Kirjoittaja Aihe: Koira ja bdsm  (Luettu 11667 kertaa)

Nick

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #15 : 19.11.2011, 14:28 »
Fifi tökkäämässä kylmällä kuonolla kasseille kesken doggystylen on jäänyt pysyvästi muistiin....

Morgoth

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #16 : 19.11.2011, 16:13 »
Kiitosta vaan vastauksista kaikki. Ja juu, ei kyllä olla ottamassa koiraa mukaan sessioihin millään tavoin mutta ei vaan voinut vastustaa kiusausta laittaa läppää mukaan loppuun... Hymynaamakin tuli ihan varmuuden vuoksi laitettua mukaan siihen :)

Oikeastaan en koskaan edes ajatellut että koira olisi sen kummemmin samassa huoneessa kun pitää sessioita mutta äänet kuitenkin kuuluu tosi hyvin koiralle niin sitä vähän jäin miettimään että kuinka paljon koirat aistii sen että toista kuritetaan toisessa huoneessa? Ja kun nyt näitä leikkejä muutenkin aina leikkii niin vähän väliin sitä sitten läppäsee leikkimielessä toista jne niin näkeehän koira parka yhtä jos toistakin. Mutta kattoo nyt miten tämä meidän tuleva karvapallo tuohon tulee reagoimaan ja sitten vaan opettaa sille miten asiaan kuuluu suhtautua.

KinkyB

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #17 : 21.11.2011, 10:32 »
Koira, kissa tai mikä tahansa älykkäämpi lemmikkieläin tuntee iloa, surua,
pelkoa ja ahdistusta. Ihan siinä missä ihminenkin.

Ottaisitko oma lapsesi katsomaan sessiota?


Morgoth

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #18 : 21.11.2011, 20:23 »
.

Ottaisitko oma lapsesi katsomaan sessiota?


Eipä ole lapsia tähän laumaan tulossa ja jos olisi tulossa niin pitäisi varmaan hankkia talo jossa on kellari tjsp että voisi olla täysin piilossa harrastelemassa. Mutta en kyllä menisi vertaamaan lapsia lemmikkiin tässä tapauksessa, sen verran eri tasolla kuitenkin ovat.

I-me

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #19 : 21.11.2011, 23:23 »
Koira, kissa tai mikä tahansa älykkäämpi lemmikkieläin tuntee iloa, surua,
pelkoa ja ahdistusta. Ihan siinä missä ihminenkin.

Ottaisitko oma lapsesi katsomaan sessiota?
Lapsi ei välttämättä tunnista ja ymmärrä kovakouraisen käsittelyn alla piilevää rakkautta. Eläin puolestaan osaa tulkita usein sen todellisen tunteen toiminnan alta, eikä näinollen säiky piiskaa tai korotettua ääntä session yhteydessä..

Smooth

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #20 : 22.11.2011, 08:26 »

 Eläin puolestaan osaa tulkita usein sen todellisen tunteen toiminnan alta, eikä näinollen säiky piiskaa tai korotettua ääntä session yhteydessä..

Minun karvaiset eivät ainakaan osa ja ahdistuvat. Ja suon niille sen ilon, että ovat vaan ja ainoastaan karvaiset. Lyöminen ei kuulu karvaisteni elämään.

VVallen

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #21 : 22.11.2011, 09:22 »
Yksi ihan pikku juttu.
Koirat ovat yksilöitä kuten ihmisetkin. Rodusta ja yksilöstä riippuen on ihan hemmetin älykkäitä koiria ja tyhmiä kuin saapas. On koiria joilla on huumorintajua ja koiria joilla on vahvoja tunteita. Koiran käytös riippuu yksilöstä ja kasvatuksesta.

Jotkut koirat ahdistuvat ihan perusseksistä ja toiset vain tuhahtavat "taas noi pervot läimivät toisiaan" ja vaihtavat huonetta.
Henk.koht. olen tavannut koiria joiden kanssa tuntuisi voivan keskustella vaikka filosofiasta jos vain osaisin ja koiria joilla ihan yhtä sairas huumorintaju kuin itselläni. Joten ihan turha niputtaa "kaikki koirat" tai "aina koirien kanssa".

Sama pätee hevosiin ja tuntuu pätevän kissoihin. Yksilöitä joihin minun kannattaa suhtautua yksilöinä.

Nut

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #22 : 22.11.2011, 12:06 »
Komppaan VVallenia lemmikkien persoonallisuuksien eroista.

Suurin sessiotilanteisiin liittyvä ongelma aiemmin oli koiran kuvitelma, että piiskat ja köysiniput olivat sitä varten esille otettuja leluja eikä sessiorauhaa löytynyt ellei koiraa teljennyt toiseen huoneeseen. Tämäkin ongelma on poistunut koulutuksella ja koiran rauhoittumisella ikääntyessä.

Ketjun aloittajalle kommentoisin, että koiraa "kunnon kansalaiseksi kasvattaessa" kannattaa D/s-asetelmassa elävien kiinnittää huomiota siihen että koira ymmärtää oman paikkansa ja arvoasteikon laumassa. Siis sen, että vaikka selkeästi ihmisissä on toinen vahva johtaja ja toinen alistuva niin siltikin molemmat ihmiset ovat koiran yläpuolella (tämä on ihan perusjuttu muutenkin, eikä siksi aiheesta sen enempää ranttaamista).
Mielipiteeni perustuu omaan kokemukseeni koirastani joka hyvin herkästi omaksuu subina ollessani suhteideni (siis kaikkien mahdollisten leikki- ja parisuhteiden variaatioiden) D-osapuolen myös omaksi käskyttäjäkseen. Asia ei suuresti yllätä, mutta samalla kun paikalle tulee minua isompi pomo oma auktoriteettini koiran mielestä pienenee, ja tämä taas hankaloittaa kurinpitoa kun minua koira ei 100% luotettavasti sillä hetkellä tottele ja D ei välttämättä osaa/kehtaa/uskalla/tahdo koiraa komentaa.

Ja jälkikirjoituksena jos joku ihmettelee: Kyllä, minun koirani on juurikin se pentueen "kiva pikku persoonallisuus", jonka kanssa on saanut hartiavoimin tehdä töitä jotta päätäntävalta olisi ylipäätään ihmisellä eikä koiralla.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #23 : 22.11.2011, 16:54 »
Sama pätee hevosiin ja tuntuu pätevän kissoihin. Yksilöitä joihin minun kannattaa suhtautua yksilöinä.

Sama tuntuu pätevän myös Rottiin (R.I.P Klaudius Gothicus)  ;D
..ja oli se musta ja sairaan iso kaiken muun lisäksi.

narri

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #24 : 27.11.2011, 21:51 »
Itse koen hyvin epämiellyttäväksi jos samassa huoneessa on mikään karvaotus. Kissa tosin joskus on saattanut nukkua samassa huoneessa vaatekaapissa tai jossain vastaavassa, mutta jos se kiinnittää liikaa huomiota mitä tapahtuu ja jää tuijottamaan niin toiseen huoneeseen mars. Tämä katti ei tosin onneksi paljoa korvia lotkauta. Sen sijaan aiemmin minulla oli kissa joka liian innokkaasti halusi (erityisesti pentuna) mukaan jo kun ihan tavallista seksiä harrasti tai muuten paijattiin, sen joutui todella sulkemaan toiseen huoneeseen. Kerran kyseinen katti myös mm puraisi silloista uutta miesystävääni perseposkesta, voin sanoa että katti lähti ja kovaa lukkojen taakse  :)).

Infernotar

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #25 : 28.11.2011, 03:49 »
Juuh ei. Taloudessa sen rotuisia koiria, että ei tosiaan voi ottaa pienintäkään riskiä, että "lauma" ottaisi tilanteen uhkana. Suojelukoiria kun ovat.

Emily.

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #26 : 09.12.2011, 23:46 »
Omistan ihanan kääpiöpinserin. Koira on tullut minulle puolivuotiaana riitaisasta perheestä ja reagoi tuolloin nuorena voimakkaasti paeten ja ahdistuen pelkkään äänen korotukseenkin. Kuitenkin koira on todella yhden ihmisen koira ja hätääntyi ja haukkui kun mm. äitini halasi minua. Tämä käytös on kuitenkin laantunut kun koiruus on asunut luonani jo yli vuoden.
Ja olin myös ihan jännän äärellä kun mietin miten koirani suhtautuisi piiskoihin. Se olisi varmasti pakko teljetä jonnekin. Mutta ajattelin että jos koira ei näe mitä tapahtuu, se varmasti hätääntyy enemmän. Joskus oli viitteitä tällaisesta vanillaseksin aikana...

Mutta pieni ystäväni menee nukkumaan makuuhuoneen perällä sijaitsevaan koppaansa ja katselee meidän touhujamme kunnes silmäluomet alkavat painaa. Suoraan sanottuna EN OLE halunnut katsella koiraa kun saan piiskaa, mutta hiljaa ja kopassaan on pysynyt. Ja silloin kuin olen sattunut vilkaisemaan, havainnut vain rauhallista torkkumista.

Mutta uskon vakaasti että koira ahdistuu jos kuulee "ääniä" ja ei pääse auttamaan/ymmärrä mitä siellä tapahtuu. Uskon että koirani aistii vapaaehtoisen kivun tuottaman nautinnon ja siksi voi rentoutua.

Tai sitten koirani on irstaampi Narttu kuin Minä  >:D

Sake76

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #27 : 10.12.2011, 10:25 »
Pysyvässä parisuhteessa, missä koiralla on selvä paikka laumassa koira kuin koira varmasti tietää paikkansa ja vetäytyy sivummalle. Iso suojeluviettinen koira ja satunnaisesti vieraileva master voi olla jopa kuolettava yhdistelmä kaikille kolmelle. Ajatellaan, että orja sidottuna pallo suussa ja orjan koiraa hyökkää masterin kimppuun. Orja ei voi ohjata koiraa koska on sidottuna ja koira aiheuttaa masterille kuolettavat vammat. Orja jää sidotuksi pallo suussa ja ei pysty kutsumaan apua, lopulta myös koira ja subi kuolevat tukehtumiseen ja nestehukkaan.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #28 : 23.02.2012, 10:34 »
Omppuhotellin lukkoja koira tuskin saa auki. ;)

MissSense

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #29 : 23.02.2012, 10:37 »
Omppuhotellin lukkoja koira tuskin saa auki. ;)

Jes! Kai sinne saa myös viedä koiria?  C:-)