Kirjoittaja Aihe: Arvokkaampi pervo?  (Luettu 5806 kertaa)

heinrich

  • Vieras
Vs: Arvokkaampi pervo?
« Vastaus #15 : 18.10.2016, 09:38 »
Ihan noin kysymyksenä...

Jotenkin parempi alkoholisti...?
Invalidi...?

Paremmin onnellinen...?

Kuka tai mikä instanssi ne viimekädessä määrittää?
Ja kenenkä puolesta?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Arvokkaampi pervo?
« Vastaus #16 : 18.10.2016, 11:30 »
Ihan noin kysymyksenä...

Jotenkin parempi alkoholisti...?
Invalidi...?

Paremmin onnellinen...?

Kuka tai mikä instanssi ne viimekädessä määrittää?
Ja kenenkä puolesta?


Se on arvokkaampi pervo (mielestäni) ...

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Arvokkaampi pervo?
« Vastaus #17 : 21.10.2016, 19:56 »
Itse kun yleisesti en koskaan puhu itse seksi sitä,  vaan sekusuaalisuudesta,  joka koostuu erilaisista kokemuksista. Monen kanssa kun olen jutellut, niin heille tulee yllätyksenä se, kun huomaavat sen että itse asiassa koko asia koskee vain nautintoa, joka taas jokaisella on yksilöllistä. Kun varsinkin puhuu dominoivuudesta, niin kun asian selittää heille tanssi termeillä, eli kumpi yleensä tasossa on vievä osapuoli, niin he tajuavat mistä asiassa on kyse.

Eli vertauskohtia löytyy vaikka kuinka, joilla voi asioita selvittää, toisaalta on ollut mukava huomata se loiste keskustelun toisessa osapuolista,  kun hän pikkasen kyseiseen mitä tällaiseen esim kuuluu, kun tähän vastaa vaikka pakotettu jengi orgaaninen kuuluvan leikkeihin, niin loiste silmiä sen kun vain kirkastuu.

Eli en tiedä onko tässä jokin yhteiskunnallinen ero miesten ja naisten osalta, mutta en itse ole ainakaan joutunut torjutuksi keskustelussa, jossa aiheena on ollut seksuaalisuus.

chilinen

  • Vieras
Vs: Arvokkaampi pervo?
« Vastaus #18 : 21.10.2016, 20:14 »

Kaapista tulevat pervot voivat aiheuttaa joko ihastusta ja kysymyksiä tai inhoa ja pelkoa.

Nykyisin ihmetystäni herättää ne, ketkä exhippariuden nimissä tekevät ja näyttävät kaikkea sellaista niiden silmille jotka sitä eivät välttämättä halua nähdä.
Hieman harkintaa missä, koska ja kenelle haluaa näyttää tai kertoa. Jos ylipäätään haluaa. Sitä ei ole vielä kinkyFinlexiin kirjoitettu että näin pitäisi toimia.

Se on arvokkaampi pervo (mielestäni) jonka pervous tai fetissi ei halullaan syrjäytä terveen järjen käyttöä. Kaikelle on oma aikansa ja paikkansa.
Nuo viimeiset virkkeet  alun tekstin lisäksi ovat aika toimivia sille, miten itse haluaisin asian nähtävän

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Arvokkaampi pervo?
« Vastaus #19 : 21.10.2016, 22:05 »
Itse kun yleisesti en koskaan puhu itse seksi sitä,  vaan sekusuaalisuudesta,  joka koostuu erilaisista kokemuksista. Monen kanssa kun olen jutellut, niin heille tulee yllätyksenä se, kun huomaavat sen että itse asiassa koko asia koskee vain nautintoa, joka taas jokaisella on yksilöllistä. Kun varsinkin puhuu dominoivuudesta, niin kun asian selittää heille tanssi termeillä, eli kumpi yleensä tasossa on vievä osapuoli, niin he tajuavat mistä asiassa on kyse.

Eli vertauskohtia löytyy vaikka kuinka, joilla voi asioita selvittää, toisaalta on ollut mukava huomata se loiste keskustelun toisessa osapuolista,  kun hän pikkasen kyseiseen mitä tällaiseen esim kuuluu, kun tähän vastaa vaikka pakotetut orgasmien teko kuuluvan leikkeihin, niin loiste silmiä sen kun vain kirkastuu.

Eli en tiedä onko tässä jokin yhteiskunnallinen ero miesten ja naisten osalta, mutta en itse ole ainakaan joutunut torjutuksi keskustelussa, jossa aiheena on ollut seksuaalisuus.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Arvokkaampi pervo?
« Vastaus #20 : 22.10.2016, 14:02 »
Sanottakoon mitä sanottakoon ja kukin tyylillään, mutta osa BDSM:n viehätystä on, on ollut ja tulee olemaan salaileva tuhmuus, enkä aina aivan ymmärrä joidenkin "julkikinkyjen" hinkua tuoda fetišinsä ja mieltymyksensä jokaiseen työpaikan kahvihuoneeseen ja sukupäivälliselle. Itse tuhannesti mieluummin väijyskelen varjoissa kuin vilkuilen lööpeistä ja suomenkuivalehdistä kaiken maailman karitamattiloiden syleilevän nämäkin sulot tohjoksi. Been there, seen that.

Ei sillä, Karita lie erinäistenkin alistuvain haaveissa ja voisihan tuon laittaa ryömimään.. . Ei sen kummempaa, alkusointu- & kiiltopaperiassosiaatio vainen. Tabloidit sitten voi vittu vielä; "Nyt saa Toni sitä piiskaa, hamsteri tiiraa!".



  * )