Kirjoittaja Aihe: Silmiin katsominen  (Luettu 16013 kertaa)

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #45 : 17.08.2017, 18:27 »
Katson silmiin ja monesti vaadin sitä katsekontaktia. Mun katseeni on ymmärtääkseni vielä jotenkin erityinen, ainakin jos uskoo kaikenmaailman hömppäpuheita  ;D

Halukkaat saavat tulla tuijotteleen jos sieltä mun katseesta jonnimoisen kipinän löytäisivät  :))

Pörri

  • Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3132
  • Ihme otus
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #46 : 14.11.2017, 19:13 »
Olipas kiintoisa ketju lukea... Varsinkin kun paljon tullut asiaa viimeaikoina mietittyä...
Kyllä mie silmiin katson ihan normaalissa keskustelussa... Mutta, kun mennään yhtään intiimimpään suuntaan menee silmät kiinni ja kiinni ne pysyy... Eräs tuossa yritti katsekontaktin sessiossa saada... Oli kiintoisa otsa ja leuka... Silmiin katsominen on asia, johon en yksinkertaisesti vain pysty vaikka haluaisinkin... Kai kyse on siitä, että kun minä en näe toista voin kuvitella, ettei toinen myöskään näe minua...

lamie

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #47 : 14.11.2017, 20:17 »
Olen aina pitänyt silmiin katsomista tärkeänä ja olen kommentoinutkin aihetta joskus aiemmin baarissa. Nykyisessä suhteessa olemme alusta alkaen tuijottaneet toisiamme silmiin lähietäisyydeltä todella, todella paljon. Olemme myös puhuneet asiasta.
 
Koska aihe kiinnosti halusin lukea tämän ketjun alusta alkaen. Tällainen tuli vastaan..

Tämäpä toi eteen aivan erilaisia näkökulmia, dänks :)

Itse en pidä silmiinkatsomista usein juuri minään paitsi silloin kun voi tuijotella silmiin otsat vastakkain (riippumatta siitä oliko kyseessä sessio vai jokin muu) ja nähdä siellä pilkahduksen Jostakin...tällaisia naisia olen elämässäni kohdannut vain/jopa kaksi.

En tiedä olenko hämmästynyt, näitä tilanteita on tullut esiin ennenkin, mutta taidan olla sitten kolmas.. Vai mitä mauje?  :love:

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #48 : 15.11.2017, 17:52 »
Joo-o, viime aikoina tämä on männy yheks tölläelyks nii jotta kerrassa ihan :love:

mikke

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #49 : 15.11.2017, 21:00 »
Silmät eivät valehtele, ne kertovat tarinaa jota ei ole sanoiksi puettu.
Intiimi katsekontakti palavalla himolla - täydellistä.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #50 : 15.11.2017, 21:22 »
Uteliaisuudesta:
Onko täällä muita, jotka olette saaneet orgasmin katsomalla toista intensiivisesti silmiin (siis ilman muuta stimulointia)?
Ei toki aina niin käy, mutta ihana tunne, se himo, yhteys, tunne siitä kun toinen melkein yhtyis muhun katseellaan ja samalla palava odotus kosketuksesta -miten paljon se mahtaa tuntua, kun katsekin jo porautuu ytimiin ja saa koko kehon tärisemään ja nauttimaan.
Ei näin ole myöskään käynyt kuin "harvojen ja valittujen kanssa", eikä aina vaan tietyssä mielentilassa.

Sara

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #51 : 15.11.2017, 22:15 »
Arkielämässä silmiin katsominen ei ole minulle vaikeaa. Oikeastaan se on aika luontaista - komppaan monia täällä, että silmiin katsomalla on helpoin lukea toista ihmistä ja minulle se on tärkeä osa kommunikointia. Mutta sitten jos toinen katsoo minua silmiin liian intensiivisesti/pitkään, minulle tulee heti tarve kääntää oma katse.

Sessioiden ja seksin aikana olen harvoin katsonut toista silmiin, ainakaan muutamaa sekuntia kauempaa. Niissä tilanteissa se tuntuu liian vaivaannuttavalta ja intiimiltä. Tilanteesta riippuen helpointa (=mukavinta) on katsoa toisesta ohi tai pitää silmät kokonaan kiinni.

Tulitukka

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #52 : 27.11.2017, 00:42 »
Miusta on mieletöntä, kun jonkun kanssa pääsee sille tasolle, että voi katsoa syvälle toisen silmiin. Sieltä löytyy totuus, sielunpeili, yhteys, jota on mahdotonta kuvailla sanoin. Intensiiviset katseet ovat ihan huikeita, ne pistävät pään pyörälle. Etenkin, kun katseesta näkee sen tietynlaisen intohimon palon. Niissä hetkissä toisen katseeseen voisi eksyä vaikka ikuisiksi ajoiksi.
Ihan normaalisti toisen henkilön kanssa keskustellessa on mielenkiintoista seurata, mitä toisen silmät kertovat. Välillä kun ne saattavat kertoa jotakin täysin päinvastaista. Ja silloinkin, jos toisen silmissä sykähtää innostuksen liekki on se ehkä yksiä kauneimpia tietämiäni asioita.  :love:

Tahiti

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #53 : 27.11.2017, 11:07 »
Minulle silmiin katsominen on aika vaikeaa. Ainakin tiettyjen ihmisten kohdalla. En oikein tiedä miksi se onkaan niin vaikeaa joidenkin kanssa. Lähimpien ihmisten kanssa sitä ongelmaa ei yleensä ole muuten, kuin sessioidessa. Sessioissakin muuten katson kyllä silmiin, mutta yhdynnän aikana se on vaikeaa. Olen siinä jotenkin herkimmilläni ja niin alastomana. D usein haluaa, että katson häntä ja olenkin koittanut opetella siihen. Huomaan kyllä, että hän saa voimakkaamman orgasmin, kun katsomme toisiamme silmiin.

Toy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #54 : 27.11.2017, 11:26 »
Minulle silmiin katsominen on luontevaa, ellen sitten ole jotenkin kovin hämilläni tai yritä salata jotain, mutta se on harvinaista.

Sessioidessa ei kuitenkaan yleensä tule juuri katseltua kohti. Silmät ovat usein kiinni, D selän takana tai omat kasvot haudattu tyynyyn ihan jo naapureiden vuoksi. Osana sessiota silmiin katsominen käskystä voi kyllä olla hyvinkin kiihottavaa ja intiimiä.

Kertaalleen rajun piiskaamisen jälkeen olen ollut jossain aika syvällä subspacessa ja silloin oli vaikeaa katsoa silmiin. Itse asiassa oli todella vaikeaa näyttää naamaani ollenkaan. Siihen ei liittynyt häpeää tai nolostelua, vaan se tuntui enemmän eläimelliseltä tarpeelta piiloutua, vetäytyä tai jotain. D käski minun ratsastaa, ja se oli vaikeimpia asioita, mitä koskaan olen sessiossa tehnyt. Piti pakottaa oikein hartiavoimin itsensä näkyville, esille... Olisi tehnyt mieli ennemmin käpertyä sikiöasentoon, ihan sama olisiko siinä sitten piiskaus jatkunut, tullut lastia naamalle vai ihan vain palautuminen alkanut. Oli outo fiilis, muttei huono.

Onko muilla tällaisia kokemuksia?

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #55 : 27.11.2017, 19:06 »
Ei ihan vastaavaa kuin toy mitä kuvailit, mutta mulla usein nautinnosta lupsahtaa silmät kiinni, vaikka koettaisin pitää auki. Kuin painovoimaa ei voisi vastustaa :D Jos haluaa pitää ne auki, pitää oikein pinnistellä, ja siltikin ei näe mitään järkevää, näkökenttä sumenee täysin kun nautin tarpeeks. On sitä tosin jännäkin seurata, näkee sumentuneen maailman vähän eri vinkkelistä kuin yleensä. Mut usein silti jossain vaiheessa annan silmien sulkeutua, koska pääsen siten vielä syvemmälle nautintoon, kun osa kapasiteetista ei mene siihen, että keskityn pitämään ne auki. Vähän sama tunne kuin nukahtaessa esim. luennolle: kun silmät vaan painuu kiinni, vaikka yrittää pysytellä vielä hereillä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #56 : 27.11.2017, 19:41 »
Dominoivana oon saanut leluni varsinkin kokeneimmat erittäin hämilleen kun käsken katsoa silmiini kun itse laukean  >:D. Kivaahan tuo on antaa lelusen nähdä se nautinto mitä on saanut mulle antaa  8)

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #57 : 27.11.2017, 22:23 »
Käsken subia katsomaan silmiini, kun puhuttelen häntä. Ellen nosta toisen leukaa, niin silmiin katsominen on vapaaehtoista. Näin siis session aikana.


Joku nainen on joskus kertonut minulle, ettei voi katsoa laukeavaa miestä kasvoihin, koska häntä alkaa naurattamaan. En muista, oliko kyseinen nainen kinky.

Pip

Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #58 : 27.11.2017, 22:29 »
Mulla on kuulemma hassu katse, joku on joskus sanonut.

raafael-k

  • Vieras
Vs: Silmiin katsominen
« Vastaus #59 : 27.11.2017, 22:55 »
Itse  tykkään katsoa kumppania silmiin juuri orgasmin hetkellä. Vaikka silmiä voikin olla hankala pitää auki, niin juuri sillä hetkellä katse tuntuu porautuvan takaraivoon asti. Ja tällöin tunnen että toinen ihminen näkee sisimpääni. Tämä tuntuu hyvin intiimiltä koska silloin tulee tunne että salaisuuteni paljastuvat.

Joten tästä on eniten iloa ainoastaan ihmisen kanssa jonka kanssa on vähintäänkin ystävä. Täysin tuntemattomien kanssa intiimiyden taso olisi liikaa.