Kirjoittaja Aihe: Märkii, turpoaa ja kutisee  (Luettu 13698 kertaa)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #15 : 28.02.2017, 12:54 »
Paljaalla suikkari ja paljaalla tyttöjen väliset on lähes itsestään selviä vaikka tauteja noistakin voi saada,ei ihan yhtä helposti eikä varsinkaan noita vakavampia.

Vaikka itse panen vain paljaalla ja pöpöjen saamisen riski on todella pieni,silti lelut passitan testeihin jos on aihetta epäillä että jotain voisi olla tullut.
"Pitkien" luottamuksellisten suhteitten yksi suurista eduista  :P

Kai myös ymmärrät itse tajuta käydä testeissä, koska jos subeillasi olisi joku tartunta, niin sinähän  voit itse myös saada tartunnan, varsinkin jos seksi on aina ilman kortsua?

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #16 : 28.02.2017, 13:13 »
Elän käsityksessä että oon itse puhdas ja kun en huoli subeikseni ketä tahansa niin riittää kun he käyvät testeissä heti alkuun ja myös kesken "suhteen". En harrasta randomisessiointia eikä mun lelutkaan 99,9% varmuudella leiki salaa.
Luotettavampia ovat kuin perinteisessä avioliitossa elävät  :) ja jollen omiini luottais niin kehen sitten ? Kaikki on tietenkin mahdollista mutta mieluummin nautin elämästä kuin pelkäisin olematonta uhkaa.

Tietenkin jos jokaista vastaantulijaa olis pantava niin kumilla mentäis mutta onneks en ole enään teini-ikäinen niin malttaa poimia parhaat päältä  :P

Ansku

  • Vieras
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #17 : 28.02.2017, 13:32 »
Elän käsityksessä että oon itse puhdas ja kun en huoli subeikseni ketä tahansa niin riittää kun he käyvät testeissä heti alkuun ja myös kesken "suhteen". En harrasta randomisessiointia eikä mun lelutkaan 99,9% varmuudella leiki salaa.
Luotettavampia ovat kuin perinteisessä avioliitossa elävät  :) ja jollen omiini luottais niin kehen sitten ? Kaikki on tietenkin mahdollista mutta mieluummin nautin elämästä kuin pelkäisin olematonta uhkaa.

Tietenkin jos jokaista vastaantulijaa olis pantava niin kumilla mentäis mutta onneks en ole enään teini-ikäinen niin malttaa poimia parhaat päältä  :P

Noh, itsehän olen aina uskonut tuohon esimerkin voimalla johtamiseen..

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #18 : 28.02.2017, 13:58 »
Mun koko seksielämä on melkein yhtä arpapeliä ja riskejä on useita, muitakin kuin sukupuolitauteja. Testeissä käyn säännöllisesti tämän vuoksi ja tähän mennessä on ollut onni matkassa, eikä mitään ole tarttunut. En nyt toki touhua ihan mitä tahansa, kenen kanssa tahansa, siitä ei ole kyse. Mutta kyllä niitä tarkentavia kysymyksiä tulee esitettyä potentiaalisille leikkikavereillekin.
Viime aikoina kiireet on taas pitänyt huolen siitä, että hyvä kun yhtä ukkoa ehtii hoidella. ;D

Jos on aktiivinen seksielämä, varsinkin useamman kumppanin kanssa, niin ei todellakaan kannata sitä päätä haudata sinne pensaaseen.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #19 : 28.02.2017, 14:08 »
Elän käsityksessä että oon itse puhdas ja kun en huoli subeikseni ketä tahansa niin riittää kun he käyvät testeissä heti alkuun ja myös kesken "suhteen". En harrasta randomisessiointia eikä mun lelutkaan 99,9% varmuudella leiki salaa.
Luotettavampia ovat kuin perinteisessä avioliitossa elävät  :) ja jollen omiini luottais niin kehen sitten ? Kaikki on tietenkin mahdollista mutta mieluummin nautin elämästä kuin pelkäisin olematonta uhkaa.

Tietenkin jos jokaista vastaantulijaa olis pantava niin kumilla mentäis mutta onneks en ole enään teini-ikäinen niin malttaa poimia parhaat päältä  :P

Noh, itsehän olen aina uskonut tuohon esimerkin voimalla johtamiseen..

Jos viimeseen kahteenkymmeneen vuoteen on kuutta pannut paljaalla ja jokainen yhtä lukuunottamatta on vakkari niin ei tuossa jutussa tarvitse esimerkkiä näyttää  :)
Harvalla täällä taitaa yhtä vähän kumittomia leikkikavereita olla kun suikkarit ja tyttöjen väliset lasketaan  :)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #20 : 28.02.2017, 14:47 »
Harva täällä taitaa edes ymmärtää, että jollakulla voi oikeasti olla tapana harrastaa seksiä vain tuttujen kanssa, joilla ei tauteja ole, ja joihin voi luottaa ettei niillä ole muita kumppaneita. Siihen kun vielä itsekin toimii samalla lailla, niin eipä sitä mitään kumeja tarvitse.

IKRM

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #21 : 28.02.2017, 14:52 »
Veri ja antropofagia (kannibalismi) juttujen ystävien pitää sitten muistaa testauttaa kohteensa trikiinien varalta!!!!!!!!111111

 >:(

*edit*

TAI vaihtoehtoisesti paistaa niitä tarpeeks kaua!
Osalla lihan pitää olla kokokypsää joten ekana pitää keittää ja sit vasta paistaa!!!


 ;D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #22 : 28.02.2017, 15:02 »
Harva täällä taitaa edes ymmärtää, että jollakulla voi oikeasti olla tapana harrastaa seksiä vain tuttujen kanssa, joilla ei tauteja ole, ja joihin voi luottaa ettei niillä ole muita kumppaneita. Siihen kun vielä itsekin toimii samalla lailla, niin eipä sitä mitään kumeja tarvitse.

IKRM

Oonkohan mää oikeesti TRUUMASTER kun niin monesta asiasta ollaan samoilla linjoilla  8) ??

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #23 : 28.02.2017, 15:05 »
Harva täällä taitaa edes ymmärtää, että jollakulla voi oikeasti olla tapana harrastaa seksiä vain tuttujen kanssa, joilla ei tauteja ole, ja joihin voi luottaa ettei niillä ole muita kumppaneita. Siihen kun vielä itsekin toimii samalla lailla, niin eipä sitä mitään kumeja tarvitse.

IKRM

Oonkohan mää oikeesti TRUUMASTER kun niin monesta asiasta ollaan samoilla linjoilla  8) ??

"Vaikka tiedän olevani oikeassa ja varma asiastani, en ole kuitenkaan niin tyhmä, etten tiedoistaisi sitä, että saatan olla myös väärässä".

 >:D

Tiia (Niina)

Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #24 : 28.02.2017, 15:35 »
Elän käsityksessä että oon itse puhdas

No niin. Olin jo päättänyt, etten osallistu tähän ketjuun, mutta tämän luettuani en pysty enää istumaan käsieni päällä.

Kaikki seksitaudit voivat olla aluksi oireettomia.

Suurin osa esim. kondylooman kantajista on kokonaan oireettomia, mutta tartuttavat silti.

Noin joka viides suomalainen kantaa tietämättään kakkostyypin herpesvirusta ja noin 60 prosettia ykkötyypin herpesvirusta.

Ja bonuksena: seksiteitse tarttuvat taudit eivät tee ketään "likaiseksi".

Riittäisikö tämä ranting tähän hätään?

Summa summarum, vain testit kertovat, oletko "puhdas". Vastuullisuutta, aikuiset ihmiset.

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #25 : 28.02.2017, 15:36 »
.. mut oikeesti, paljon vittumaisempia tauteja on täs maailmas tarjolla kosolti ja paljon, kuin sukupuolitaudit.. :/
Seksin aikana tai sen seurauksena ylivoimaisesti eniten kuollaan infarktiin, aivoverenvuotoon,tms. tai loukkaannutaan vakavasti kuin missä tahansa urheilussa...

HerraE

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #26 : 28.02.2017, 15:53 »
Vastuullisuutta tai ei, niin ei ole olemassa sellaisia testejä, joilla voisi esim herpeksen osalta testata, että onko puhdas vai ei. Positiivinen testitulos kertoo, että virusta/ vasta-aineita on sillä hetkellä elimistössä, mutta negatiivinen tulos ei sulje pois mahdollisuutta että tauti olisi, se kun ei ole kaiken aikaa aktiivinen. Äärimmäisen harva muutenkaan testaa itsrän kuin korkeintaan hepatiitin, hivin, tippurin ja kupan osalta.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #27 : 28.02.2017, 21:24 »
Oonkohan mää oikeesti TRUUMASTER kun niin monesta asiasta ollaan samoilla linjoilla  8) ??

TRUEMASTERIUSHAN on enemmän mielentila ja päätös siitä miten käyttäytyy itseään ja muita kohtaan, kuin seksileikki. Että jos olet rehellinen, tinkimätön ja ymmärrät että saadakseen arvostusta sitä pitää antaa sitä ansaitseville ja vain sitä ansaitseville, saatat hyvinkin olla oman elämäsi ja naistesi TRUEMASTER.

IKRM

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #28 : 28.02.2017, 21:32 »
Elän käsityksessä että oon itse puhdas

No niin. Olin jo päättänyt, etten osallistu tähän ketjuun, mutta tämän luettuani en pysty enää istumaan käsieni päällä.

Kaikki seksitaudit voivat olla aluksi oireettomia.

Suurin osa esim. kondylooman kantajista on kokonaan oireettomia, mutta tartuttavat silti.

Noin joka viides suomalainen kantaa tietämättään kakkostyypin herpesvirusta ja noin 60 prosettia ykkötyypin herpesvirusta.

Ja bonuksena: seksiteitse tarttuvat taudit eivät tee ketään "likaiseksi".

Riittäisikö tämä ranting tähän hätään?

Summa summarum, vain testit kertovat, oletko "puhdas". Vastuullisuutta, aikuiset ihmiset.

Eli miljoonalla suomalaisella on herpes 2 ja kolmella miljoonalla herpes 1  :)
Jos luvut on oikeita niin ei kovin pitkään kestä että tuo on kaikilla,tarttuu suudeltaessa ja suuseksissä joten aika friikki saa olla jos kelmun kanssa pussailua harrastaa  ;)

Asia on vakava mutta tervettä järkeä voi myös käyttää


latexbun

  • Vieras
Vs: Märkii, turpoaa ja kutisee
« Vastaus #29 : 28.02.2017, 21:54 »
Sitä ihmettelen, että miksi seksuaalisesti aktiivinen ihminen ei voisi kuitenkin edes kerran elämässään käväistä siellä testeissä? Kyllähän yleisesti käydään ihan hammastarkastuksessakin säännöllisesti (ainakin toivottavasti) vaikka ei mitään suurempaa olisikaan. Miksi luulossa on parempi elää, kuin tiedossa?

Olisiko pohjattoman luottamuksen sijaan todellinen syy testaamattomuuteen kuitenkin se, että pelottaa mennä testeihin?