Kirjoittaja Aihe: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai  (Luettu 20596 kertaa)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #15 : 12.06.2018, 00:36 »
^Asenne ratkaisee? Lähdet siitä ajatuksesta että näin on?
Yhtälailla sidottavaksi haluavilla varmasti sama miete ja jos hekin pystyvät heittäytymään voisin itse ainakin sitojalta odottaa samaa..

Pip

Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #16 : 12.06.2018, 00:39 »
^Asenne ratkaisee? Lähdet siitä ajatuksesta että näin on?
Yhtälailla sidottavaksi haluavilla varmasti sama miete ja jos hekin pystyvät heittäytymään voisin itse ainakin sitojalta odottaa samaa..
Kinbakussa käsittääkseni on kyse paljon syvemmästä, kuin pelkästään heittäytymisestä, eikä siihen ratkaisuksi ole pelkästään asenne. Sitä kutsutaan shibariksi silloin, eikä kinbakuksi.

Pip

Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #17 : 12.06.2018, 00:52 »
Tässä nyt alkulukemiseksi. http://kinbakuluxuria.com/dir/about/kinbaku-shibari/

Jos lähden täysin tuntemattoman kanssa laittamaan köysiä ympärille, niin se on minulle shibaria. Mikäli siinä jostain syystä on voimakkaampia tunteita toista kohtaan ja koen sen vastavuoroisena, niin nimitän sen kinbakuksi. Tätä en ole hirveän useasti oudon mallin kanssa tuntenut, niin miten voisin tässä tilaisuudessa sen tuntea?

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #18 : 12.06.2018, 08:52 »
Henkilökohtaisuuksia siivottu, kyseisen keskustelun voi hoitaa privassa.

femalefeline

  • Vieras
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #19 : 12.06.2018, 09:57 »
Suosittelen lämpimästi itse kokeilemaan ja ihastumaan tuohon erittäin eroottiseen sidontamuotoon. Itse selitän sen kyseleville niin että se on parhaimmillan kuin hyvä pano..mutta panematta. Ymmärtääkseni moni harrastaa seksualista kanssakäymistäkin ilman sen suurempia tunneyhteyksiä...;)

Näissä tänäänkin järjestettävissä illoissa voi kuitenkin harrastaa ihan sellaista sidontaa kuin itse halajaa jos kyseinen suuntaus ei kiinnosta tai tunnu omanlaiselta  :)  yhteinen kieli on köydet ja kiinnostus sidontaan. Voi sitoa, seurata, kokea, vertailla ihmetellä ja jutella. Tai sessioida omassa rauhassa. Kaikki käy.

Nähdään illalla  ;)

nagor

Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #20 : 12.06.2018, 11:49 »
Yleisesti ottaen termi kinbaku tarkoittaa sitojaparia, joilla on lämpimiä tunteita toisiaan kohtaan, eli suomennettuna jonkinasteista tykkäämistä. Miten voin olla varma, että mikäli päätän osallistua, siellä on sidottavaksi haluava tyyppi, josta tykkään heti ensisilmäyksellä?

Moikka Pip, terminologia voi olla hämmentävää ja joskus vähän epämääräistä. Kinbaku tarkoittaa tiettyjä asioita ja sopii paremmin kuvaamaan aktiviteetteja joita haluamme tehdä. Kinbaku terminä tarkoittaa ehkä hieman jotakin muuta kuin mitä sanot,  mutta juuri tästä syystä sinun tulisikin mielestäni osallistua. Tarkoitus on myös keskustella filosofiaan ja termistöönkin liittyvistä yksityiskohdista.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #21 : 12.06.2018, 14:05 »
Termistä Kinbaku voidaan olla montaa mieltä, se voi tarkoittaa lämpimiä suhteita, se voi tarkoittaa sidontaa joka ei ole vain teknistä runkkausta toisella, se voi tarkoittaa että tehdään seksuaalisia juttuja (ei kuitenkaan vanhaa sisäänulos juttua)...ei kannata hakata kiveen noita mitä mikäkin tarkoittaa.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #22 : 17.06.2018, 11:45 »
Haluaisin ehkä tulla mukaan tiistaina, mutta katsotaan nyt että kiinnostaako ketään sitoa minua  ::)

nagor

Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #23 : 17.06.2018, 14:42 »
Haluaisin ehkä tulla mukaan tiistaina, mutta katsotaan nyt että kiinnostaako ketään sitoa minua  ::)

Kyllä joku sinua sitoo jos tulet paikalle :)

Striggy

Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #24 : 17.06.2018, 16:04 »
Paikalla taas tiistaina!

Belle

  • Vieras
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #25 : 17.06.2018, 21:55 »
Haluaisin ehkä tulla mukaan tiistaina, mutta katsotaan nyt että kiinnostaako ketään sitoa minua  ::)

Mietin juuri aivan samaa.. Tuun ainakin piipahtamaan :)

femalefeline

  • Vieras
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #26 : 17.06.2018, 22:31 »
Nonni! Luulis köysimiesten (ja naisten) jo tohkeissaan pakkaavan köysiään..  innokkaat mallit odottaa !
Muistattehan että klubilla voi myös saunoa ja käyttää kaikkia tiloja muutenkin "hyväkseen" myös näinä iltoina. Ja että voi sidoskella aikalailla just niin siveästi tai ronskisti kuin halajaa....;)

Nähdään taas tiistaina :)

Club X

  • Vieras
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #27 : 18.06.2018, 01:35 »
Nyt olis mahdollisuus tilata laadukasta japanilaista köyttä! Meillä on henkilö paikanpäällä hakemassa köysiä. Yhteensä tulossa on parisataa metriä, köysi on käsittelemätöntä ja hinta on 1-2 €/metri. Kiinnostuneet, laittakaa vaikka yksäriä Club X:lle. Köydet on noudettavissa heinäkuun ensimmäisestä Kinbaku-miitistä.

Terkuin,

Club X -tiimi

Mazete

Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #28 : 18.06.2018, 02:46 »
Tulossa tiistaina.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Kinbaku-miitti Club X:llä joka tiistai
« Vastaus #29 : 18.06.2018, 08:28 »
tulen myös tiistaina