Kirjoittaja Aihe: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?  (Luettu 21131 kertaa)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #30 : 25.10.2017, 15:57 »
Maryn kuvailemaan nappien vertailuun en ole ainakaan miiteissä törmännyt. Ehkä Suomen Chicagossa on vähä eri meno senkin asian suhteen?

Sen verran kommentoin että tällästä ei todellakaan ole tapahtunut Lahdessa.

latexbun

  • Vieras
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #31 : 25.10.2017, 18:00 »
Onko esim. narsistisia piirteitä omaavan henkilön liian helppo löytää bdsm-piireistä omia patologisia piirteitään vahvistavia kokemuksia?

Inhoan käsitettä "narsistiset piirteet", koska se leima voidaan lyödä kenen tahansa otsaan koska tahansa. Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia ihmisiä puolestaan BDSM ihan tunnetusti vetää puoleensa, koska D/s:ssa kyse on vallasta ja täällä löytyy heikon itsetunnon omaavia palvelunhaluisia ihmisiä (eli täydellisiä lähteitä). Narsisteillahan kaikessa on aina kyse vallasta ja ylemmyydestä. Minä luulen, että oikeat narsistit eivät löydy sieltä "en tiedä mitä teen"-osastosta vaan jostain ihan muualta. Kun on skenessä ihailijoita ja maine niin on turvassa. Kaikkein vaarallisimmat narsistihan ovat riittävän älykkäitä kyetäkseen luomaan itselleen verhon, jonka avulla kykenevät uskottelemaan monille olevansa "parhaimpia ja luotettavampia" tyyppejä ikinä. Ne uhrit sitten vain katoavat takavasemmalle nuolemaan haavojaan tai syyttelemään itseään.

Tottahan tuo, että kuka tahansa (maallikko) voi leimata kenet tahansa narsistisia piirteitä omaavaksi, tai vaikka suoraan narsistiksi, toinen asia sitten kuinka paljon sille haluaa antaa painoarvoa.
Narsistituus ihan persoonallisuushäiriönä mahtaa sitten olla vakava mielenterveyden sairaus, ja siitä kärsivillä sitten huomattaviakin oireita, jotka tekevät heistä melkoisen vaarallisiakin käytökseltään, esimerkiksi juuri tässäkin skenessä, kuten totesitkin. Moniin mt-ongelmiin sitten taas liittyy juurikin narsistisia piirteitä, jotka voivat vaikuttaa mm. käytökseen erilaisissa yhteisöissä.

OT: en usko, että kovin moni terveydenhuoltoalan ammattilainen käy miiteissä ja bileissä varsinaisesti diagnosointimielessä, samoin kuin harvat skeneläiset myöskään (toivottavasti) tulevat tapaamisiin kyselemään apua ensisijaisesti terveydellisiin ongelmiinsa.
Itse en ainakaan menisi leegojani esittelemään, jos miiteissä hammashuoltoalan ihmisiin törmään  ;D

Narsismi (diagnosoitu) eroaa muista mielenterveyden sairauksista siten, ettei siihen ole lääkitystä, eikä todistetusti toimivaa parannuskeinoa. Voikin siis kysyä, onko narsistinen persoonallisuushäiriö sairaus? Tietenkin narsisti (se oikeasti diagnosoitu jälleen kerran) voi sairastuttaa ihmisiä ympärillään sekä psyykkisesti että fyysisesti. Narsistisen persoonallisuushäiriön ytimessä on kyvyttömyys tuntea empatiaa. Aiheesta löytyy useita luotettavina pidettyjä tutkimustuloksia ja -raportteja, tämä ei ole mutuilua.

Mielestäni narsistisesta persoonallisuushäiriöstä olisi hyvä keskustella erikseen, jotta varsinaiselle aiheelle jää enemmän tilaa?

lamie

  • Vieras
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #32 : 25.10.2017, 22:25 »
Onko esim. narsistisia piirteitä omaavan henkilön liian helppo löytää bdsm-piireistä omia patologisia piirteitään vahvistavia kokemuksia?

Inhoan käsitettä "narsistiset piirteet", koska se leima voidaan lyödä kenen tahansa otsaan koska tahansa. Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia ihmisiä puolestaan BDSM ihan tunnetusti vetää puoleensa, koska D/s:ssa kyse on vallasta ja täällä löytyy heikon itsetunnon omaavia palvelunhaluisia ihmisiä (eli täydellisiä lähteitä). Narsisteillahan kaikessa on aina kyse vallasta ja ylemmyydestä. Minä luulen, että oikeat narsistit eivät löydy sieltä "en tiedä mitä teen"-osastosta vaan jostain ihan muualta. Kun on skenessä ihailijoita ja maine niin on turvassa. Kaikkein vaarallisimmat narsistihan ovat riittävän älykkäitä kyetäkseen luomaan itselleen verhon, jonka avulla kykenevät uskottelemaan monille olevansa "parhaimpia ja luotettavampia" tyyppejä ikinä. Ne uhrit sitten vain katoavat takavasemmalle nuolemaan haavojaan tai syyttelemään itseään.

Tottahan tuo, että kuka tahansa (maallikko) voi leimata kenet tahansa narsistisia piirteitä omaavaksi, tai vaikka suoraan narsistiksi, toinen asia sitten kuinka paljon sille haluaa antaa painoarvoa.
Narsistituus ihan persoonallisuushäiriönä mahtaa sitten olla vakava mielenterveyden sairaus, ja siitä kärsivillä sitten huomattaviakin oireita, jotka tekevät heistä melkoisen vaarallisiakin käytökseltään, esimerkiksi juuri tässäkin skenessä, kuten totesitkin. Moniin mt-ongelmiin sitten taas liittyy juurikin narsistisia piirteitä, jotka voivat vaikuttaa mm. käytökseen erilaisissa yhteisöissä.

OT: en usko, että kovin moni terveydenhuoltoalan ammattilainen käy miiteissä ja bileissä varsinaisesti diagnosointimielessä, samoin kuin harvat skeneläiset myöskään (toivottavasti) tulevat tapaamisiin kyselemään apua ensisijaisesti terveydellisiin ongelmiinsa.
Itse en ainakaan menisi leegojani esittelemään, jos miiteissä hammashuoltoalan ihmisiin törmään  ;D

Narsismi (diagnosoitu) eroaa muista mielenterveyden sairauksista siten, ettei siihen ole lääkitystä, eikä todistetusti toimivaa parannuskeinoa. Voikin siis kysyä, onko narsistinen persoonallisuushäiriö sairaus? Tietenkin narsisti (se oikeasti diagnosoitu jälleen kerran) voi sairastuttaa ihmisiä ympärillään sekä psyykkisesti että fyysisesti. Narsistisen persoonallisuushäiriön ytimessä on kyvyttömyys tuntea empatiaa. Aiheesta löytyy useita luotettavina pidettyjä tutkimustuloksia ja -raportteja, tämä ei ole mutuilua.

Mielestäni narsistisesta persoonallisuushäiriöstä olisi hyvä keskustella erikseen, jotta varsinaiselle aiheelle jää enemmän tilaa?

Minä olen taas oppinut että narsismi on itse asiassa helppo hoitaa, mutta ongelma on se että narsistit eivät hakeudu hoitoon sillä hehän eivät myönnä että heissä on jotain vikaa. En nyt mene vannomaan että näin on, mutta oli kyllä aika luotettava taho joka ko koulutuksen veti.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #33 : 25.10.2017, 23:24 »
Onko esim. narsistisia piirteitä omaavan henkilön liian helppo löytää bdsm-piireistä omia patologisia piirteitään vahvistavia kokemuksia?

Inhoan käsitettä "narsistiset piirteet", koska se leima voidaan lyödä kenen tahansa otsaan koska tahansa. Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia ihmisiä puolestaan BDSM ihan tunnetusti vetää puoleensa, koska D/s:ssa kyse on vallasta ja täällä löytyy heikon itsetunnon omaavia palvelunhaluisia ihmisiä (eli täydellisiä lähteitä). Narsisteillahan kaikessa on aina kyse vallasta ja ylemmyydestä. Minä luulen, että oikeat narsistit eivät löydy sieltä "en tiedä mitä teen"-osastosta vaan jostain ihan muualta. Kun on skenessä ihailijoita ja maine niin on turvassa. Kaikkein vaarallisimmat narsistihan ovat riittävän älykkäitä kyetäkseen luomaan itselleen verhon, jonka avulla kykenevät uskottelemaan monille olevansa "parhaimpia ja luotettavampia" tyyppejä ikinä. Ne uhrit sitten vain katoavat takavasemmalle nuolemaan haavojaan tai syyttelemään itseään.

Tottahan tuo, että kuka tahansa (maallikko) voi leimata kenet tahansa narsistisia piirteitä omaavaksi, tai vaikka suoraan narsistiksi, toinen asia sitten kuinka paljon sille haluaa antaa painoarvoa.
Narsistituus ihan persoonallisuushäiriönä mahtaa sitten olla vakava mielenterveyden sairaus, ja siitä kärsivillä sitten huomattaviakin oireita, jotka tekevät heistä melkoisen vaarallisiakin käytökseltään, esimerkiksi juuri tässäkin skenessä, kuten totesitkin. Moniin mt-ongelmiin sitten taas liittyy juurikin narsistisia piirteitä, jotka voivat vaikuttaa mm. käytökseen erilaisissa yhteisöissä.

OT: en usko, että kovin moni terveydenhuoltoalan ammattilainen käy miiteissä ja bileissä varsinaisesti diagnosointimielessä, samoin kuin harvat skeneläiset myöskään (toivottavasti) tulevat tapaamisiin kyselemään apua ensisijaisesti terveydellisiin ongelmiinsa.
Itse en ainakaan menisi leegojani esittelemään, jos miiteissä hammashuoltoalan ihmisiin törmään  ;D

Narsismi (diagnosoitu) eroaa muista mielenterveyden sairauksista siten, ettei siihen ole lääkitystä, eikä todistetusti toimivaa parannuskeinoa. Voikin siis kysyä, onko narsistinen persoonallisuushäiriö sairaus? Tietenkin narsisti (se oikeasti diagnosoitu jälleen kerran) voi sairastuttaa ihmisiä ympärillään sekä psyykkisesti että fyysisesti. Narsistisen persoonallisuushäiriön ytimessä on kyvyttömyys tuntea empatiaa. Aiheesta löytyy useita luotettavina pidettyjä tutkimustuloksia ja -raportteja, tämä ei ole mutuilua.

Mielestäni narsistisesta persoonallisuushäiriöstä olisi hyvä keskustella erikseen, jotta varsinaiselle aiheelle jää enemmän tilaa?

Minä olen taas oppinut että narsismi on itse asiassa helppo hoitaa, mutta ongelma on se että narsistit eivät hakeudu hoitoon sillä hehän eivät myönnä että heissä on jotain vikaa. En nyt mene vannomaan että näin on, mutta oli kyllä aika luotettava taho joka ko koulutuksen veti.
Sam Vakninin mukaan jos kyse on vain narsistisista piirteistä, on toivoa hoidon onnistumisesta.
Jos kyseessä on persoonallisuushäiriö, on tilanne hankalampi. Kyseessä kun on henkilön persoona, ei sairaus. Hänellä on hypoteesi yhdestä tavasta hoitaa narsismia, kutsuu sitä "cold therapy" nimellä.

Huomattavaa on, että monia sairauksia on diagnosoitu ristiin. Maasta ja ajankohdasta riippuen voi narsisti saada diagnoosin aspergeristä tai epävakaasta persoonallisuudesta.

latexbun

  • Vieras
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #34 : 26.10.2017, 01:15 »
Kelpie, Vaknin oli oikein hyvä mainita tässä yhteydessä, pitääpä lueskella lisää. :)

Huomattavaa on, että monia sairauksia on diagnosoitu ristiin. Maasta ja ajankohdasta riippuen voi narsisti saada diagnoosin aspergeristä tai epävakaasta persoonallisuudesta.

Tavallaan jo off topic:

Surullista se tosiaan on. Väärät tulkinnat henkilön persoonallisuudesta ja sen perusteella muodostetut diagnoosit ovat luonnollisesti laaja-alainen ongelma. Näen tämän haitallisempana siten, jos potilas jolla on Aspergerin syndrooma, tulkitaan elekieleensä ja verbaaliseen itseilmaisuunsa perustuen tunnekylmäksi (neurotyypillisesti) normaalista poiketen.

Useimmiten kuitenkin Aspergerin syndroomassa kyseessä ei ole empatiakyvyn puute, vaan kyvyttömyys tuoda näkyville omia todellisia tunteita siten, että ne välittyvät niille joilla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Aspergerin syndrooma ei ole psyykkinen sairaus (Attwood, T.)

Narsisti ei välttämättä ole sen sulavampi sananiekka kuin Aspergerin syndroomainenkaan, heilläkin verbaalinen ja sanaton ilmaisu saattaa olla eleetöntä ja köyhää. Toki viihteellisessä fiktiossa erityisesti narsistit esitetään useimmiten sosiaalisesti hyvin taitavina, vaikka todellisuudessa kyky vuorovaikuttaa muiden kanssa olisi vähintäänkin puutteellinen.


Minä olen taas oppinut että narsismi on itse asiassa helppo hoitaa, mutta ongelma on se että narsistit eivät hakeudu hoitoon sillä hehän eivät myönnä että heissä on jotain vikaa. En nyt mene vannomaan että näin on, mutta oli kyllä aika luotettava taho joka ko koulutuksen veti.

Narsistisen persoonallisuushäiriön kartoittaminen saattaa tulla ajankohtaiseksi tilanteissa, joissa on kyseessä esimerkiksi alaikäisen lapsen huoltajuudesta päättäminen vanhempien välillä. Henkilö, joka ei kykene myötäelämiseen missään tilanteessa vaan löytää syyn ongelmaan muualta ja muista, hakeutuu terapiaan vain harvoin ja harvemmin epäitsekkäistä syistä. Ongelma ei ole narsistin itsensä, hän todella tulee toimeen kaikkien kanssa. Ne ovat ne muut, jotka eivät tule toimeen hänen kanssaan.





Pip

Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #35 : 26.10.2017, 02:44 »
Vaikka yleensä olenkin suunapäänä, niin MT -ongelmaan en halua hirveästi ottaa kantaa, koska ainoat ongelmat, joihin olen törmännyt ovat juurikin masennus, joka tuntuu nykypäivänä olevan enemmänkin voimistuva osuus kansalaisista. Siihen en ota kantaa, että onko se enemmän tiedostettua nykypäivänä, kuin ennen. Muita ongelmia olen tähän mennessä kohdannut ainoastaan kerran ja se oli patologinen valehtelija, eikä siihen mielestäni ole mitään hoitoa.

Voi olla, että minustakin liikkuu juttua narsistisena paskiaisena, mutten ainakaan tähän mennessä ole sitä itse kuullut.

Itsessäni mietin jo sitä aiempaa tupakanlopetuslääkettä ja sitä, että miksi se ei toiminut minulla. Kyse on psyykelääkkeestä, jonka testiaikana 90% käyttäjistä lopetti tupakanpolton. Minulla testiaikana tuli äärettömän väkivaltaisia mielikuvia ja valveunia ja lopulta aloinkin nauramaan näille mielikuville, sekä silloiselle road ragelle. Mä en oikeasti ole niin väkivaltainen, että tunkisin sen kaupassa tönivän mummon ostoskärryyn ja työntäisin sen rotkoon, tai ajaisin motarilla hidastelevan takaluukkuun (sananmukaisesti).

wertsu

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 45
  • Galleria
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #36 : 26.10.2017, 07:51 »

Yksi näkökulma toki että jos ihmisellä menee mielenterveyden suhteen kaikki hyvin, hän yleensä pärjää paremmin elämässä muutenkin. Ja jos on esim. hyväpalkkaisessa työssä tai muuten korkeassa asemassa, ei hän välttämättä halua "pilata hyvää mainettaan" ai aiheuttaa asiattomia juoruja esiintymällä kinky-yhteisöissä. Hän rajoittaa kinkyleikkinsä omaan kotiinsa.

Jos olet mielenterveysongelmainen ja/tai köyhä, niin on vähemmän menetettävää. On jo muita asioita mitä hävetä, niin että seksiasioista kertominen on aika pieni häpeä siihen verrattuna.

Mä mietin myös jotain tän suuntasta, ja toisaalta, ettei tässä osaa silleen enää muutenkaan hirveesti asioita hävetä :D ku on varhaisteinistä asti vähintään kahdelle uudelle ihmiselle vuodessa joutunu avaamaan elämäntarinansa ja sielunmaisemansa ni ei oikein voi hävetä enää mitään :Dd Ja totaki oon miettiny, että sit kun toivottavasti joskus mielenterveys on paremmassa kuosissa ja pääsen unelma-ammattiini eli papiks, ni voiko sitä enää samalla tavalla netissä omalla naamalla huudella kaikkia mieltymyksiään.

Nyt kun asiaa miettii, ni joo, mun tutuissa on hirveesti ihmisiä, jotka on sekä mt-ongelmaisia että kinkyjä. En tiiä johtuuko se toisaalta siitä, että tunnen hirveesti mt-tapauksia, joista osa vaan sattuu olee kinkyjä :Dd

Sit kans sellanen pointti, ei nyt välttämättä liity noihin porukalla tapaamisiin ja siellä nappien vertailuun, mut kyl mä suuremmalla todennäkösyydellä kerron mt-ongelmistani bdsm-leikkikaveril ku satunnaisel vaniljaseksikumppanil. Siis jos asia tulee puheeks, ni kerron toki molemmille, mut erikseen "numeron" siitä teen vaan ensimmäisen kanssa. Sillon tuntuu tärkeemmältä kertoo, et hei jos sanot näin ja näin ni saatan flipata, ja esimerkiks mun käsien pakko-oireet saattaa olla muuten aika huomaamattomia, mut kädet teipattuna näyttää muuten ihan siltä, että tahallani yritän saada niitä vapaaks :D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #37 : 26.10.2017, 08:08 »
On ihan kivaa olla terve narsisti ilman persoonallisuushäiriöö  >:D

vila

  • Vieras
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #38 : 26.10.2017, 09:17 »
On ihan kivaa olla terve narsisti ilman persoonallisuushäiriöö  >:D

Tiedätkö nämä sinun vitsisi ovat toisinaan ihan hauskoja, mutta terveitä narsisseja ei ole. Olen itse pari kertaa tälle foorumille kuulumattomista syistä kohdannut ihan oikean narsistin raivon kun olen tapani mukaan mennyt laukomaan mielipiteitäni väärään aikaan ja sen vuoksi tullut särkeneeksi kuplia. Se oli sen verran kylmää kyytiä, että nykyään jos haistan narsistin niin katkaisen kaikki yhteydet heti. Suosittelen ihan kaikille kinkyille narsistiseen persoonallisuushäiriö tutustumista ja siitä oikean tiedon hankkimista, koska D/s -suhde narsistin kanssa tai masokisti-narsistin sadistiksi päätyminen voi olla katastrofaalista. Sadisteja .(BDSM mielessä) narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivät kai hyvin harvoin ovat kun ei ole valtaa jaossa.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #39 : 26.10.2017, 10:17 »
On ihan kivaa olla terve narsisti ilman persoonallisuushäiriöö  >:D
Mulla taas ei ole persoonallisuutta ;D

Caro

  • Vieras
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #40 : 26.10.2017, 10:36 »
Mie viellä tutkiskelen omaa persoonallisuutta, mutta se alkaa hahmottumaan. Masenuksen siiryttyä olen alkanut löytää itsestä ihan uusia ulotuvuuksia, musta on tullut eritäin tunteellinen "cry baby", mutta myös hyvin empaatinen ja vahva persoonallisuus. Sitä se kait on, jos masennus on kestänyt 35 vuotta ja nyt voi tuntea päänsä olevan pinalla jo, mutta viellä tämä vaatii hiomista ja totutelemista. Tunteet reakoi vähän liian syvästi kaikeen, kun ei osaa odotaa viellä, mitä aina on luvassa. Mutta me kaikkihan olaan sekopäitä ja mielenvikaisia, kun oikeesta kulmasta katotaan...... >:D


"There is nothing insignificant in the world. It all depends on the point of view." - Johann Wolfgang

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #41 : 26.10.2017, 13:47 »
Vila: ei se ollut mikään vitsi kun kyllä meitäkin on  >:D
Tutki vaikka intternettiä :)
D/s -suhteessa en isommin kipua tuota ja keskityn subin elämänlaadun parantamiseen ja itsetunnon kohottamiseen ja vaikka omistan toisen niin hymyillen ystävinä erotaan kun omistusoikeus loppuu. Mun mielestä paras tapa elää on niin että nauttii mahdollisimman paljon ja jakaa lähipiiriin hyvää mahdollisimman paljon :)
Eli tarveen narsismin merkkejä omaan.

Vinoiluun ja piikittelyyn reagoin aika tylysti tuntemattomille ja puolitutuille mutta harvemmin itse alotan joten tuo on ihan oikeutettua  >:D eikä tuota mielestäni voi persoonallisuushäiriöksi luokitella

Jos ite lukisin jonkun kirjoittelevan kuten mää niin en ottais kovin vakavasti  :)

wertsu

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 45
  • Galleria
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #42 : 26.10.2017, 14:40 »
On ihan kivaa olla terve narsisti ilman persoonallisuushäiriöö  >:D

Vila: ei se ollut mikään vitsi kun kyllä meitäkin on  >:D
Tutki vaikka intternettiä :)


Saanko udella mistä lähteistä oot löytäny tietoa terveistä narsisteista? Alko nimittäin itseäkin kiinnostamaan, ja kovasti koitin googlailla, mutta löysin juttuja ainoastaan terveestä narsismista, joka taas tarkoittaa piirrettä ihmisissä. Terve narsismi on hyvää itseluottamusta ja rohkeutta, terve määrä itsekkyyttä, joka auttaa elämässä eteenpäin. Ja tällänen piirre voi löytyä jollain tasolla kaikista ihmisistä. Varsinaisista terveistä narsisteista löysin jutun ainoastaan Iltasanomien sivuilta, ja sitä en valitettavasti ite pidä hirveen luotettavana lähteenä.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #43 : 26.10.2017, 14:44 »
Narsismi = (saks. Narzissmus < kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen. (lähde wikipedia)

On siis eri asia kun narsistinen persoonallisuushäiriö.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Ovatko MT-ongelmat yleisiä BDSM-piireissä?
« Vastaus #44 : 26.10.2017, 14:49 »
And they're coming to take me away ha haaa
They're coming to take me away ha haaa ho ho hee hee
To the funny farm where life is beautiful all the time
And I'll be happy to see those nice young men
In their clean white coats


And they're coming to take me away
To the happy home with trees and flowers and chirping birds
And basket weavers who sit and smile and twiddle their thumbs and toes
And they're coming to take me away ha haaa!

Ei, ei ole, ei se ole ongelma.

 :o