Kirjoittaja Aihe: Tervetuloa hiekkalaatikolle eli pieni survival guide kinky-sceneen  (Luettu 6393 kertaa)

pehmo

  • Vieras
Minusta paljon surullisempi ajatus on se, että kaikki ovat tervetulleita hiekkalaatikolle, kunnes naapurin pojat saapuvat paikalle, särkevät hiekkakakut ja heittävät lapiolla hiekkaa silmiin.

Näin siis, kun olin aivan pieni ja hiekkalaatikkoleikki-iässä. Hiekkalaatikolla ei nyt vain ole tilaa lapselle, joka lukee kirjoja, opettelee shakinpelaamista ja pohtii Albert Einsteinin vaikutusta teoreettiseen fysikkaan esikouluikäisenä. Toivottavasti tämä nykyinen hiekkalaatikko ei osoittaudu sen edeltävän veroiseksi.

“It startled him even more when just after he was awarded the Galactic Institute's Prize for Extreme Cleverness he got lynched by a rampaging mob of respectable physicists who had finally realized that the one thing they really couldn't stand was a smartass.” ― Douglas Adams, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.

bin_hki

  • Vieras
Nörtit :love: >:D

Lamoka

Tää kolumni pitäisi kiinnittää tonne deittipalstalle näkyviin vinkiksi seuranhakijoille.  :D Tuntuu että toistuvasti tulee vastaan deitti-ilmoituksia, joissa ei kerrota mitään itsestään se enempää kuin profiilissakaan, ilmoitetaan vaan että kysymällä saa lisätietoa. Sitten kohta jo suututaan, kun yksäreitä ei tule ovista ja ikkunoista, ja manataan pieniä piirejä ja sisäänpäin lämpiävyyttä.  Kun joku huomauttaa, että voisit kertoa vähän enemmän itsestäsi ja siitä millaista seuraa haet, jatketaan vaan jankkausta että kysymällä selviää lisätietoja.  ::)

submit

  • Vieras
^Täytyy myöntää, että mä oon kans sellanen ”yksärillä lisätietoja” -tyyppi, vaikka oon melko kauan pyörinyt skenessä. Tai ei edes yksärillä - vasta kasvotusten saa selville molemminpuoliset kiinnostukset.


Lisäys: tietty oon melko aktiivinen höpöttäjä foorumilla(kin), joten tietty sitä kautta jonkinlaisen kuvan tyypistä saa.

vila

  • Vieras
^Täytyy myöntää, että mä oon kans sellanen ”yksärillä lisätietoja” -tyyppi, vaikka oon melko kauan pyörinyt skenessä. Tai ei edes yksärillä - vasta kasvotusten saa selville molemminpuoliset kiinnostukset.


Lisäys: tietty oon melko aktiivinen höpöttäjä foorumilla(kin), joten tietty sitä kautta jonkinlaisen kuvan tyypistä saa.

Tuo voi olla näissä piireissä ihan fiksuakin, ettei kaikkia seksifantasioitaan ja kiinnostuksen kohteitaan esittele anonyymeille.

Nollaprofiilit tosin tuppaavat olemaan sen verran salaisia, etteivät paljasta ikäänsä, asuinlääniään, sukupuoltaan eivätkä edes suuntautumistaan ilman tapaamista.