Kirjoittaja Aihe: Turussa kiinnostuneita miittailemaan luontoilun ja/tai kulttuurin merkeissä?  (Luettu 26992 kertaa)

catzkiss

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 196
  • -suburban object-
  • Galleria
Mä tuun kanssa mihin vaan mukaan, mikä käsittää luontoa ja liikuntaa ilman älyntarvetta :)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 571
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Noni noni!!

Mä en ole ketjun aloittaja, joten en siksi ole lähtenyt järkkäämään, vaikka mieli tekisikin ;). Mut sanonpa vaan, että varmaan parempi olla viikonloppuna ja 25.-26.2. olis itellä ainakin vapaana ;). ...ja se autokin on, johon mun koirulin lisäks mahtuu 3 pax takapenkille ;).

Senshi

  • Vieras
Mut sanonpa vaan, että varmaan parempi olla viikonloppuna ja 25.-26.2. olis itellä ainakin vapaana ;).

Minulla on tuona viikonloppuna jo sovittua tekemistä. Riippuu kellonajoista, pystynkö lähtemään mukaan. Seuraan, ketä meinaa lähteä ja mihin aikaan. Vahva ehkä lauantaina 25.2 aamu-/ keskipäivän tienoolla, sunnuntaina 26.2 iltapäivän tienoolla. Joo, kyseessä lauantai-illan huumaa :D

Hyvä, että löytyy ehdotuksia päivämääristä ja tekemisistä :)  Lisääkin voi ehdottaa. Koitan itsekin joskus ehdottaa jotain, kun keksin jotain sopivaa.

Underworld

  • Vieras
Vastaavaa mieluusti näkisi muuallakin. Baarimiitit on (joskus) kivoja, toisaalta aika nähty  :P

submit

  • Vieras
Vastaavaa mieluusti näkisi muuallakin. Baarimiitit on (joskus) kivoja, toisaalta aika nähty  :P
Näin on. Jos olisi aktiivisempi fiilis, kuuluttaisin pääkaupunkiseudun väkeä vastaavanlaisiin aktiviteetteihin. Keväämmällä ehkä, ellei joku muu ehdi ensin (toivottavasti).

Kiva idea kyllä on.

Subspace-porukassa ollaan käyty Helsingissä taidenäyttelyissä - ei hassumpaa. Varsinkin kun nykyisellään muuten jäisi melko vähiin.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 571
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Siis valoisaan aikaanhan tonne pitääkin mennä. Mä voin kyllä kyhätä tästä jonkun eventin, jos koette tarpeelliseksi. Se tosin vähän mietityttää, että onkohan ihan sairaan liukasta. Mä käyn ite Ruissalossa lähes päivittäin ja tällä hetkellä on ainakin siellä  metsäpolut sellasessa kunnossa, että matka-aika tuplaantuu, kun ei pääse eteenpäin.

Bossman

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 170
  • In Boss we trust
  • Galleria
Välinekysymyshän tuokin on. Olen viime aikojen metsälenkeillä hölkkäillyt aika huoletta tasaisilla
jääpinnoilla, vinoissa paikoissa tietysti varovammin. Nastapohjaisia suunnistus-, lenkki-
ja retkeilyjalkineita löytyy moneen lähtöön, vaatii toki tiettyä harrastuksen syvyyttä
sijoittaa tähän toista sataa.

Vaan kohtapa tällä menolla jää on jo sulanut puhkikin näillä leveysasteilla...

fruu

  • Vieras
Hop, fruu ilmoittautuu mukaan mahdolliseen toimintaan. :)

-fruu

R75

  • Vieras
Voisin joskus tulla mukaan jonnekin.

Senshi

  • Vieras
Hei, täällähän alkaa olla kuhinaa :D  Kannatti vissiin nostella tätä ketjua.

Luonnon puolesta on puhuttu Kuhankuono mainiten, mutta itse voisin lähteä joskus lyhyillekin ulkoiluille lähialueille, kuten jo mainittuun Ruissaloon. Katariinanlaakso on aika nopeasti koluttu, mutta sielläkin voi käydä lyhyellä lenkillä. Mitäs paikkoja on vielä?

Kulttuurin puolesta jos joku äkkää jonkun hyvän näyttelyn museoissa tms, saatan kiinnostua. Leffat ja näytelmät voivat olla myös kiinnostavia, joskin itse en usein bongaa läpi tarjontaa.

Ja vaikka tästä se puuttuu, sanon edelleen, että minusta voisi saada myös seuraa urheiluun, kuten juoksulenkille :)

Kelit ovat tosiaan olleet viime aikoina aika huonot, mutta kesää kohden mennään koko ajan :D

modelslaveman

  • Vieras
Messissä ollaan josvaan päivä (ilta, yö...) ja ajankohta passaa ; )

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Johonkin luontoretkeilyyn voisi lähteä mukaan.

thome

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 19
  • Galleria
Samoin mukana jos ajankohta sen sallii.

jiq

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 26
  • Haltiaeläin
  • Galleria
Kulttuurille kyllä, luontoilulle ei ennen kuin lämpötilat on yli +20.

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 628
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria