Kirjoittaja Aihe: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti!// TAMPEREELLA 8.2.2019 klo 17.00-->  (Luettu 14871 kertaa)

Purppuratar

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #15 : 17.01.2019, 09:23 »
Uskaltaiskohan sitä moiseks itteensä luokitella o.o
Ja tähän piti vielä kommentoida, että vaikka otsikossa lukeekin masokistien miitti...niin mukaan ovat toki tervetulleita kaikki jotka kipua ovat kiinnostuneita vastaanottamaan. Ei takerruta liiaksi lokerointiin :)

salix_alba

Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #16 : 17.01.2019, 09:34 »
Kiinnostaa! Mieluiten sellaisiin aikoihin että Tampereelta liikkuu jokin vielä Turkuun miitin jälkeen.  :D

Siri

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #17 : 17.01.2019, 09:54 »
Mukana ilman muuta jos vain aika on sopiva! Itse en pysty kovin myöhäiseen iltaan olemaan missään.

Purppuratar

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #18 : 17.01.2019, 10:02 »
Tottakai sovitaan aikataulut niin, että mahdollisimman moni halukas pääsisi osallistumaan! Juurikin huomioiden myös matkustus (junat,bussit jne), eli ei siis tapaamisen ajankohtana mitenkään yömyöhään. (Tokihan siis kaikki joilla ei ole mitään kiirettä, saavat jatkaa juttua niin pitkään kuin huvittaa ;) )

Kesyeläin

Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #19 : 17.01.2019, 10:14 »
Jos tulijoita on muualtakin niin äkkiä voisi ajatella viikonlopun olevan paras vaihtoehto, silloin harvemmalla on päiväsaikaankaan pakottavaa menoa. Eli voitaisiin kokoontua esimerkiksi jo alkuiltapäivästä (alkaen).

Pitää vain olla riittävän tilava paikka ties vaikka tulisi väestöryntäys ja tungos on kärsimystä josta ainakaan itse en nauti.
Joku kahvila ehkä?

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #20 : 17.01.2019, 12:12 »
Huippua että heti löytyy innostuneita  :love: Minustakin joku viikonloppu olisi erittäin hyvä ajankohta.

Meinasin jo riemusta kiljua, että joo heti ja eniten kaikkee, mut tää oliki jutustelua enimmäkseen  ;D En pärjää ihmisjoukoissa, paitsi jos saan selkääni tms samalla  ::)
Minulla ei henk koht olisi mitään vastaan sellaista toiminnallisempaakin miittiä kohtaan (päinvastoin! >:D)! Siinä täytyisi vain sitten hieman miettiä tarkemmin kokoontumis paikkaa (monikaan kuppila esimerkiksi ei ehkä hyvällä katsoisi jos me kaikki innosta piukeena hypittäisiin piiskojen kanssa) Ja hei, aivan varmasti sinä joukkoon sopisit. Tule vain :love: Eihän kaikkien osallistuvien ole mikään pakko edes puhua...voi vain tulla mukaan kuuntelemaankin jos siltä tuntuu.

Harmittaa, että mä en voi osallistua (paitsi ehkä Iridian mielestä). Mulla vois olla paljonkin oppimista teiltä.

Jos mennään hiljaa istumaan ja kuuntelemaan.
Tämähän on nyt ihan kehitysvaiheessa oleva idea. Miksipä ei voitaisi jossain kohtaa tulevaisuudessa miettiä myös ihan sellaista Sadistien ja Masokistien yhteistä tapaamista.... ::) Sekin olisi oikein mielenkiintoinen ajatus!!! Itselläni ainakin voisi olla sekä vastaanottavana että antavanakin osapuolena jaettavia näkökulmia.


En oo varsinaista kohderyhmää mut eiks tommosia sadistien ja masokistien yhteismiittejä ennen ollu pk-seudulla?

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #21 : 17.01.2019, 13:50 »
Tunnustan väriä. Kiinnostaa.
eiks tommosia sadistien ja masokistien yhteismiittejä ennen ollu pk-seudulla?
Fen viittaa varmaan eri asiaan, mutta ainakin Ankaran sedän spankoyhteisöllä oli kahdenlaatuisia kokoontumisia: toiset keskustelua varten ja toiset sitten ns. toiminnallisia, kuten porukan termi kuului.

Edit: Tampereelta ja lähiseuduilta oli muistaakseni osallistujia myös.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1455
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #22 : 17.01.2019, 15:02 »
Nyt sitten Tamperetta tietävät ja tuntevat vaan ehdottamaan paikkaa kokoontumiselle.

ametistiaurinko

Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #23 : 17.01.2019, 16:04 »
Tämähän voisi olla minulle.

Lasher

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #24 : 17.01.2019, 17:08 »
Harmittaa, että mä en voi osallistua (paitsi ehkä Iridian mielestä). Mulla vois olla paljonkin oppimista teiltä.

Jos mennään hiljaa istumaan ja kuuntelemaan.

Ja läpsitään jokaista joka yrittää hätistää pois.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #25 : 17.01.2019, 19:29 »
Ehdottomasti mukana, jos aikataulut sopivat. Olisi mukava tavata toisia masokisteja ja vaihtaa ajatuksia, tai vain kuunnella muita.

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #26 : 17.01.2019, 21:58 »
Mukana myös, tietty  :)

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #27 : 17.01.2019, 22:13 »
Tunnustan väriä. Kiinnostaa.
eiks tommosia sadistien ja masokistien yhteismiittejä ennen ollu pk-seudulla?
Fen viittaa varmaan eri asiaan, mutta ainakin Ankaran sedän spankoyhteisöllä oli kahdenlaatuisia kokoontumisia: toiset keskustelua varten ja toiset sitten ns. toiminnallisia, kuten porukan termi kuului.

Edit: Tampereelta ja lähiseuduilta oli muistaakseni osallistujia myös.
SM-miittejä järjestettiin Normandien tarmokkaalla alkupanoksella Helsingissä.

Kiva idea tällainen masokistimiitti. Jatkuvasti muutenkin luen kateudella Tampereen miitti-ilmoituksia :)

jenna

  • Vieras
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #28 : 17.01.2019, 22:14 »
Jos aikataulut kohtaavat niin mukana olen myös

hokkupii

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
Vs: MASOKISTIEN aivan ikioma miitti! TAMPERE
« Vastaus #29 : 19.01.2019, 17:46 »
8.-9.2. välisenä aikana olemme Tampereella, nääs. Miittiä silloin?