Kirjoittaja Aihe: Oletko jo kokenut kaiken?  (Luettu 9873 kertaa)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #15 : 30.11.2018, 19:47 »
En todellakaan, vasta kuolema korjaa sen asian.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #16 : 30.11.2018, 20:49 »
Pervoilun saralla ainakin luotettava ja rehellinen dominoiva mies on edelleen kokematta, suhteessa siis. Olkoon se D/s-suhde tai parisuhde. Tähän mennessä ovat olleet jotain ihme pelureita kaikki. Jauhaneet paskaa sen minkä ovat kerenneet.

Yleensäkin kunnollinen D/s-suhde on kokematta. Tokikaan en tiedä onko minusta enää siihen vai pilasiko edellinen suhteehko täysin kyvyn luottaa dominoivaan mieheen.

Paljon on kokematta kyllä, koska en kiirehdi. Ehkä listan ykkösenä on suspension. Siis shibarissa. Vaan uskaltaako mua kukaan roikottaa, se on eri juttu.

Xipetotec-A

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #17 : 30.11.2018, 20:57 »
En koe, että olisin kokenut jo kaiken mahdollisen kinkyilyn saralla - tai muutenkaan. Oon Pip:n kanssa vähän samoilla linjoilla siinä mielessä, että oon tosi utelias kokemaan ja kokeilemaan kaikenmoista. Siten koen myös että haluan imeä kaikenlaista oppia ja kokemusta itseeni niin kauan, kun se kuitenkin on edes jossain määrin mieluisaa itsellenikin. ;)

MasterPiece

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #18 : 30.11.2018, 21:25 »
Miten D/s-ihmemaassa voisi kokea 'kaiken'? Aina löytyy uutta koettavaa, ja hyvä niin!

UW

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #19 : 30.11.2018, 22:59 »
Itselle kinkyily (ja muu seksiin liittyvä)vain yksi osa isompaa hiekkalaatikkoa. Paljon koettu ja paljon kokematta

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #20 : 01.12.2018, 01:09 »
En, ei kukaan ole.

scar

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #21 : 01.12.2018, 02:29 »
Olen kokenu kaiken sen,mitä en olis halunnut kokea- Jälkiviisaus toki on surkuteltavaa/säälittävää.

Onneksi en ole kovin seksuaalinen ihminen,muutoin ois hankalaa.
Miksi olen ollut pervofoorumilla- No ehkä sekin sitten pitänyt kokea kautta isänmaan  ^-^


Violation

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #22 : 13.05.2020, 20:06 »
En ole missään nimessä kokenut kaikkea. Fantasioin paljon ja olen osan niistä toteuttanut, mutten kaikkea. Fantasiat liittyvät eri paikkoihin ja ympäristöihin, sekä siihen mitä tehtäisiin.
Ja toki on paljon asioita joita en edes halua kokea.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #23 : 13.05.2020, 20:08 »
Sen tusina Dominaa yhdelläkertaa voisi vielä kokeilla sit on kaikki nähty =)

Ville81

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #24 : 13.05.2020, 22:32 »
Bucket listillä on vielä tavaraa  ;D tällä hetkellä kärjessä on pegging. Sä Pirkanmaalainen nainen joka omistat sträppärin, jos haluat auttaa miestä mäessä heitä yksäri  8)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #25 : 14.05.2020, 07:47 »
Kaikki on koettu mikä on kiinnostanut mutta uusia kiinnostuksen kohteita tulee vielä ja nekin sitten koen aikanaan :P

Purppuratar

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #26 : 14.05.2020, 09:12 »
Paljon on tullut elämässä koettua, varmasti paljon on vielä koettavaa ja opittavaa. :love:
Aivan kaikkea en varmasti edes itsekään vielä tiedä, että mitä haluaisinkaan tulevaisuudessa kokea?
Kaikkea haluamaansa ei ehkä ole tarkoituskaan toteuttaa, tai ei välttämättä edes mahdollistakaan.

Mr.Inathu

Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #27 : 14.05.2020, 10:51 »
20-vuotiaana S&M-harrastajana luulin jo kokeneeni kaiken, kun olin tehnyt about kaikkea mitä ihmiset toisilleen seksuaalisesti tekevät ja tuntui vahvasti että "oliko tää nyt tässä". Nälkä ei ollut kadonnut mihinkään, vaikka hetkellinen ähky olikin saattanut silloin tällöin vaivata. Sitten löysin D/s:n  >:D

Jokainen ihminen on yksilöllinen ja kokemukset heidän kanssaan aivan yhtä yksilöllisiä. Kaikkea ei pysty koskaan kokemaan ja tuntuu ettei nälkä/Tarve tule koskaan tyydytetyksi. Uutta koettavaa herää mieleen jatkuvasti ja vaikka osa jääkin toteuttamatta, ei se ole enää vuosikymmeniin häirinnyt. Päinvastoin.

BTDT-tunne nousee usein ja välillä todella kummallisissakin yhteyksissä, mutta silti yhä 25 vuotta myöhemmin tuntuu jatkuvasti kuin ovi olisi vasta avautunut...

-Mr.I

Koulumestari

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #28 : 15.05.2020, 01:53 »
Jospa ensin tuolta kokonaan perverssinä (jostain syystä en oikein pidä sanasta "perwo". Sen sijaan "perverssi" on soinnukas, se ikään kuin
"aaltoilee" lausuttuna.)-perverssinä olemisen kiertäen:

No..., jotakuinkin kaiken. Sillä tavoin viittä vaille valmiiksi, KAIKEN kokenut ottaa viimein relaa haudassa. Kauniimmin: siemailee nektaria Jumalan
vihreillä niityillä, jos niin käy. Jopa kukaties ihan oikeesti tai sitten kuvaannolliseti :)

Muuten on löytynyt Pahassa, liian PAHASSA (EVIL/EVILNESS, mutta ilman muuta HYVÄSSÄ, puhtaassa, sekoittumattomassa rakkaudessa (LAPSI),
ja epäilemättä sangen paljon siltä välin, jos ilmaisu sallitaan.

Olen sessioinut myös, mutta se mikä jäi puuttumaan, oli se mitä sangen pitkään toivoin löytäväni. Toivoin saavani kokea suhteen, jossa olisi
yhdistynyt, ainakin jonkinlainen vilpitön ihastuminen, elleikö suorastaan rakastuminen plus kinkyjuttujen meneminen just nappiin.
Niin ei tietenkään tapahtunut. Tosin olisi ehkä jossain vaiheessa voinut tapahtuakin, mutta suuresti myös oma vika: pitikö olla luonteenomaisesti
aina niin varautunut ja hermot alati soivan kireenä kulkija :(

Headmaster_

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #29 : 15.05.2020, 07:52 »
Melkein kaiken, haluaisin muutamia juttuja mutta ikärasismin vuoksi tai vain siitä ettei minusta pidetä en niitä voi saada kun olen liian vanha, olen kuitenkin elämääni tyytyväinen, kaikkea ei elämässä saa.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2020, 09:20 kirjoittanut Headmaster_ »