Kirjoittaja Aihe: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen  (Luettu 8269 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #15 : 26.01.2012, 12:52 »

...sisäpiiriin !!  ...


Tahtoo tietää, mikä on se paljonpuhuttu ja -parjattu sisäpiiri?

Jos bileissä jurottaa eikä puhu kenellekään, ei varmasti kuulu sisäpiiriin? Mutta jos tervehtii kollme tyyppiä, onko se jo sisäpiiri? Jos tervehdittäviä on kymmenkunta ja parin kanssa on asiaa jopa keskutelun saakka, onko sitten jo ihan supersisäpiirissä?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #16 : 26.01.2012, 13:26 »

...sisäpiiriin !!  ...


Tahtoo tietää, mikä on se paljonpuhuttu ja -parjattu sisäpiiri?

Jos bileissä jurottaa eikä puhu kenellekään, ei varmasti kuulu sisäpiiriin? Mutta jos tervehtii kollme tyyppiä, onko se jo sisäpiiri? Jos tervehdittäviä on kymmenkunta ja parin kanssa on asiaa jopa keskutelun saakka, onko sitten jo ihan supersisäpiirissä?
Ehdottomasti olet sisäpiirissä!! jotta et kuuluisi sisäpiiriin pitää vältää seuraavia asioita,,

käymistä viikkomiiteissä missätahansa kaupungissa,käymistä smfr tms bileissä ERITYISESTI ei saa kuulua

minkään valtakunnan chatin "kinkyhenkisen" ylläpitoon tai poliisiosastoon,pitää "uskaltaa" olla eri mieltä

jos nämä kaikki kriteerit täyttää tervetuloa tänne  sisäppirin ulkopuolelle,ps sinulla EI ole mitään mahdollisuuksia narhdat monestakin asiasta !!

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #17 : 26.01.2012, 13:35 »
Smooth...ajatteles, sisäpiirin yläpuolella on vielä KERMA!  :))

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #18 : 26.01.2012, 14:02 »
Onneks mä oon kermaisessa sisäpiirissä. Ei tartte katsoa ku alaspäin.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #19 : 26.01.2012, 15:02 »
Smooth...ajatteles, sisäpiirin yläpuolella on vielä KERMA!  :))

KERMA perseet? =) onneksi itse kuulun kuolevaan työväenluokkaan=)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #20 : 26.01.2012, 16:22 »
Niin...palautettakoon sivuston kinky- katu- ja nettiuskottavuus niin maailma pelastuu... ;D

chilinen

  • Vieras
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #21 : 26.01.2012, 17:04 »
:D (tossa saattais olla yli 1000 pikseliä?) lupaa en kyllä kysy, kun ei ole ketään arvottukaan uhriksi :D

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #22 : 26.01.2012, 22:08 »

Tahtoo tietää, mikä on se paljonpuhuttu ja -parjattu sisäpiiri?

Jos bileissä jurottaa eikä puhu kenellekään, ei varmasti kuulu sisäpiiriin? Mutta jos tervehtii kollme tyyppiä, onko se jo sisäpiiri? Jos tervehdittäviä on kymmenkunta ja parin kanssa on asiaa jopa keskutelun saakka, onko sitten jo ihan supersisäpiirissä?


Sisäpiirin sijasta olisi parempi puhua etabloituneista kinkyistä. Suoranaista kaikesta päättävää yhtä kuppikuntaa ei ole, mutta on kinkyjä, jotka tuntevat muita ja joita halutaan tuntea, ovat verkostoituneet ja jotka ovat paikkansa scenessä löytäneet. Sitten on sellaisia, jotka eivät ole, yleensä uusia, ja heitä sitten katsotaan herkästi alaspäin tai pikemminkin ei katsella/kuunnella ollenkaan. Jotkut etabloituvat niin nopeasti ja vaivattomasti (usein naisia), että he eivät edes asetelmaa huomaa.

Tietysti sitten on yhdistyksissä, baarin ylläpidossa toimia henkilöitä yms., jotka asemansa puolesta pääsevät vaikuttamaan asioihin, eli toimimaan sisäpiirinä, mutta he yleensä myös tekevät kaikki työt ja vapaaehtoisesti ja usein kaipaavat apua.

gaselli

Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #23 : 27.01.2012, 01:10 »
On tää kamalaa kun olen skenen uusiin kuuluva (no alle vuoden skenessä olleena luen itseni niihin kuuluviin) tosin en ole vielä ehtinyt huomata sitä alaspäin katsomista kohdallani (Purpsit poikkeuksena) mutta jos en niitä plattareita hanki niin varmaan kohta joku muukin katsoo minua alaspäin....

mutta kai olen kermaperseinen sisäpiiriläinen jonkun mielestä, omasta mielestäni ole suht sosiaalinwn ja hemmetin suurisuinen....

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Sivuston kinky-uskottavuuden palauttaminen
« Vastaus #24 : 27.01.2012, 11:50 »
Kuulut gaselli aika selväsi ryhmään nopeasti etabloituneet, joilla jako jää huomaamatta. Sosisaalisuus ja kinky-maailmassa vähemmistöön jäävä sukupuoli ovat siinä yleensä avuksi.

Itse olen jo vahvasti etabloitunut, mutta aina niin ei ole ollut ja se on saanut havaitsemaan tämän jaon piinallisen selvästi.