Kirjoittaja Aihe: 31.8.-2.9. Keskiaikahenkiset kinkybileet Hauhon Härkälinnassa  (Luettu 27866 kertaa)

Motoristimies65

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 58
  • Isäntä
  • Galleria
Ja sama sitten omalla profiililla, sorry!

Eli meiltä siis makkaroita ja hapankaalia...

Ylva

Ja jos ei ole mitään ideaa kirjastoista pitäisi löytyä keskiajan keittokirjoja esim: Keskiajan keittiö Hannele Klementtilä ja Sahramia, munia ja mantelimaitoa, keskiaikaharrastajan keittokirja. Muitakin keittokirjoja löytyy.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Jee, huomenna alkaa  :). Ruokaa jos miettii niin varmaan autenttisuuden puolesta pärjää pitkälle sillä kun muistaa, ettei Amerikkaa oltu vielä löydetty (ei siis esim.tomaattia ja perunaa) ja kahvia tai skumppaa ei oltu vielä keksitty >:D

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Paikalla ainakin yksi munkki antamassa synninpäästöjä  ;)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Jee, huomenna alkaa  :). Ruokaa jos miettii niin varmaan autenttisuuden puolesta pärjää pitkälle sillä kun muistaa, ettei Amerikkaa oltu vielä löydetty (ei siis esim.tomaattia ja perunaa) ja kahvia tai skumppaa ei oltu vielä keksitty >:D

Kahvia?!? Voi kyllä!!! Kahvi keksittiin...ööö...tuotaaa...kahvia...niin siis... noh! Mä voin juoda sitä kahvia salaa keittiön puolella suoraan pannusta, niin te muut ette näe! :D

Gofe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 31
  • 100% impersonaattori; Virin hovivalokuvaaja
  • Galleria
Jee, huomenna alkaa  :). Ruokaa jos miettii niin varmaan autenttisuuden puolesta pärjää pitkälle sillä kun muistaa, ettei Amerikkaa oltu vielä löydetty (ei siis esim.tomaattia ja perunaa) ja kahvia tai skumppaa ei oltu vielä keksitty >:D

Kahvia?!? Voi kyllä!!! Kahvi keksittiin...ööö...tuotaaa...kahvia...niin siis... noh! Mä voin juoda sitä kahvia salaa keittiön puolella suoraan pannusta, niin te muut ette näe! :D

Nuo mainiot arabit keittelivät ensimmäiset sumpit jo 1100-luvulla nykyisen Jemenin alueella. On hyvinkin mahdollista, että tieto tästä ja muutama säkillinen paahdettuja papuja saavuttaa Härkälinnan huomiseen mennessä. :-)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Jee, huomenna alkaa  :). Ruokaa jos miettii niin varmaan autenttisuuden puolesta pärjää pitkälle sillä kun muistaa, ettei Amerikkaa oltu vielä löydetty (ei siis esim.tomaattia ja perunaa) ja kahvia tai skumppaa ei oltu vielä keksitty >:D

Kahvia?!? Voi kyllä!!! Kahvi keksittiin...ööö...tuotaaa...kahvia...niin siis... noh! Mä voin juoda sitä kahvia salaa keittiön puolella suoraan pannusta, niin te muut ette näe! :D

Noniin! Siinähän se tuli! Tai siis näinhän mä just sanoin (en vaan kirjottanut sitä tänne)! Emm...pitää siis vaan pohjalaisen viikingin lomassa välillä leikkiä arabia, niin kaikki on perusteltua. Hyvä.

Nuo mainiot arabit keittelivät ensimmäiset sumpit jo 1100-luvulla nykyisen Jemenin alueella. On hyvinkin mahdollista, että tieto tästä ja muutama säkillinen paahdettuja papuja saavuttaa Härkälinnan huomiseen mennessä. :-)

Viridian

Tuomme pitoihin hiukkasen jotain makeahkoa omena juttua, katsotaan mitä ilmiintyy kun alan meditoimaan tuon ison omenakassin, hunajapurnukan, voipaketin ja kauraryynien kanssa. Ja onneksi laktoosia ei ole pakko laittaa sekaan, vaikka se olikin kai jo keksitty...

Vir ja muut humut

lauu

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 20
  • Galleria
Kiitos kovasti näistä kemuista! Tykättiin paljon. Kivaa vaihtelua nähdä porukalla päällä muuta kuin latex/pvc ym. fetissiasuja. Miljöö oli myös mahtava ja ruoka hyvää. Jos näitä järkkäillään joskus uudestaan, niin osallistutaan toistenkin!

Ylva

Minulta myös kiitos bileitten järjestäjille ja muille mukana olleille. Oli mukavat, tunnelmalliset ja vähän erilaiset bileet. Hyvä pitopöytäkin saatiin kasattua :)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Osallistujat itse teki bileistä juuri sellaiset, kuin ne oli. Tunnelma oli rento ja lämminhenkinen ja oli ihan mahtavaa, miten jokainen jollain tapaa kantoi kortensa kekoon. Loppusiivouskin sujui mitä parhaimmassa talkoohengessä. Todella isot kiitokset siis! Pääsin teidän kanssa toteuttamaan jotain, mikä on muhinut pitkään omissa haaveissani ja oon sekä todella otettu kaikista teistä, että vaan suunnattoman onnellinen ja kiitollinen. Itse jaksan näillä fiiliksillä pitkälle!

Kovasti kyseltiin jatkosta ensi vuodelle. Myönnän, että ajatus on hieman houkutteleva. Tätä pitää nyt kuitenkin vähän pohdiskella, sekä kenties vähän lisää kehitellä. Jos siis tulee jotain käytännön kehitysehdotuksia, niin niitäkin kannattaa varmuuden vuoksi heittää vaikka tänne tai suoraan mulle.

Yksi löytötavara tarttui matkaan. Linnasta löytyi ruskea koristeeton nahkavyö kromisella renkaalla. Vyö löytyy täältä Turusta, mutta tarpeen tullen postituskuluja vastaan postittuu myös muualle. Mahdollisista muista jääneistä tavaroista tulee olla suoraan yhteydessä Leppäniemen Hirsihuviloihin.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Kiitos kaikille osallistujille ja erityisesti järjestäjälle Selinalle! Mikäli uusi tapahtuma toteutetaan, niin ehdotan, ettei tehdä niin paljon niin hyvää ruokaa. Pervostelu kun taisi jäädä aiottua vähemmälle monien maatessa oman mahan vieressä ::)

Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Kiitos Selinalle mahtavan viikonlopun mahdollistamisesta ja ideoinnista.
Kiitos kaikille osallistujille hyvästä tunnelmasta.

terveisin Lady Sindex Piiskallaparantaja

bin_hki

  • Vieras
Kiitos Selina ja keskiaikainen juhlakansa. Oli suorastaan rentouttavaa viettää viikonloppu mutkattomalla ja kinkyllä porukalla hienossa miljöössä.
Osa 2:sta odotellessa. :-*

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Kiitokset Selina+muut. Olipa tunnelmalliset ja täyttävät bileet.:))