Kirjoittaja Aihe: Oulun ensitreffimiitti Ke 1.3 klo 18:00 Pub Graalissa ❤  (Luettu 8169 kertaa)

ornika

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 156
  • Lady, not a princess
  • Galleria
Mulla ei oo reklamoitavaa, mut aion silti tulla :P

TEGAMi

  • Vieras
*suunnittelee saapuvansa tyypilliseen tapaansa tyylikkäästi myöhässä ja asemoivansa pakaransa juuri sinne, mihin osaatte niitä vähiten odottaa*  :o

Pahoittelen, jos tämä uhkaus kylvää kauhua siinä määrin, ettei kukaan uskalla tulla.


Veikkaus heitetty että joko takkaan, baarimikon naamalle tai haarniskan nokkaan.. Must see this.
Hitto kaikki hyvät vietiin jo.. Noh noh noh.. Tv:n eteen kattomaan lätkää, tiskipöydälle haarat levällään oluthanoihin päin ja ja ja öh öh öh MIUN SYLIIN! >:D

lemmikki

*suunnittelee saapuvansa tyypilliseen tapaansa tyylikkäästi myöhässä ja asemoivansa pakaransa juuri sinne, mihin osaatte niitä vähiten odottaa*  :o

Pahoittelen, jos tämä uhkaus kylvää kauhua siinä määrin, ettei kukaan uskalla tulla.


Veikkaus heitetty että joko takkaan, baarimikon naamalle tai haarniskan nokkaan.. Must see this.
Hitto kaikki hyvät vietiin jo.. Noh noh noh.. Tv:n eteen kattomaan lätkää, tiskipöydälle haarat levällään oluthanoihin päin ja ja ja öh öh öh MIUN SYLIIN! >:D

Oonks mä noin ennalta-arvattava? ::)

heinrich

  • Vieras
Yee \å/
Mikä matsi?

Nyt alko kiinnostaa tosissaan  ;D

lemmikki

Yee \å/
Mikä matsi?

Nyt alko kiinnostaa tosissaan  ;D

Sitä lätkää saa kyllä kattua joku muu  ;D

heinrich

  • Vieras
Yee \å/
Mikä matsi?

Nyt alko kiinnostaa tosissaan  ;D

Sitä lätkää saa kyllä kattua joku muu  ;D

Gnaa....
Heti ollaan komentamassa...

 ;D

Aslan84

  • Vieras
Kyllä tekis mieli ilmestyä paikalle, mutta mun aikataulu on liian tiukka. Pitänee käydä tsekkaamassa naamat sitten myöhemmin keväällä :)

Sash

  • Vieras
Sash ei pääsekään  :( Matkaan tuli pari muuttujaa nyt, mut ehkä joku toinen kerta sit...

cristine

  • Vieras
Mitä todennäköisimmin pompin paikalle :3

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Sash ei pääsekään  :( Matkaan tuli pari muuttujaa nyt, mut ehkä joku toinen kerta sit...

Voi harmi. Mutta tervetuloa seuraavalla kerralla. Mut hei! Nyt tänään tiistaina on myös miitti Kolossa eli jos viesti vielä tavoittaa ja olet vapaa niin kannattaa vaikka pyörähtää siellä. :)

Sash

  • Vieras
Sash ei pääsekään  :( Matkaan tuli pari muuttujaa nyt, mut ehkä joku toinen kerta sit...

Voi harmi. Mutta tervetuloa seuraavalla kerralla. Mut hei! Nyt tänään tiistaina on myös miitti Kolossa eli jos viesti vielä tavoittaa ja olet vapaa niin kannattaa vaikka pyörähtää siellä. :)

En päässyt nyt  :( Mut varmasti pyörähdän joskus, kun kohdalle sattuu  :)

Macy

  • Vieras
Huh, olipas hauskaa  :love: naamaan sattuu ku naurattaa vieläki

lemmikki

Mä jäinki kotiin sairastamaan :'( iso harmitus.

DrDDR

Makkaraa nenässä ja muita miittisattumuksia  ;D

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Viimeinen miittipulu kotiaan etsii.. Kiitos oli hausgaa  :love: