Kirjoittaja Aihe: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"  (Luettu 15971 kertaa)

madam silk

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #15 : 29.12.2011, 23:16 »
true domme hallitsee ilman timmibodyakin se ei tarvitse vältis edes tarraa raipaan sanan säilä sivaltaa yhtä hyvin kuria lutkapojuihin ja orjiin ei vältämättä tarvitse edes aattella purkavansa seksin intiimiä tasoa mä olen huomannut etten halua alistuvaa sängyssä siin pitää olla se joka uskaltaa kohdata mun halut kaikkine ja olla samankaltainen  ;D

mastervsop

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #16 : 29.12.2011, 23:31 »
True Domme ei anna subin naida itseään, mutta voi käyttää subia seksuaalisesti hyväkseen, jos sattuu tekemään mieli.

True Dommea ei kiinnosta oman vaginansa koko pätkääkään: hänelle riittää, että seksi tuntuu hänestä hyvältä. Se, miltä se miehen mielestä tuntuu, on True Dommelle merkityksetöntä.

Panoseuraksi True Domme valitsee switchin tai Masterin, heiltä kun yleensä löytyy tarvittavaa särmää. Mutta se onkin ihan toinen juttu eikä tarkoita sitä, että ko. tapaus pääsisi oikeasti hallitsemaan True Dommea. Siihen asemaan ei pääse kukaan.

+1

TD ei myöskään piiskaa subia jos subi sitä kaipaa...

Motto Fuck and Neglect sopii niin TDlle kuin itselle.

Mutta se ettei Master pääse pyörittämään TDn pään pyörälle...

Saanen olla eri mieltä koska olen sellaisen tehnyt...ja teidän että se onnistuu muiltakin.
Erittäin nautittavaa katsella itse Sybianin kaukosäädin kädessä kun Domme huutaa armoa nippusiteissä....ja kiittää perään.

Kuitenkin täytyy muistaa että itse pidän Dommea tasavertaisenani ja myös arvostan heitä ketkä mielestäni sen aseman saavuttaa.
SE ei silti tarkoitta että pussy rules the world vaan on miehen tukena.... tasavertaisena.
http://www.youtube.com/watch?v=IwuO2dfqrF4

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #17 : 30.12.2011, 00:15 »
Okei erotetaan Domina ja sadisti ja tarkataan terminologiaa.

Domme eli domina on feminiinimuoto latinan sanasta dominus eli herra, isäntä, yksinvaltias, omistaja. Vastinpari tälle on orja. Jos ”domina” käyttää orjaa vain exhibitionisten tarpeiden tyydyttämiseen tai nuolemiseen, niin eipä hän edellekään kummoista vaikutusta tekisi. ”Tosi TrueDomina” haluaisi kontrolloida orjansa koko elämää mahdollisimman pitkälle. Seksuaalisesti hän voi hyödyntää orjaansa ihan miten huvittaa, vaikka ottaa häneltä poskeen, jos niikseen tulee.

Naimisen katseleminen olisi muuten minusta nöyryyttävää vain jos kyseessä on aisuriasetelma tai jos subi ihan palavan oikeasti haluaa nussia Dominaansa.

Jako duunariin ja konttorirottaan oli lievästi sanottuna yksinkertaistettu, ja varmaan tahallisen provokatiivinen. Eihän nuo jutut ikinä noin yksinkertaisia juttuja ole. By the way jos se konttorirotta sattuu olemaan pomo tai vastaava, niin ei ehkä kannata aukoa.

Auktoriteetti tulee latinan sanasta auctoritas se tarkoittaa pätevyyttä, arvovaltaa, vaikutusvaltaa, toimivaltaa. Kukin voinee omalla kohdalla päättää, missä määrin fyysinen voima niitä tuo. Itse näen todellisen auctoritaksen lähtevän kunnioituksesta, ei pelosta. Pelkkää väkivaltaa voi pelätä, mutta se ei tarkoita, että väkivaltaista ja itseään fyysisesti vahvempaa henkilöä kunnioittaa sinänsä. Tietysti esimerkiksi pätevää nyrkkeilijä voi kunnioittaa pätevänä nyrkkeilijänä, mutta voipa pätevää konttorityöntekijääkin pätevänä konttorityöntekijänä. Se, mikä herättää seksuaalista mielenkiintoa on jälleen yksilöllistä.

Tosi masokistithan sitten haluavat laueta vain raastinrautaan runkkaamalla eivätkä pillua kaipaa.

Lucrezia

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #18 : 30.12.2011, 00:19 »
True Domme ei anna subin naida itseään, mutta voi käyttää subia seksuaalisesti hyväkseen, jos sattuu tekemään mieli.

True Dommea ei kiinnosta oman vaginansa koko pätkääkään: hänelle riittää, että seksi tuntuu hänestä hyvältä. Se, miltä se miehen mielestä tuntuu, on True Dommelle merkityksetöntä.

Panoseuraksi True Domme valitsee switchin tai Masterin, heiltä kun yleensä löytyy tarvittavaa särmää. Mutta se onkin ihan toinen juttu eikä tarkoita sitä, että ko. tapaus pääsisi oikeasti hallitsemaan True Dommea. Siihen asemaan ei pääse kukaan.

+1

TD ei myöskään piiskaa subia jos subi sitä kaipaa...

Motto Fuck and Neglect sopii niin TDlle kuin itselle.

Mutta se ettei Master pääse pyörittämään TDn pään pyörälle...

Saanen olla eri mieltä koska olen sellaisen tehnyt...ja teidän että se onnistuu muiltakin.
Erittäin nautittavaa katsella itse Sybianin kaukosäädin kädessä kun Domme huutaa armoa nippusiteissä....ja kiittää perään.

Kuitenkin täytyy muistaa että itse pidän Dommea tasavertaisenani ja myös arvostan heitä ketkä mielestäni sen aseman saavuttaa.
SE ei silti tarkoitta että pussy rules the world vaan on miehen tukena.... tasavertaisena.
http://www.youtube.com/watch?v=IwuO2dfqrF4

Eipä sekoiteta switchiä ja dominoivaa persoonaa... True Dommea ei saa nippu- eikä muihinkaan siteisiin kuin väkisin. True Domme voi huutaa kivusta ja itkeä nöyryytyksestä kuten kuka tahansa IHMINEN, mutta armoa se ei anele. Ennemmin se vaikka pyörtyy. Ja kun se niistä siteistä joskus pääsee, kannattaa sitojan juosta lujaa, jos vielä ehtii.

Minullakin on hienoja muistoja sidotusta Masterista, joka kiitteli session jälkeen ja tuli käsittelyyni vielä uudestaankin, monta kertaa - eikä nyt puhuta panosessioista. Silti hän ei oikeasti minun määritelmäni mukaan alistunut minulle koskaan. Voi olla, että hän alistuu jollekin toiselle joskus, mutta voipa olla niinkin, että kaikista meistä ei vaan ole alistumaan. Eikä tarvitse ollakaan.

Tasavertaisuus - toteutuessaan hieno asia. Mutta kyllä pieni valtataistelu ja vääntö silloin tällöin pitää paremmin suhteen kiinnostavana  ;)


mastervsop

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #19 : 30.12.2011, 01:08 »



Eipä sekoiteta switchiä ja dominoivaa persoonaa... True Dommea ei saa nippu- eikä muihinkaan siteisiin kuin väkisin. True Domme voi huutaa kivusta ja itkeä nöyryytyksestä kuten kuka tahansa IHMINEN, mutta armoa se ei anele. Ennemmin se vaikka pyörtyy. Ja kun se niistä siteistä joskus pääsee, kannattaa sitojan juosta lujaa, jos vielä ehtii.

Ihan tunnetusta Valtiattaresta oli kyse joten ei todellakaan ole Switch.
Mutta joskus se paikka on näytettävä ja kyllä se siinä sätki aikansa, mutta minkäs teet.

Lainaus
Minullakin on hienoja muistoja sidotusta Masterista, joka kiitteli session jälkeen ja tuli käsittelyyni vielä uudestaankin, monta kertaa - eikä nyt puhuta panosessioista. Silti hän ei oikeasti minun määritelmäni mukaan alistunut minulle koskaan. Voi olla, että hän alistuu jollekin toiselle joskus, mutta voipa olla niinkin, että kaikista meistä ei vaan ole alistumaan. Eikä tarvitse ollakaan.
Juu kokeiltu on ei ollut mun juttu ja tunnen itseni niin hyvin että turha edes koittaa moista ellei halua keräillä kukatahansa itseään lattialta. Tässä asiassa sytytyslankaa ei ole ainoastaan kuivaa ruutia.
Täysi No No mun kohdalla.. jopa vihjaus siihen suuntaan on riskipeliä ellei tunneta hyvin ja pystyn painamaan sen huumorilla.

Lainaus
Tasavertaisuus - toteutuessaan hieno asia. Mutta kyllä pieni valtataistelu ja vääntö silloin tällöin pitää paremmin suhteen kiinnostavana  ;)

Kuka sanoi että suhteen tarvitsee LATTEAN tasavertainen olla... Hyi Helvetti.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #20 : 30.12.2011, 06:52 »
Tässä on mennyt puurot ja vellit sekasin,swtich voi alistua ja varmaankin halutessaan olla hyvinkin uskottava.

vaikka ammattiDominana. mutta EI Domina ei alistu ei sitten kenellekkään,toki jos on kiinnostunut subistaan käyttää tätä miten haluaa.

vaikka panoseurana jne  tunnen myös jonkun verran ihmisiä,ja olen suht useinkin kuullut tarinan hiukan eri muunnoksilla.

Master  taasen voi olla vaikkapa nicillä "kokenut Master suomen julmin",saattaa hyvinkin olla ilmottautumassa

orjaksi tai ainakin tyyliin haluaisin kokeilla piiskaa tms.

se sitten tarviseeko "TRUU" sessiossa käyttää piiskaa etc mistä tietää subin/mason  "tykkäävän"   on taas

tapauskohtaista olen ollut joskus ei piiskaa sessiossakin,hiukan siitä  tylsämaku jää   toki jos kyse on vaki

suhde etc  ja Dominalla vaikka,se päivä ettei nyt nappaa sit sen tietty ymmärtää ja asia hoidetaan sit

toisella kertaa,pitkään jatkuvana tuommoinen ilman piiskaa sessiointi  alkaa kuullostamaan vain hyväksikäytölle

toki joku siitäkin kiksit saa.

mastervsop

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #21 : 30.12.2011, 12:50 »
Tässä on mennyt puurot ja vellit sekasin,swtich voi alistua ja varmaankin halutessaan olla hyvinkin uskottava.

vaikka ammattiDominana. mutta EI Domina ei alistu ei sitten kenellekkään,toki jos on kiinnostunut subistaan käyttää tätä miten haluaa.

vaikka panoseurana jne  tunnen myös jonkun verran ihmisiä,ja olen suht useinkin kuullut tarinan hiukan eri muunnoksilla.

Master  taasen voi olla vaikkapa nicillä "kokenut Master suomen julmin",saattaa hyvinkin olla ilmottautumassa

orjaksi tai ainakin tyyliin haluaisin kokeilla piiskaa tms.

se sitten tarviseeko "TRUU" sessiossa käyttää piiskaa etc mistä tietää subin/mason  "tykkäävän"   on taas

tapauskohtaista olen ollut joskus ei piiskaa sessiossakin,hiukan siitä  tylsämaku jää   toki jos kyse on vaki

suhde etc  ja Dominalla vaikka,se päivä ettei nyt nappaa sit sen tietty ymmärtää ja asia hoidetaan sit

toisella kertaa,pitkään jatkuvana tuommoinen ilman piiskaa sessiointi  alkaa kuullostamaan vain hyväksikäytölle

toki joku siitäkin kiksit saa.

Tämänkin allekirjoitan aika pitkälle.

On kuitenkin hyvä muistaa että poikkeus vahvistaa säännön eli se Dominoiva voi aidosti käyttäytyä miten haluaa myös pistää subin vaikka kurittamaan tai nussimaan aivot pihalle. Mutta kaikki tapahtuu "käskystä" ja Dommen tahdolla!
Eipäs nyt ruveta lokeroimaan liian fanaattisesti, seksi kun on aikuisten leikkiä, kaikissa muodoissan.
Tosin omassa esimerkissä käskyn antoi/idean sai joku muu kuin Valtiatar, kyseessä oli normijatkot jossa alkoi Dare me kilpailu kahden vahvan tahdon välillä joka johti sitten siihen kun järki loppus otettiin voima käyttöön, lopputulos oli että kaikkilla kuitenkin oli Hauskaa ;)
Eikä se piiska ole mikään subin oikeus saada sitä vaan palkinto. Jos subille jää sessioista paska maku suuhun pitää muistaa että tasavertaisuuden perään on turha vinkua.
Jos haluaa tyydytyksen kaivaa kuvettaan ja menee ammattidominalle vaikka.
Pitää muistaa että Dominoiva ihminen käyttää aina muita hyväksi omien oikkujensa läpiviennissä, muut on pelinappuloita Dominoivan päässä, aina, ja jos subi luulee että hänellä on joku kontrolli Dommeen kiukuttelemalla (koska näin Domme kritiikin kokee... ininänä) etten tykkää leikkiä kun en saa piiskaa niin palkinnoksi ei saa muutakuin jäätävän väliinpitämättömyyden.
Ja sitä sitten kyllä parutaan foorumeilla....

Mutta se että sinäkin kokenut orjamies sitä piiskaa vingut ja tod.näk persuksille.. niin tämä kuullostaa itseni korvissa tylsältä.
Yhtä hyvin fyysistä kipua voi aiheuttaa ja antaa (ja saada) niitä endorfiinikiksejä paljon tehokkaammin jos osaa muilla keinoin.
Tietenkin näissä pitää osata ja tietää mitä tekee ja suosittelenkin aloittelijoille pysymään siinä piiskassa persuksille vaikka olisi kuinka kauan masteroinut. Jos noita juttuja ei ole vuosia käyttänyt ja myös tositilanteissa ei kannata leikkiä.
Toki ne tositilanteen alistamiset on niin nopeita ja tehokkaita sekä simppeleitä että ei sitä normi-ihminen usko eikä ne vaikuta katsoessa sivusta edes miltään.
Yksi kornein ulostaluttaminen itsellä oli joskus ottaa vastahakoista ja poistettavaa asiakasta viiksestä kiinni hymyillen ja vetää siitä kiinnipitäen ulos.
Voin kertoa että seuraavan kerran käytös oli äärettömän korrektia puolin ja toisin.
Kaikessa perversiydessään Dominoivahan käskee subin pitää hiukan karvoja ja soveltaa esim.yllämainittua....
Niskuroiva subi on äkkiä ruodussa kun Dommella on vaikka tuppo kainalokarvoja nyrkissään...

Mihin on unohtunut vanhan ajan remmistä persuksille ?
Julkinen nöyrytys?
Piiskan sijaan pajunoksa tai ja koivunvitsa itse subin pihalta hakien vaikka kesken session ?
Avokämmen poskelle, nipistelyt ja kaikki muu kidutus jos nyt sitä tarvii dominoidakseen edes.

Mielikuvitusta kehiin kirjoittaessakin rakkaat perwåt ;)
« Viimeksi muokattu: 30.12.2011, 13:10 kirjoittanut mastervsop »

misuli_n

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #22 : 30.12.2011, 21:56 »
olen lukenut ylläolevia kirjoituksia ja tulin siihen tulokseen, että
ehkä minun pitää opetella piiskaamaan.
s, joka on saanut nauttia piiskasta ja tietää miltä se tuntuu, voi antaa myös sitä nautinnolla:)

... ...
« Viimeksi muokattu: 08.01.2012, 21:45 kirjoittanut misuli_n »

mastervsop

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #23 : 31.12.2011, 01:15 »


Mietin tuosta pillunsupistelusta, se voi olla M järkytys, jos ei ole kokenut sitä subittaren tekemänä;)

Misuli.


Riittääkö 18v kokemus yhdestä plus muut??

chilinen

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #24 : 31.12.2011, 02:08 »
voihan huoh. alkaa mennä jo puurot ja vellit sekaisin koko jutussa.

Welldone

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #25 : 31.12.2011, 10:30 »
Nyt minuu naurattaa ihan perkeleesti! Kiitos  ;D

Samoin  :))

mastervsop

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #26 : 31.12.2011, 11:52 »
voihan huoh. alkaa mennä jo puurot ja vellit sekaisin koko jutussa.

Miten niin.. vitun koko on otsikkonakin... >:D

Paskaksi vaan joka ainut lokero ihmiskäyttäytymisessä...

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #27 : 01.01.2012, 18:35 »
Voi herran jestas teitin kanssa etten sitä paremmin sanoisi.
Täällä on jo kommentoitukin sitä, että eihän domme anna subin panna itseään.
Mutta mitä ihmeen tekemistä pillun koolla ja naisen alistavalla luonteella on? Onko se sitten vastaavasti niin, että masterit on pienimunaisia?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #28 : 01.01.2012, 18:51 »
Voi herran jestas teitin kanssa etten sitä paremmin sanoisi.
Täällä on jo kommentoitukin sitä, että eihän domme anna subin panna itseään.
Mutta mitä ihmeen tekemistä pillun koolla ja naisen alistavalla luonteella on? Onko se sitten vastaavasti niin, että masterit on pienimunaisia?
Arvaa
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2053.0

mastervsop

  • Vieras
Vs: "Onks Dommeilla sitten väljät vaginat?"
« Vastaus #29 : 02.01.2012, 00:11 »
Voi herran jestas teitin kanssa etten sitä paremmin sanoisi.
Täällä on jo kommentoitukin sitä, että eihän domme anna subin panna itseään.


Ai ei Domme anna Subin panna itseään. Heh lokeroidaan lisää niin on lokerot täynnä paskaa...
Tää on ihan samaa laput silmillä vaahtoamista kuin sessio ilma piiskaa ei ole mikään true sessio...
Kyllä tää skene on aidosti niin helvetin pihalla... Ei muutakuin leikkimään tulitikuilla ja piirtelemään hakaristejä lapset...