Kirjoittaja Aihe: Sähköilyhaave.  (Luettu 2136 kertaa)

Pip

Sähköilyhaave.
« : 03.01.2019, 04:14 »
Idea: Mulla on partaveitsi (siis on jo, eikä mikään partahöylä). Tekis mieli maadoittaa se kokijaan sähköisesti, jopa jo ennenkuin sen terä osuu. Millähän laitteella tää onnistuu parhaiten? En nyt tarkoita mitään pientä nytkimistä pienissä lihaksissa, enkä kuitenkaan halua aiheuttaa pysyviä polttomerkkejä. Kärpäslätkästä katkaistulla versiolla todennäköisesti sellaisia tulee. Nyt insinöörityypit (sekä miehet, naiset ja muut) pistäkääs ehdotuksia, koska en halua hankkia niitä kalliita koneita, mitkä tuovat vain lihasreflektioita. En halua valokaarta vaan pelkästään pikaisen sähköisen tunnelman siihen veitseen.

dskk

  • Vieras
Vs: Sähköilyhaave.
« Vastaus #1 : 03.01.2019, 10:56 »
Kyllä sen voi tehdä tuolaisella estim laitteella, mutta ihokontaktin ja sähkögeeliä vaatii. Oikeanlainen ohjelma+riittävän tiheät pulssit ettei niitä erota toisistaan ja tarpeeksi tehoja. Mulla on hauenleukaliittimeen jo osat, saa kokeiltua tuhoamatta sun veistä.
Kunhan saan juoteltua kasaan niin ilmoittelen.  Tavataan joku päivä ja saat testata. 

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 856
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Sähköilyhaave.
« Vastaus #2 : 03.01.2019, 19:46 »
violetwand, neonwandi....ainakin tuohon ekaan sai kokonaan metallisen härpäkkeen kiinni...

dskk

  • Vieras
Vs: Sähköilyhaave.
« Vastaus #3 : 04.01.2019, 09:58 »
Tuolla juttua myös sähköisistä veitsileikeistä violetwandilla. Alkoi muakin kiinnostaa.

https://www.kinkly.com/2/9230/sex-toys/amp-up-advanced-electric-wand-play

Mr.Vic

Vs: Sähköilyhaave.
« Vastaus #4 : 04.01.2019, 10:22 »
Neonwandiin saa tosiaan semmoisen pään, jolla tekee vaikka toisen taskun sähköä johtavaksi, mutta itse wandi on kuitenkin aika hintava, eikä se liitospalakaan ilmainen ole.

Sen sijaan rakentelin itse joskus 2017 TAFFiin semmoisen härkkimisvälineen, jossa 9v paristo oli liitetty ilmastointikoneeseen tarkoitettuun ionisoijaan. Niitä saa ebaysta kympillä (negative ion generator). Ionisoiva paikka luo (usein hiilestä valmistettuun viuhkan molempiin päihin) korkeajännitteisen mutta matalavirtaisen potentiaalieron joka vastaa tuntumaltaan staattista sähköiskua.

Alla on lyhyt video siitä miltä ionisaattorin valokaari näyttää.

https://drive.google.com/file/d/1Eaf0qz6qL5W42ttvQtePb4b0Sm5hiOS_/view?usp=drivesdk

Tuo tuli hankittua alunperin, koska haaveissa oli rakentaa tuliesitykseen vaihtoehtoinen sytytysväline: kun yhden navan maadoittaa ranteeseen ja toisen kengänpohjaan, pystyy sytyttämään esim jonglööraussoihdun ilman näkyvää sytytintä. Hankittu malli toimi kuitenkin kivemmin stimulaattorina kuin sytyttimen, ja niin syntyi toisenlainen tuotos.

Koska noiden potentiometrit on yleensä lukittu liimalla tehdasasetukselle voi valokaaren tehoa madaltaa vain laskemalla ensiojännitettä esim. 12V - > 6V. Sopivalla ensiojännitteellä ionisaattori aiheuttaa enimmillään kihelmöivää tunnetta napojen välillä.