kuin 3 miljardin netin käyttäjän kaikki suomenkielentaitoiset.

Vir

ps. Silti minusta paras vaihtoehto olisi se jo kuopattu ehdotus valinnanvapaudesta. Jotta nekin, jotka haluaisivat esiintyä myös ihmisille, jotka lukevat alan palstoja rekkautumatta, (mutteivat halua jakaa itsestään edes keksittyä nikkiä?), pääsisivät käyttämään sulkakynänsä mahtia täydellä innolla.

Yleisestiottaen käyttäjien yksityisyys on käyttäjien omalla vastuulla. Internettiin ei kannata laittaa mittavasti tietoja itsestään siten, että joku voi käyttää niitä väärin. Se on täysin oma valinta, että käyttää nimimerkkiä josta on tunnistettavissa. Silloin olisi tosin myös kannattavaa olla kirjoittelematta julkiselle puolelle lainkaan, jos kokee että ihmiset ovat tänne tulossa toisten yksityisyyttä uhkaamaan sen perusteella, että osa sisällöstä on julkista.. Tämäkin ketju on julkinen, tässä ketjussa mm. olet paljastanut että nimimerkkisi ei ole anonyymi. Tässä ketjussa näkyvät avatarit ja nimimerkit kaikille vierailijoille. Samoin loungen puolella olevat syvällisetkin keskustelut, joissa osassa puhutaan mielihaluistakin.

Jos lopuksi kyseessä on pelko omasta yksityisyydestä, suosittelelisin ensimmäisenä tarkastelemaan sitä, että mitä itse voi tehdä yksityisyytensä parantamiseksi. En ymmärrä että miten seuranhakuilmoitus houkuttelisi paremmin foorumille henkilöitä, jotka haluavat loukata yksityisyyttäsi, kuin tämäkään ketju.

tomi

Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #32 : 16.10.2011, 01:10 »
hmm pitäsköhän tehdä miljoona nikkia ja käydä äänestämässä... :P

Heh, just mietin samaa ettei toi demokratia oikein toteudu tääl nois äänestyksissä ku joillain on jostain syystä useampi nikki käytössään, mut toisaalta voihan tietty kuka vaan rekkaa nikkejä lisää itselleen.  ;) Käyköhän täs viel niin et jos tulee joku tarpeeks tiukka äänestys ni jäsenmäärä triplaantuu samal.  ;D

marts

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #33 : 16.10.2011, 04:10 »
Kannatan julkista vaihtoehtoa - jos ei omaa tietty perverssiä silmää on vähintäänkin epätodennäköistä että eksyy tähän yhteisöön. Totta puhuen, yli neljä vuotta bdsm:n maailmaan netin kautta tutustuneena täytyy ilmaista jotenkin se tosiseikka että löysin tämän foorumin vasta viime torstaina. Ilman julkista deittialuetta tuskin olisin vieläkään rekannut ja ottanut yhteyttä siihen henkilöön joka (toivon mukaan viitsii) tutustuttaa minut "live-toimintaan". Mahdollisesti olisin sivuuttanut koko foorumin "puuhastelijoiden" paikkana - en ole se persoona joka hakkaa innoissaan register nappia päivästä toiseen ympäri sivustojen. Uskoisin että moni muukin voi samaistua tähän ajatukseen.

Mitä sitten jos ilmoitukset ovat kaiken kansan nähtävillä? Jos tänne eksyy joku olento, joka ei koe aihealuetta itselleen turvalliseksi poistuu hän luultavasti hetimmiten demi.fi:n poni-foorumille. Jos taasen joku pervo runkkari saa päähänsä ahdistella jotakuta ilmoituksen tekijää niin mihinkäs se vaikuttaa.. Älä viskaa itsestäsi kuvaa / email-osoitetta / tahi muuta hyväksikäytettävää materiaalia suoraan saataville. Jos itse heittäisin ilmon niin siinähän olisi vain seuraavat tiedot: strategiset mitat / paikkakunta / mieltymykset - vähintäänkin aihealue, ainahan sitä voi sitten tarkemmin erotella eri osa-alueet no no:n ja kyllä kiitos-piiriin.

Mikäli lieveilmiöitä esiintyy, on aina mahdollisuus ottaa se IP-ban tahi vastaava toimenpide käyttöön - lisää kenties ylläpidon hommia mutta sehän on vain kestettävä.

Niin... Demokratia huitsin helvettiin, ei se toimi makkarissakaan  ;)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #34 : 16.10.2011, 11:16 »
Niin... Demokratia huitsin helvettiin, ei se toimi makkarissakaan  ;)
Eikä valtionhallinnossa...

isabella

Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #35 : 16.10.2011, 12:24 »
Mimoosa mielestäni toi esille hyvän pointin, onko jollain ollut käytännössä jotain ongelmia nykyisen järjestelyn kanssa? Siis onko tullut kasa vastauksia hiljattain rekisteröityneiltä jäseniltä, joissa vongataan seksiä copy paste viesteillä?

On tullut. Ei sadoittain mutta aika säännöllisesti tulee vonkausviestejä hiljattain rekkautuneilta miehiltä joiden profiili ei sisällä mitään informaatiota ja jotka eivät ole kirjoittaneet yhtään viestiä keskustelualueelle. Itse en tosin koe tätä minään ongelmana, jätän vain tällaiset viestit huomiotta. Ja minä siis äänestin että deitti pidettäisiin nykyisellä alueella mutta oikeastaan minulle on ihan sama missä se on kunhan vaan on  ;)

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #36 : 16.10.2011, 13:46 »
Tästähän päästään sopivasti siihen mitä profiilin pitäisi kertoa.Mun mielestä siellä ainakin pitäisi olla määritety selkeesti sukupuoli,tai ainakin se kumpi haluaisit olla.Samoin paikkakunta...tai asuinalue.Enkä nyt tarkoita mtn katuosoitteita tms...Mut suuntaa antava.Kaikki ns mitään kertomattomat profiilit vois poistaa....samoin ne yli 3kk käyttämättä olleet.
Että näin..

perapervo

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #37 : 16.10.2011, 13:52 »
Tästähän päästään sopivasti siihen mitä profiilin pitäisi kertoa.Mun mielestä siellä ainakin pitäisi olla määritety selkeesti sukupuoli,tai ainakin se kumpi haluaisit olla.Samoin paikkakunta...tai asuinalue.Enkä nyt tarkoita mtn katuosoitteita tms...Mut suuntaa antava.Kaikki ns mitään kertomattomat profiilit vois poistaa....samoin ne yli 3kk käyttämättä olleet.
Että näin..

Totta, vaikka esim maakunta riittäisi. Sukupuoli myöskin ja vonkaajien pitäisi kunnioittaa profiilissa olevaa tekstiä: En etsi seuraa.
Kehuja toki voi aina mielestäni antaa kuvista ja kirjoituksista .
Myös pitäisi pohtia käyttämättömien profiilien kohtaloa.

submit

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #38 : 16.10.2011, 14:00 »
Käyttämättömiä profiileja on tarkoitus alkaa jossakin vaiheessa karsimaan ihan säännöllisesti. Uutena foorumina on ollut muitakin tehtäväviä, joten emme ole vielä siihen asiaan puuttuneet.

Samoin profiiliin tulee parannuksia, mutta siitä lisää sitten kun asia on ajankohtainen.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #39 : 16.10.2011, 19:38 »
Minä kyllä puolustaisin ihmisen oikeutta olla kertomatta itsestään mitään mitä ei halua. Jos ei ole seuraa hakemassa, lienee yhdentekevää esim. foorumiviestien lukemisen kannalta onko joku Inarista vai Inkoosta. Samoin tarkka ikä. Jos tutustuu tarkemmin, em. asiat varmaan selviävät. Vai onko esim. minun ikäni tai asuinpaikkakuntani jollekin tosi tärkeä? (en usko  ;D)

Queena

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #40 : 17.10.2011, 10:12 »
Mimoosa mielestäni toi esille hyvän pointin, onko jollain ollut käytännössä jotain ongelmia nykyisen järjestelyn kanssa? Siis onko tullut kasa vastauksia hiljattain rekisteröityneiltä jäseniltä, joissa vongataan seksiä copy paste viesteillä?

On tullut. Ei sadoittain mutta aika säännöllisesti tulee vonkausviestejä hiljattain rekkautuneilta miehiltä joiden profiili ei sisällä mitään informaatiota ja jotka eivät ole kirjoittaneet yhtään viestiä keskustelualueelle. Itse en tosin koe tätä minään ongelmana, jätän vain tällaiset viestit huomiotta. Ja minä siis äänestin että deitti pidettäisiin nykyisellä alueella mutta oikeastaan minulle on ihan sama missä se on kunhan vaan on  ;)

Joo, näitä tulee minullekkin tasaisin väliajoin vaikka ei ole yhtään seuranhakuilmoitusta, ja profiilissa tieto siitä että etsin vain juttuseuraa ja kavereita. Miesten tarpeelle spämmätä naisia vonkausviesteillä ei kukaan voi mitään :). Paras tapa käsitellä asia on tosiaan ignorata nämä. Jos minulla olisi seuranhakuilmoitus pyrkisin huomioimaan vastaajista ne, jotka ovat jollain tapaa panostaneet vastaukseen ja selkeästi lukeneet ilmoitukseni ajatuksella.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #41 : 22.10.2011, 12:57 »
Vonkaavia miehiä ei pysty estämään mitenkään, ilman että yhteisöstä tulee todellakin suljettu sisäpiiripaikka. Naisten on nyt vain pakko se kestää. :)

Mun mielestä se on ihan sama missä se deittialue sijaitsee. Toki jos se on vain jäsenille näkyvissä, niin se on yksilön tietoturvan kannalta kai hitusen parempi kun kaiken maailman googlet eivät sinne pääse niin helposti käsiksi. Ja tuskinpa kukaan ei-jäsen niitä niin kauhean hanakasti selailee, ja vastaamista varten liittyy. Toki voin olla väärässäkin. Ehkä.

Queena

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #42 : 22.10.2011, 13:20 »
Tää äänestysaika taisi umpeutu. Vippi puoli näyttäisi voittaneen.

Smooth

  • Vieras
Vs: Lopullinen äänestys Deittialueen sijoituksesta!
« Vastaus #43 : 22.10.2011, 13:56 »
Tää äänestysaika taisi umpeutu. Vippi puoli näyttäisi voittaneen.

Kiitos muistutuksesta. Suljenkin ketjun ja Deitti siis siiretään vippipuolelle kohtuunopealla aikataululla.