Kirjoittaja Aihe: Kunnioita runkkumatskuasi  (Luettu 43047 kertaa)

Tuli

  • Vieras
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #210 : 29.11.2018, 21:10 »
Jos haluaa julkaista itsestään julkisesti mitään altistuu arvostelulle.

Kyseenalaistan väitteen siitä, että ihmisen pitäisi kovettaa nahkansa saadakseen olla baarissa exhibitionisti. Mun mielestä baariin pitää mahtua myös niiden, jotka on herkkiä ja joilla on erilaisia fetissejä - esimerkkinä toimikoon tuo exhibitionismi.

Viime kädessä rajat arvostelulle tulevat täälläkin foorumin ylläpidolta.

Ja tässä keskustelussa puhutaan siitä, minkälaisia toivomme niiden arvostelun rajojen olevan. Foorumin säännöt eivät tule taivaasta, vaan yleinen mielipide ja keskustelu vaikuttaa niihin.

Ei pidä koskaan päätellä siitä, miten asiat ovat, sitä miten asioiden pitäisi olla - ja päin vastoin.

ametistiaurinko

Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #211 : 29.11.2018, 21:14 »
Naamakirjassahan voi rajoittaa kuvien kommennin vain kavereille tai kavereiden kavereille. Baarissa on jo valmiiksi kaverilistat. Kuinkahan iso vääntö kommentoinnin rajoitus kaveripohjaiseksi olisi...?

Sehän nyt vasta tylsää olisi. Jos haluaa vain turvallisten kavereiden turvallisia mielipiteitä niin mitä mieltä on olla esim. tälläisella palstalla? Täällähän saa hyvää siedätystä erilaisten ihmisten erilaisia mielipiteitä kohtaan ja joutuu purjehtimaan joskus kovinkin kaukana omalta mukavuusalueelta.

Miksei tämä foorumi voisi olla käyttäjilleen turvallinen?

Toki voi olla. Vierastan vain ajatusta siitä, että on isolla avoimella foorumilla ja haluaa kuitenkin vuorovaikuttaa vain tiettyjen ihmisten kanssa. Enkä minä mitenkään iloitse siitä, että joku pahoittaa mielensä törkykommenteista. Huono käytös on huonoa käytöstä, oli se missä piirissä tahansa. Mietin vain sitä, onko se kuitenkaan laajemmassa mittakaavassa merkittävä ongelma.

ametistiaurinko

Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #212 : 29.11.2018, 21:22 »
Ei kai se olis keneltäkään mitään pois (paitsi no okei, ehkä törkykirjoittelijoilta), jos nyt olis mahdollisuus edes joidenkin kuvien kohdalla valita ketkä saa kommentoida.

Miten sinä tuon toteuttaisit? Jos täällä julkaisisi kuvan niin valitsisi että vain kaverit näkevät sen? Ja tämä siksi, että kaksi ei-kaveri-jäsentä sadasta olisi mahdollisesti kirjoittamassa jotain typerää? Entä ne 98 ei-kaveri-jäsentä joilta jäisi kuva näkemättä ja jotka tykkäisivät kuitenkin kuvasta? Olen sitten kai ollut niin pimennossa kuvien kommentoinnin suhteen, koska en muista nähneeni kuvagallerian kuvissa mitään törkeitä oksennuksia.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #213 : 29.11.2018, 21:37 »
Miten sinä tuon toteuttaisit? Jos täällä julkaisisi kuvan niin valitsisi että vain kaverit näkevät sen? Ja tämä siksi, että kaksi ei-kaveri-jäsentä sadasta olisi mahdollisesti kirjoittamassa jotain typerää? Entä ne 98 ei-kaveri-jäsentä joilta jäisi kuva näkemättä ja jotka tykkäisivät kuitenkin kuvasta?
Ei kun mun ajatus just nimenomaan oli että kuva näkyis kaikille, mutta vaan kaverit vois kommentoida. Ja tämä valinta olis siis mahdollista tehdä kuvakohtaisesti.

Olen sitten kai ollut niin pimennossa kuvien kommentoinnin suhteen, koska en muista nähneeni kuvagallerian kuvissa mitään törkeitä oksennuksia.
Joo en mäkään kyllä varsinaisesti muista nähneeni mitään ihan kauhiaa. Tässä koko keskustelussa mun tutkijansielua nyt ylipäänsä vähän kaihertaa se kun me ollaan kukin tahoillamme vetämässä isoja linjoja ja johtopäätöksiä puutteellisten tietojen perusteella. Kaikenlaiset tekniset muutokset vaatii aikamoista työtä, ja jos tää ei ees oo valtaosan mielestä mikään ongelma niin ehkä selvitään vähemmällä kun perustetaan vaan joku perus kuvaketju ja sovitaan ettei kirjotella mitään mällijuttuja siellä.

Mutta milläs me saatais jonkunlainen käsitys tän törkykommenttikriisin mittakaavasta? Mulla tulee mieleen äänestys, mutta en oo vielä koskaan tehny sellasta ja en ehtis enkä jaksais just nyt millään alkaa opettelee. Mä tiedän, mä oon laiska ja kiireinen sosiaalisen oikeuden soturi. Mä saatan ehkä koittaa väsätä sellaisen viikonloppuna jos tää asia ei tunnu ratkeavan täällä keskusteluketjussa, jos ei joku muu ehi tehä sitä ensin (huom tää EI ole lupaus, enkä edes aijo täsmentää minkä viikon viikonlopusta on kyse). Vähän niinku meiän oma miituu, mutta äänestysformaatissa (ja tietysti sukupuolineutraalisti)! :D

latexbun

  • Vieras
Vs: Kunnioita runkkumatskuasi
« Vastaus #214 : 29.11.2018, 21:51 »
Ei kai se olis keneltäkään mitään pois (paitsi no okei, ehkä törkykirjoittelijoilta), jos nyt olis mahdollisuus edes joidenkin kuvien kohdalla valita ketkä saa kommentoida.

Miten sinä tuon toteuttaisit? Jos täällä julkaisisi kuvan niin valitsisi että vain kaverit näkevät sen? Ja tämä siksi, että kaksi ei-kaveri-jäsentä sadasta olisi mahdollisesti kirjoittamassa jotain typerää? Entä ne 98 ei-kaveri-jäsentä joilta jäisi kuva näkemättä ja jotka tykkäisivät kuitenkin kuvasta? Olen sitten kai ollut niin pimennossa kuvien kommentoinnin suhteen, koska en muista nähneeni kuvagallerian kuvissa mitään törkeitä oksennuksia.

https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=20520
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=20444
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=5608