Kirjoittaja Aihe: Vähemmistönä kinkyskenessä  (Luettu 12033 kertaa)

Powerwindm25

  • Vieras
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #30 : 14.08.2018, 23:19 »
Tuli vielä lisätä jotakin tähän aiheeseen.
Näen ongelman jota on vastauksissa hyvin tiedostettu omalla tavallaan mutta näen että siinä ainoa yhtäläisyys on samasta ongelmasta jonka moni on kokenut.
Miten sen voisi ratkaista? Tiedostamisen lisäksi olisi ratkaisukeskeinen vaihe jossa voisi ajatella luovasti.

Minulla olis jokin ajatus mutta hyvin kokemattomana kaikesta on vaikea ajatella että mitä kaikkea on jo tähän asti kokeiltu. Jos idea ei olekaan jotakin uutta.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #31 : 14.08.2018, 23:30 »
Hirveän mielenkiintoinen aloitus. Itse koen, että olen (ollaan) vähemmistössä lähinnä sen puolesta, että ollaan oltu parisuhteessa todella pitkään ja kasvettu kinkyiksi yhdessä ilman yhteisöä ihan viime vuoteen asti. Eli kinkyvuosia on takana vähän häilyvästä lähtöviivasta laskien viidestä kymmeneen, mutta kokemukset lähes kokonaan vain toistemme kanssa.

Täytyy kyllä sanoa, että tämä ei aiheuta minkäänlaista vähemmistöstressiä, koska ensinnäkin vähemmistö on sellainen, jota ei oikein osaa edes nimetä, ja sellainen, johon ei suhtauduta oikein minkäänlaisella ennakkoluuloisuudella.


Koen samaistumista tarinaasi, olen omin ehdoin esiteinistä lähtien kasunnut kinkyksi switch-persoonaksi jonka jälkeen koin muutaman epäonnistuneen suhteen, kunnes löysin samoista jutuista kiinnostuneen naisen jonka kanssa kokeilimme kaikenlaista ja tutkiskelimme omia rajojamme ja mielihalujamme. Suhteemme se alue toimi lähes saumattomasti 15 vuotta, mutta valitettvasti muut elämän tuulet saivat tiemme eroamaan ja olen jo jonkin aikaa ihmetellyt että mistä oikein kelaan itselleni jotakin ja yhteisöllisyyteen ei ole ollut ennen mitään tarvetta. Koen hiukkasen vieraaksi noi kaikki pet/litle/mom/dad/brat ja muut roolileikit, vaikka uskon niiden olevan antoisaa puuhaa niille jotka pitävät niistä. Joten koen olevani hiukkasen hukassa ns omieni parissa, vaikka en pidä itseäni minään vasta alkajana. Jos mahdollista mitenkään niin koittakaa viimeiseen asti välttää totaalista välirikkoa, on parhautta kasuta kinkyyteen toinen toisensa kanssa ja sen menettäminen on pienimuotoinen maailmanloppu. Onnea ja menestystä ja paljon rakkautta toivotan teille molemmille  :love:

Toy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #32 : 15.08.2018, 08:38 »
Tuo tuntuu kyllä ainakin foorumin perusteella olevan totta, että subista enemmistö on joko pikkuisia, masokisteja tai molempia. Kun en itse sovi kumpaankaan kuvaukseen, se voisi kyllä tuottaa jonkinlaisia paineita, jos olisin sinkkumarkkinoilla.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #33 : 15.08.2018, 10:31 »
Hieman koen olevani vähemmistönä, enstääkin ikä ja sitten se etten tykkää kumista enkä kaasunaamareista. Sidottuna tai dominana oleminen on kivinta niissä vaatteissa joita muutenkin pidän.

june-

Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #34 : 16.08.2018, 09:34 »
Muksut, ymmärtämättömät ja elukat jätetään rauhaan.
Eli pysytään niiltäosin lakien ja asetusten sisällä.

Itse asiassa eläimiinsekaantuminen ei toistaiseksi ole Suomessa laitonta. Eläin ei vaan saa kärsiä.

Itse asiaan liittyen, en koe olevani vähemmistössä. Kinkyyden kirjo on niin laaja, että täysin identtisiä mieltymyksiä tuskin on paljon. Esim. saman fetissin eri ihmiset voivat kokea hyvinkin eri tavoin. 

scar

  • Vieras
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #35 : 17.08.2018, 12:16 »

Itse asiaan liittyen, en koe olevani vähemmistössä. Kinkyyden kirjo on niin laaja, että täysin identtisiä mieltymyksiä tuskin on paljon. Esim. saman fetissin eri ihmiset voivat kokea hyvinkin eri tavoin.

Ehkä sitä sitten mielessään kehittelee jonkin enemmistön,muuallakin kuin kinkyen parissa.

Itse en ole vieläkään löytänyt sopivaa lokeroa,(ei vanilija,ei kinky eikä aseksuaali.) Jotenkin pistää itseäkin turhauttamaan,olis jotenkin ehkä helpompi voida sanoa,että olen vaikka fetisisti

vila

  • Vieras
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #36 : 17.08.2018, 18:49 »
Itse en ole vieläkään löytänyt sopivaa lokeroa,(ei vanilija,ei kinky eikä aseksuaali.) Jotenkin pistää itseäkin turhauttamaan,olis jotenkin ehkä helpompi voida sanoa,että olen vaikka fetisisti

Kaikki voi olla kinkyjä :) Kinky on sopivan epämääräinen sana, ettei edes voisi tehdä mitään sääntöjä kuka on kinky ja kuka ei.

scar

  • Vieras
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #37 : 17.08.2018, 23:34 »
Kaikki voi olla kinkyjä :) Kinky on sopivan epämääräinen sana, ettei edes voisi tehdä mitään sääntöjä kuka on kinky ja kuka ei.
Kun sen nyt noin sanot,niin lukitsen  :D

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #38 : 18.08.2018, 19:13 »
Mie oon aseksuaali, adult baby, aromanttinen, poly, little, lifestylelittle/AB. Uskoisin, että oon vähemmistöä. Ennen oli aika vaikiaa, kun ei tienny mikä on ja miksi on. Tavallaan vähemmistöön kuuluminen ja ittensä lokeroiminen on helpottanut oloa. Juurikhan on löytäny omat rajansa ja sen mitä tarttee.  :)

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #39 : 19.08.2018, 14:36 »
Tätä ketjua lukiessa ja väliin itsekin jotain mölisseenä voisin kumminkin summata että on monenkirjavaa mieltymystä ja kinkyillä ei ole yhtä oikeaa päälinjaa, eikä tarvitse olla. On toki totta että joitakin mieltymyksiä omaavia ihmisiä on vähemmän kuin toisia, mutta mun mielestä sen ei pitäisi aiheuttaa eriarvoisuutta kinkyjen keskuudessa. Olemme kumminkin aina vähemmistöä valta-enemmistöön verrattaessa ja tietynlaista yhteen hiileen puhaltamista ja ymmärrystä on hyvä harjoittaa keskenämme, koska sitä ymmärrystä ei välttämättä heru tuolta ulkopuolelta. Tosin itse tunnen enemmistön edustajia joita ei häiritse omat juttuni, tosin he joskus kyselevät ja mietiskelevät että miten on mahdollista pitää tuollaisesta. Mutta on sitten ollut myös niitäkin jotka vat jossakin yhteydessä saaneet asioita selville ja kadonneet elämästäni kokonaan, joillekkin on todella kova pala se että kaveri ei jaa samaa seksuaali-identitteettiä.


Ok rauhaa ja rakkautta siskot ja veljet ja muut.



Evian

  • Vieras
Vs: Vähemmistönä kinkyskenessä
« Vastaus #40 : 21.09.2018, 22:05 »
Dominoivien naisten puutetta valitellaan jatkuvasti joten siinä ainakin yks selkeä vähemmistöryhmä. Sitten on vielä ne joilla on jotain harvinaisempia fetissejä, esim. ulosteleikeistä moni näyttää irtisanoutuvan heti kättelyssä.

Jos switch-domina lasketaan niin täällä yks!

Täällä samoin toinen, lisäksi monisuhteinen :) Kinkyskene kaikkinensa on minulle rentouttava, juuri silloin kun ihmiset on omia itsejään, erilaisia ja ihania.