Kirjoittaja Aihe: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana  (Luettu 8057 kertaa)

NeitiM

  • Vieras
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #15 : 23.01.2018, 00:47 »
Mietin mitä tähän vastaan, kun suhteemme on niin hupaisa ja välillä täysin hirveä. Sanotaan näin, että M:llä on oma näkemys miten parisuhde on hyvä aloittaa eikä se vastaa nykyistä käsitystä ja se on oikeastaan todella vaikea toteuttaa yksin. Suhteemme alkoi siitä mihin muut suhteet yleensä ovat päättyneet: pettämisiin, väkivaltaisiin riitelyihin, henkisen tilan murtamiseen (ns. epäusko omasta elämästä ja kyvyistään), ei-toivotusta raskaudesta ilmoittaminen ja yksinhuoltajana eläminen... Ainutlaatuinen alku meille molemmille ja olen todella mielissäni näin erilaisesta lähestymistavasta. Tuskin kellään suhde alkaa näin! Mitä nyt sanon... M on melko perfektionisti. Kaikki menee nappiin mun mielestä (hyvässä ja pahassa!).. Ehkä jotain nyt sanon, että vaikka saankin kivoja porkkanatehtäviä (harrastepuuhia), niin siltikin elän vielä jonkinlaista rangaistuskautta. Syöminen, nukkuminen, rahan käyttö, liikkuminen, terveys, pukeutuminen jne on määritelty tarkoin eikä siitä lipsuminen ole edes mahdollista. Jopa porkkanatehtävissä epäonnistun toisinaan, mutta siitä syytän M:ää: "En se minä ollut. Jätit tuon tahallaan noin, että en suoriutuisi tehtävästä täydellisesti..." M opettaa minua hyväksymään epätäydellisyyttä. Rangaistuskausi sisältää kaikkea sitä mistä en lainkaan pidä. Yksi osa sitä on lihoaminen. Tämä pyöreys ei haittaa lainkaan, koska olen huomattavasti itsevarmempi ja tulipa huomattua kuvista, että olinpas aikaisemmin tosi hoikka ettei mun pidä alkaa sanomaan "tuli taas 500g jostain liikaa" tai "pitäis mennä lenkille ku tuossa on jtn ylimääräistä". Aikaisemmin ajattelin millaisia vaatteita puen päälleni, mutta sen fokuksen tilalle on tullut paljon parempi asia, josta en ole haaveillut ainakaan 10 vuoteen. Toinen osa sitä on etäsuhde, mutta M ei ole läsnä kuvallisesti eikä selkeästi (viimeksi näin joulukuun alussa ja se tapaaminen kahvilassa kesti vain 10-15 min  ^-^) Mitään seksuaalisuutta välillämme ei ole (mut tulipahan opeteltua runkkauksen salat kunnolla  ^-^). Odotan innolla vapautustani, koska silloin tiedän, että aloitan elämäni uudelleen ja M:n ei pitäisi olla julma vaan pehmompi  ja höpsö ^-^  :love: Niin, ja meillä on tavoite tässä suhteessa: rakkaus, avioliitto ja perheen perustaminen  :love: Sellaista hyvää mun kannattaakin odottaa ja tiedän, että hän on todella hyvä mies, ehkä paras mies ikinä! Ainakin on mun mies :love:

edit.
Niin, ja kinkyilyn merkeissä tavattiin: olin hänen subitar/masotar ja hän kova piiskaamaan, ketjuttamaan, puremaan ja huputtamaan minut ainakin 2 kk ajan  ^-^ Seksiä eikä vastaavaa ollut mikä hämmensi minua koko ajan ("enkö kelpaa?!"  ;D). Sitten henkisesti erittäin raskas ero... Siitä pikku hiljaa toipuen (kuukausia meni!), seikkailen ja lopulta ymmärsin, että kuka näitä ohjaksia koko ajan taustalla pitää  ^-^ (lähes puoli vuotta myöhemmin!). M katsoi aina minun perään :love:
« Viimeksi muokattu: 23.01.2018, 01:12 kirjoittanut NeitiM »

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #16 : 23.01.2018, 08:10 »
Onnea matkaan,toivottavasti kaikki menee hyvin...  :)
Punalippuja ulkopuolisen silmiin kyllä niin paljon että hieman harkintaa suosittelisin käyttään

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #17 : 23.01.2018, 08:54 »
Niin heilu mullakin niitä punaisia lippuja niin et viuhe vaan kävi...

Mut onnea matkaan, mikäs mä oon tuomitsemaan muiden kuvioita...

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #18 : 23.01.2018, 16:07 »
Toivottavasti, Neiti M, sinulla on elämässäsi myös muuta kuin tämä "M".

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #19 : 23.01.2018, 16:25 »
NeitiM, minullakin liehuu täällä isoja punaisia lippuja. Minulle tuollainen etäsuhde ja etäalistaminen ei sopisi ollenkaan. Kovat on silti teillä tavoitteet: rakkaus, avioliitto ja lapsia. Toivottavasti elämässäsi on muutakin kuin tämä M, niinkuin Ms. M sanoi. Niin ja toivottavasti elämässäsi on muitakin tavoitteita kuin avioliitto ja perheen perustaminen tämän M:n kanssa.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #20 : 23.01.2018, 16:33 »
NeitiM, minullakin liehuu täällä isoja punaisia lippuja. Minulle tuollainen etäsuhde ja etäalistaminen ei sopisi ollenkaan. Kovat on silti teillä tavoitteet: rakkaus, avioliitto ja lapsia. Toivottavasti elämässäsi on muutakin kuin tämä M, niinkuin Ms. M sanoi. Niin ja toivottavasti elämässäsi on muitakin tavoitteita kuin avioliitto ja perheen perustaminen tämän M:n kanssa.

Juuri näin  ???

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #21 : 23.01.2018, 17:03 »
Uudelleen luettuna tuli punalipuista mieleen että viestistä ei selviä kumpi oli väkivaltainen riidellessä,petti ja tuli tai teki raskaaksi ja kenen kanssa, oletin itsekkin automaattisesti että M mutta tuskin näin kuitenkaan on.

Tavallaan tuosta saan ymmärrystä rangaistuskaudelle jos M haluaa nähdä onko NeitiM luottamuksen arvoinen ja tosissaan JOS hän on se joka on perseillyt  :)


NeitiM

  • Vieras
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #22 : 23.01.2018, 22:10 »
Juu, ei tätä voi ymmärtää kukaan ulkopuolinen, mutta tämä on meidän tälläinen yhteinen alkumatka  :)

Tähän jos alan kirjoittamaan, niin menisi useampi A4:nen.  Kuten kirjoitin, meidän suhde alkaa siitä missä useampien suhde päättyy ja tarkoitus on, ettei meidän suhde koskaan pääty. Tämän tarkoitus on myös se, että saan aitoja henkilökohtaisia kokemuksia vastoinkäymisistä. Olin sen sorttinen nainen aikoinaan, että pelkäsin lausua sanoja, jos en lausunut ne oikein. Pelkäsin myös sitä miltä näytin. Olin hyvin epävarma itsestäni. Edellisistä suhteista olin hyväksynyt alistumaan, jotta mies rinnallani kukoistaisi eli tein paljon myönnytyksiä jopa oman unelmieni ja ajan kustannuksellani, koska uskoin, että se kannattaisi tulevaisuutta ajatellen. Pitäisi ymmärtää, että miehen pitää antaa naisen kukoistaa rinnallansa, koska nainen on se heikompi osapuoli. Mies ei ole mies, jos ei saa naisen loistamaan ;) (imo)

M on antanut minulle todella paljon tilanne- ja ihmiskokemuksia kesän, syksyn ja talven mittaan. Aikaisemmin en pahemmin uskaltanut puhua ihmisille, mutta nyt olen paljon rohkeampi - myös sanomaan hölmöjä asioita suusta! Tai näyttämään hölmöltä ja typerältä! Aikaisemmin olisin varmasti juossut nurkkaan häpeämään ja soimaamaan itseäni ja siinä itsetuntoni olisi taas ollut murusina lattialla.

Kovin paikka on ollut työttömyys, mutta onnistuin saamaan erilaisia työpaikkoja ei-alaltani. Niistä sain rutkasti mielenkiintoisia kohtaamisia, joita en koskaan aikaisemmin ole saanut. Esim. pari työkaveria jallitti minua 1-0, kohtasin välinpitämättömän esimiehen, joka meinasi vietä multa yöunet, huutavia asiakkaita, laittoman työsopimuksen ( ei kannata allekirjoittaa kaikkia papereita mitä eteen sattuu :D ) ja kerran olin todella nöyryyttävässä työhaastattelutilanteessa että siitä jäi todella pitkäksi aikaa paha maku suuhun. Nyt olen lempialallani, mutta ilmaisena työvoimana eli työkokeilijana. Osa asiakkaista ovat M:n järjestämiä, jotta itsetuntoni vahvistuisi ja se on työpaikka, jossa asiakkaat näkevät minut kasvokkain ja kysyvät kiperiä kysymyksiä eli olen jatkuvasti saatavilla, ja se on ollut yksi se juttu mitä olen pelännyt ennen ^-^ Tästä kaikista kokemuksista ja tilanteista ottaa vastuu M ja hän tekee tämän kaiken minun takiani  :love:

Tiedän miltä tuntuu elää kun saldo on pyöreät 0 ja ansiopäivärahat rahat tulee vasta viikon tai kahden kuluttua. Opinpahan, että kaapissa on oltava ainakin munia, jauhoja, korppuja ja voita ellei ole niin fiksu, että pakastimessa on lihaa. Kirkonavustustusta olen aikoinaan hakenut ja sillä pärjäsin viikon. "Vastikkeena" ja tilaisuutta hyväksikäyttäen (papin? kanssa tuli juteltua) autoin kirkkoa joulutapahtumassa ja se oli todella ihana kokemus. Siihen tapahtumaan haluaisin viedä lapsenikin. Jouluisin oli parasta saksia kaikki ne ilmoitukset, jossa tarjottiin torttua, pipareita ja kakkua - ilmaista makeista siis!

Läheisten mielestä olen todella paljon iloisempi, rennompi ja luovampi (mm. olen leivonnut ja koristellut ihanan kauniita pipareita ja yksikään saaja ei halua syödä niitä!  :)) Olen askarrellut kortteja ja niitä tulen tekemään jatkossakin. Ne on ylisöpöt!). Olen tukahduttanut todella paljon omaa minuuttani aikaisemmissa suhteissani vain typerien miesten vuoksi. Oma vikani, tiedän...

Ollaan nyt kirjaimellisesti molemmat pyöreähköjä, kun kohdataan toisemme ihmisenä - ei masterina eikä subina/orjana/masona, vaan naisena ja miehenä  ^-^ Siitä tulee vaikea, koska tiedän, että hän tietää minusta lähes kaiken ja itse olen epävarma siitä mitä hänestä tiedän.  Asetelma on hieman nöyryyttävä. M:n pitää tehdä kaikkensa, että saa vakuutettua minut, että hänessä on sitä pehmeämpää puolta ja että hän on minulle se elämänsä mies.. Enpä tiedä mitä tulemaan pitää, mutta tiedän, että se on jotain upeata  :)

Ps. Se rangaistuskausi on ehkä väärä sana. Ehkä parempi köyhyyskausi. Rahat meni parempiin asioihin ;D

Uudelleen luettuna tuli punalipuista mieleen että viestistä ei selviä kumpi oli väkivaltainen riidellessä,petti ja tuli tai teki raskaaksi ja kenen kanssa, oletin itsekkin automaattisesti että M mutta tuskin näin kuitenkaan on.

En ole raskaana. Vatsani on vaan niin pyöreä (ja jalat kuin makkarapötkylällä). Yksinhuoltajuus tapahtuu, kun  tekee tahallaan raskaaksi ja yhen yön suhteessa. Sanoisin, että ilman tukiverkkoa nainen on todella kurjassa asemassa sen vauvansa kanssa. En suosittele hankkimaan miehen omakseen sillä keinoin.

Edit2. M on tehnyt taustatutkimuksia minusta ennen kuin tapasimme, koska hän tuntee minut niin hyvin - tietää mistä pidän ja mistä en, heikkoudet ja vahvuudet (stalkkeri!).. Ei hän tähän muuten ryhtyisi :) vuosien työ tarjota minulle lähes joka päivä jotain ilman omaa läsnäoloa. Söpöintä (ja pelottavinta) oli kun tuli miehiä vastaan, jotka muistutti M:ää. "Oliko tuo M?!"  :o Ja sitten uudelleen vilkaisu..  tästä ja monesta muusta tiedän ettei hän ole tavallinen mies ;)  :love: ..
« Viimeksi muokattu: 23.01.2018, 22:37 kirjoittanut NeitiM »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: "Kyllä, Herra" - alistussuhde parisuhteen pohjana
« Vastaus #23 : 24.01.2018, 16:40 »
Todella toivon, että elämässäsi on myös muuta kuin tämä "M". Lopulta kuitenkin tämä ko. "M" on vain yksi osa elämääsi, ei koko elämäsi. Monia hälytyskelloja minulla soi, mutta olenkin itse kovin "huono" subi, enkä ikinä antaisi Dominoivan puuttua esimerkiksi työhöni. Neuvoja toki otan vastaan työelämään liittyen, mutten ikinä käskyjä tai pyyntöjä.