Kirjoittaja Aihe: Rsyke Fetish Club Metamorphosis 28.4.2018  (Luettu 24590 kertaa)

Lamoka

Vs: Rsyke Fetish Club Metamorphosis 28.4.2018
« Vastaus #120 : 30.04.2018, 12:14 »
Oikein onnistunut ilta ja hyvät bileet myös mulla, kiitos kaikille siitä! :-* Mukava jutella uusille ja vanhoille tutuille, ja ihastella ihmisten bileasuja ja lookkeja. Vältyin ikäviltä sattumuksilta ja luvattomilta lääppimisiltä. Opin myös, että pohje/sääri on tähän mennessä kivoin paikka ottaa neuloja vastaan. ^-^

Minua ihastutti myös valkoinen kuningatar, joka piti hovia valtaistuinhuoneessa. :love: Olin oikein otettu siitä että oli viihdyttävää katsoa kun olin piiskattavana. :))

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Rsyke Fetish Club Metamorphosis 28.4.2018
« Vastaus #121 : 30.04.2018, 14:10 »
Toivottavasti:
A. Kerroit asiasta STAFFille ja asiaan puututtiin
B. Mikäli et, annoit välittömän palautteen selkeästi ja kuuluvasti

Oli ihana nähdä ihmisiä  :love: Ja piiskata ja muuten vaan satuttaa  ::)

En tykänny:
- joku1 tuli koskemaan ilman lupaa
- joku2 alkoi käyttää välinettäni ilman lupaa ihmiseen jonka kanssa olin
- joku3 tuli kesken piiskaussession häiritsemään


Teema oli kiva ja ihmisillä oli hienoja asuja  8)

Välittömällä palautteella mentiin kun ei tietyissä tilanteissa ole pätevä ratkaisu jättää leikkikaveria. Nämäkin sankarukset taisivat kaikki olla humalassa. 1 puhui englantia - säännöt enkuksi näkösälle?
Kyllä ovella yritetään tehdä säännöt selviksi ja ne kaksikielisiä vielä käteen kun lyödään. Ikävä kyllä meitä on niin moneen lähtöön.

Toivottavasti nämä välikohtaukset eivät kokonaan pilanneet iltaasi. Yritämme oppia ja tehdä asiat ensi kerralla paremmin.

Fiski

Vs: Rsyke Fetish Club Metamorphosis 28.4.2018
« Vastaus #122 : 30.04.2018, 15:59 »
Oikein onnistunut ilta ja hyvät bileet myös mulla, kiitos kaikille siitä! :-* Mukava jutella uusille ja vanhoille tutuille, ja ihastella ihmisten bileasuja ja lookkeja. Vältyin ikäviltä sattumuksilta ja luvattomilta lääppimisiltä. Opin myös, että pohje/sääri on tähän mennessä kivoin paikka ottaa neuloja vastaan. ^-^

Minua ihastutti myös valkoinen kuningatar, joka piti hovia valtaistuinhuoneessa. :love: Olin oikein otettu siitä että oli viihdyttävää katsoa kun olin piiskattavana. :))

Kyseinen pitkillä tummilla hiuksilla oleva henkilö kuuluu ystäviini mutta ei vaikuta täällä. Kerros terveiset hänelle :)

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Rsyke Fetish Club Metamorphosis 28.4.2018
« Vastaus #123 : 30.04.2018, 16:05 »
Kiitän ja niiaan sekä totean, että seura tekee bileet. Kiitos siis juttukavereille!

Lamoka

Vs: Rsyke Fetish Club Metamorphosis 28.4.2018
« Vastaus #124 : 01.05.2018, 11:43 »
Kiitos Fiski! ^-^ :love: