Kirjoittaja Aihe: Löytääkö perheen haluava kinky seuraa fetish-foorumilta?  (Luettu 21192 kertaa)

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Mä luulen, että kinky seksi alkaa olla yhä enemmän ja enemmän ihan normaalia eli vaniljaa.
Se ei oo sitte tru... >:(

faerie

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 90
  • Kokeilunhaluinen sensualisti.
  • Galleria
Niin no. Kulttuuri ja käytöstavat muuttuvat ajan myötä ja mitä tavallisemmaksi kinkyjutut käyvät vaniljoiden makuuhuoneissa, niin sitä harvemmaksi aitojen kinkyjen rivit käyvät, jos kinkyt haluaisivat erottautua vaniljoista jonkinlaisen marginaaliuden perusteella.

Sikäli tosiaan kannustaisin Perhostakin etsimään seuraa myös muilta forumeilta, kuin täältä. :)

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
En tiedä isommin edellisen kirjoittelijan huomiosta normimakuuhuoneiden kinkkyydestä, mutta tunnen henkilökohtaisesti joitakin kinkyjä jotka eivät käytä mitään tälle seksuaalivähemmistölle tarkoitettua somekanavaa. Osa haluaa olla kaikenlaisen yhteisöllisyyden ulkopuolella ja bileet ynnä muut ryhmäytymiseen viittaavat toiminnat eivät kiinnosta. Osan ei ole koskaan tarvinnut moisia foorumeita ja vastaavia käyttää (itsekin kuuluin tähän ryhmään pitkään) ja tiedänpä myös muutaman jotka pitävät tällaista toimintaa lähinnä elitististen pilkunviilaajien tai muutoin itsensä toisten yläpuolelle nostaneiden puuhasteluna. Eli ei se seuranhaku tarvi rajoittua vain BDSM-baariin ja muihin vastaaviin. Kannattaa myös kokeilla muita sovelluksia ja itse oon kinkyjä aineksia löytänyt mm happy pancakesta. Mielestäni baari soveltuu paremminkin kinkyjen tietopankiksi ja miittien ynnä muun bongaamiseen.

samaso

  • Vieras
Mä luulen, että kinky seksi alkaa olla yhä enemmän ja enemmän ihan normaalia eli vaniljaa.

Voi olla joo, rajat ovat häilyneet. Pitäisi jonkun vetää rajat uudelleen. Omasta mielestä kinkyn ja normiseksin ero on siinä mitkä ovat ko. asiaa harrastavien omat ajatukset siitä. Luulisin, että normihetsku parit toimivat miltei täysin vaistojensa varassa yhdistäen rajuutta seksiin, jolloin se on osa seksiä, eikä niinkään mitään kinkyä. En usko, että tässä on eroa vanhaan, saattaa olla, että muutama vuosikymmen sitten nainen alistui enemmän sängyssä (jos ajattelee kokonaisasetelmaa) ja nykyään objektisoitu alistuja on mies. Kinkyä omasta mielestä asiasta tulee silloin, kun tiedostetaan mitä tehdään ja tehdään tätä toistuvasti keskittyen ko. aiheeseen. Enemmän harrastaneet jo sitten erottelevat seksin ja kinkymmät jutut erikseen, kun taas tosiaan normihetskuilla toiminta on osa sitä vaniljaseksiä, joka voi mielestäni olla muutakin, kuin kynttilänvalossa rakastelua :)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Riippuu kyllä niin seuranhakijasta, että kannattaako etsiä kinkyä seuraa muualta kuin paikasta, jossa tietää olevan runsaasti kinkyjä ihan satavarmana. Itse tuskastuin Tinderiin, koska pieni pepulle läpsyttely ja tiukka ote hiuksista ei ole riittävää. Jos on, niin varmaan voi käydä helpommin flaksi jopa jossain muualla kuin tällä forkalla. Lisäksi on se, että miten uskaltaa ja/tai haluaa kertoa kinkypuolistaan ja missä vaiheessa.

raafael-k

  • Vieras
Osan ei ole koskaan tarvinnut moisia foorumeita ja vastaavia käyttää (itsekin kuuluin tähän ryhmään pitkään) ja tiedänpä myös muutaman jotka pitävät tällaista toimintaa lähinnä elitististen pilkunviilaajien tai muutoin itsensä toisten yläpuolelle nostaneiden puuhasteluna.
Elitistien ja itsensä muiden yläpuolelle nostaneiden puuhastelua? Nyt on kyllä niin hämmentävä mielipide että olisi kiva kuulla perustelivatko nuo ihmiset mielipidettään mitenkään?

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Osan ei ole koskaan tarvinnut moisia foorumeita ja vastaavia käyttää (itsekin kuuluin tähän ryhmään pitkään) ja tiedänpä myös muutaman jotka pitävät tällaista toimintaa lähinnä elitististen pilkunviilaajien tai muutoin itsensä toisten yläpuolelle nostaneiden puuhasteluna.
Elitistien ja itsensä muiden yläpuolelle nostaneiden puuhastelua? Nyt on kyllä niin hämmentävä mielipide että olisi kiva kuulla perustelivatko nuo ihmiset mielipidettään mitenkään?


Kyllä perustelevat, kyseiset ihmiset jotka ovat noin sanoneet eivät esimerkiksi syystä tai toisesta tunteneet esim. tätä baaria kodikseen. Syy ja seuraussuhdetta en täysin tiedä, mutta ilmeisesti he olivat kokeneet tulleensa jollain tavoilla hyljeksityiksi kun eivät olleet ymmärtäneet termistöä ja eivät olleet päässeet jutun juureen millään tavalla. En itse osaa allekirjoittaa tätä, koska kokemukseni on eri sekä täällä että aikoinaan muinaisessa leikkikehässä. Mielestäni olen päässyt sisään ihan hyvin ja en ole kokenut mitään vastaavaa.

vila

  • Vieras
Mä luulen, että kinky seksi alkaa olla yhä enemmän ja enemmän ihan normaalia eli vaniljaa.

Voi olla joo, rajat ovat häilyneet. Pitäisi jonkun vetää rajat uudelleen. Omasta mielestä kinkyn ja normiseksin ero on siinä mitkä ovat ko. asiaa harrastavien omat ajatukset siitä. Luulisin, että normihetsku parit toimivat miltei täysin vaistojensa varassa yhdistäen rajuutta seksiin, jolloin se on osa seksiä, eikä niinkään mitään kinkyä. En usko, että tässä on eroa vanhaan, saattaa olla, että muutama vuosikymmen sitten nainen alistui enemmän sängyssä (jos ajattelee kokonaisasetelmaa) ja nykyään objektisoitu alistuja on mies. Kinkyä omasta mielestä asiasta tulee silloin, kun tiedostetaan mitä tehdään ja tehdään tätä toistuvasti keskittyen ko. aiheeseen. Enemmän harrastaneet jo sitten erottelevat seksin ja kinkymmät jutut erikseen, kun taas tosiaan normihetskuilla toiminta on osa sitä vaniljaseksiä, joka voi mielestäni olla muutakin, kuin kynttilänvalossa rakastelua :)

Ongelma näissä rajoissa on se, että BDSM:n sisään mahtuu myös tuollaista "normihetskuparien vaistojen varassa toteuttavaa seksiä". Esimerkiksi Rough Body Play/Ultra Violence, Feral Play ja Primal Play usein menevät vaistojen varassa. Oma käsitykseni Primal Playsta luultavasti poikkeaa tämän foorumin yleiskäsityksestä (ainakin aiheeseen liittyvän threadin perusteella), mutta ainkin minun on vaikea nähdä kuinka sitä voisi etukäteen harjoitella  tms. Ja Rough Body Play ja Feral Play ovat jo BDSM:n extreme-luokassa, jotka eivät kaikkien kinkyjen mielestä edes ole kinkyä vaan jotain sairasta äklötystä. Tässä meidän söpöstelysuhteessamme lähes aina hommat päättyvät panemiseen (jonka aikana satuttaminen yleensä jatkuu, koska onhan se nyt kivaa katsoa kun pantava ulisee samalla kivusta), koska kummankin motivaatio sadomasokistiselle toiminnalle on seksuaalinen. Meillä on vaan vinksahtaneet vaistot. Onko se sitten kinkyä vai ei? No en miellä itseäni kinkyksi vaan sadomasokistiksi, joten tuolla ei ole merkitystä sinänsä.

samaso

  • Vieras
Onko se sitten kinkyä vai ei? No en miellä itseäni kinkyksi vaan sadomasokistiksi, joten tuolla ei ole merkitystä sinänsä.

Persepanot, suuhun sylkeminen, kuristaminen, lyöminen, jos ne tapahtuvat seksin/seksi-aktin aikana, niin omasta mielestä se on vaniljaa. Tosin jos ajatukset ovat keskittyneitä ja ajatuksen kautta haetaan jotain tiettyä asiaa, niin silloin se ei välttämättä ole. Mutta tällaista rajanvetoa on tosi vaikeaa käydä. Jos tällaiseen menee, niin seuraava pohdintahan voi olla se, että ovatko vaniljatkin tietyllä tavalla kinkyjä, koska heillähän saattaa olla vaikka miten tarkat rituaalit, joiden mukaan edetään toiminnan suhteen. Jos näin ajateltaisiin, (molemmilla on omat rituaalinsa) niin silloinhan eroa ei ole kinkyn ja vaniljan välillä enää muussa, kuin rekvisiitassa.

Ite oon ajatellut niin, että kun aletaan erottelemaan asioita panemisen ulkopuolelle, niin se on kinkyä. Silloin, kun ei enää välttämättä aina (tai juuri koskaan) normi-yhdyntä kuulu pakettiin, niin se on kinkyä. Kun sisäistä paloa ei voi tyydyttää tai sammuttaa enää pelkästään seksiä harrastamalla vaan alkaa kaipaamaan panemista enemmän esim. nöyryytystä tai kipua ja tietää, että sitä mä tarviin, enkä nussimista kumppanin kanssa.