Kirjoittaja Aihe: Turun Baletti: UNIFORMAL - Fetish Club 26.1.2019  (Luettu 42939 kertaa)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Turun Baletti: UNIFORMAL - Fetish Club 26.1.2019
« Vastaus #120 : 27.01.2019, 22:11 »
Kiitos kaikille, oli kiva tavata vanhoja ja uusia ihmisiä! Ja kiitos Selinalle pyllyn tarjoamisesta, se pylly on niin kaunis että oma pikkuiseni löysi sisäisen sadistinsa! >:D

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 959
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Turun Baletti: UNIFORMAL - Fetish Club 26.1.2019
« Vastaus #121 : 27.01.2019, 22:18 »
Mainiot bileet mainiossa seurassa :)

mour

  • Vieras
Vs: Turun Baletti: UNIFORMAL - Fetish Club 26.1.2019
« Vastaus #122 : 28.01.2019, 01:35 »
Jee. Kiitos bileistä kaikille järjestäjille ja osallistujille ;D ja erityisesti kaikille jotka kävitte viimoisella DJ-vuorollani tanssahtelemassa  :love:

Kiitos itsellesi  :love: kerrankin pääsi tanssimaan bileissä, tätä lisää :D kiitos kans kaikille ihanille tanssikavereille, saa friendata ja kutsua tanssimaan mukaan myös ei-kinkyihin bileisiin?! <3

mä en kerennyt tai en oikeastaan jaksanut sessioida näissä bileissä yhtään kun sain selkään jo Meet'nPlayssä edellisiltana mut oli ihanaa: halibileet darkkarilla, tanssiminen, pusu mun mustelmaiselle pyllylle, kun ite sain puraista söpöö pyllyy, ja jonkun keijukaisen mun laukkuun salaa ujuttamat suklaat jotka löysin seuraavana päivänä  :love: enää en aio mennä kaksiin bileisiin peräkanaa sillä oletuksella että jaksaisin hirveesti bilettää mutta meen kyllä jatkossakin halailemaan ja muuta! tuntui että ilta meni kuin hujauksessa, nyt jäi sillai morkkis et kun katson et keitä kaikkii kivoi bilekansalaisii siellä oli niin en kerennyt jutella läheskään kaikille keille oisin halunnu, korjataan asia joskus!

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2243
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Turun Baletti: UNIFORMAL - Fetish Club 26.1.2019
« Vastaus #123 : 28.01.2019, 08:31 »
Kiitos Turku & Baletti, viihdyin oikein hyvin  :love:  Ja kiitos ihmiset, jotka tulette minua tervehtimään, kun itse en oikein osaa ottaa kontaktia  :D

Hauskat bileet takana ja oli kiva päästä tutustumaan uusiin tyyppeihin! Erityiskiitos NaughtyGorgeous ihanasta seurasta :love: ja loppuillan tanssiporukalle!

Purrrr, miau  :love:  Kiitos ihana itsellesi  :love:

Sabina

  • Vieras
Vs: Turun Baletti: UNIFORMAL - Fetish Club 26.1.2019
« Vastaus #124 : 29.01.2019, 01:20 »
Suurkiitos Turun Baletille ja kaikille ihanille loistobileistä  :love: