Kirjoittaja Aihe: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)  (Luettu 14305 kertaa)

minks

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #15 : 13.02.2012, 19:26 »
Kuinka monelta nyt on oikeasti mennyt ohi se, että tuossa artikkelissa on hyviä pointteja, mutta ei sataprosenttisesti BDSMää, yksilöitä, skeneä ja vaikka mitä kattavaa absoluuttista totuutta.

Faktaahan se on, että on olemassa kusipäitä, hulluja ja vaarallisia ihmisiä sekä näiden em. mainittujen yhdistelmiä.
On olemassa myös hyviä ihmisiä.
Ei varmasti yksikään ole syntynyt valmiina ja kaiken tietävänä Masterina (mitä nyt varmasti löytyy muutama jotka kokevat niin)

Joskus on aihetta ajattelemisen aiheeseen.



Queena

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #16 : 13.02.2012, 19:34 »
Ei minulta ainakaan mennyt ohi se että tässä oli hyviä pointteja. Siksi ehdotinkin sen nostamista artikkeleihin.
Mielestäni tässä ihmiset aloittikin keskustelun asiasta, sitten sinä tulit laittamaan facepalm viittauksen ja toit sillä vähän ikävän negatiivisen sävyn keskusteluun.
Omassa kirjoituksessani oli ainakin päällimmäisenä se ajatus että ei kannata seurata sokeasti testejä, vaan nimenomaan keskittyä kumppaniin tutustumiseen. Joku voi varmasti saada tästä jotakin tutustumista helpottamaan.

Ilahduttavaa muuten huomata että jollain muullakin oli vähän samaa mainoskampanja ajattelua kuin itselläni.


Muokattu typo
« Viimeksi muokattu: 13.02.2012, 19:56 kirjoittanut Queena »

chilinen

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #17 : 13.02.2012, 21:39 »
Minusta tämä oli ihan loistava kiteytys edesmenneeseen hamsterikeskusteluun.  Tuskin tuota kannattaa väitöskirjana pitää tai arvostella, mutta oikeasti hyviä pointteja. Nimittäin kaikkia noita löytyy täältäkin, eikä tarvitse edes kovin paljon kynsiään kuluttaa.

Vaikka se tutustuminen on tärkeää, niin minusta tässä on äärettömän hyviä pointteja. Ei sitä kontrollifriikkiä noin vaan kaikki tunnista niin pahaksi kuin mihin tilanne voi mennä. Sama pätee näihin naimisissaoleviin juoksupyöräeläimiin.

Vainoharhaisuus ei aina ole se toinen vaihtoehto, jos nämä asiat pitää mielessään, vaan tämä artikkeli tuo minusta ihan terveen aspektin siihen, miten suhtautua ihmisten yhteydenottoihin. Juu, yleistyksiä, mutta omakohtainenkin kokemus ja ihmisten tunteminen kertoo, että aika hiton paljon tuo on totta.  Raamattuna en pitäisi, mutta hyvänä oppaana.

Jos löytää sen ihanan poikkeuksen, niin mikäs sen parempi.Mutta tällä *muutaman* vuoden kokemuksella voin kyllä allekirjoittaa sen, että artikkelissa mainitut tavat lähestyä menevät juurikin noihin luokkiin, kuin mistä artikkelissa on kyse.

Yks sopii yhdelle, toinen toiselle, mutta järkeäkin kannattaa jossain vaiheessa käyttää, ihan oman (mielen)terveytensäkin kannalta.

mkma

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #18 : 13.02.2012, 23:14 »
Jos nyt tartutaan tuohon 1:20 väitteesen havaitaan että tutkimuksien valossa se heittää aika kauas http://kinkresearch.blogspot.com/2009/10/sex-role-ratio.html?zx=620dbaf31b874a05
Ahdistelin kerran kyseistä kirjoittajaa tosta suhdeluvusta ja vastaukseksi sain kiertelyä ja kaartelua. Ärsyttää että heitetään "faktoja" ilmoittamatta lähdettä. Lisäksi hän poisti mun epäilevät kommentit tohon artikkeliin liittyvästä viestiketjusta. Grrr. Ihan hyvällä asialla tossa ollaan juu mutta jotenkin tuli sellainen fiilis, että hän on kirjoittanut sen kiillottaakseen omaa julkisuuskuvaansa tai jotain.

Nick

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #19 : 14.02.2012, 00:23 »
Ihan silkkaa tuubaa. Idean ymmärrän, valta ja kontrolli, kuten uskonnoissakin.

Varokaa heitä, arvostakaa itseänne ja pitäkää huolta,  imekää totuutta minun sarvestani.

swan

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #20 : 14.02.2012, 02:41 »
Joskus on aihetta ajattelemisen aiheeseen.

On. Jos ei muuten tajua, niin sitten kun väänetään se rautalangasta.
nimim. totaalihullu

Salanimi

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #21 : 18.02.2012, 18:28 »
Se tietysti on selvää, että kilikalejakin maailmassa on, ja aina on hyvä pitää järki päässä tallella.

Kun tämä on sanottu, täytyy seuraavaksi sanoa että Oikean Kinkyn Määrittely on juttu, josta en koskaan ole osannut innostua. Mä itse olen ihan satavarmasti todella monen kriteeripatterin mukaan kaikkea muuta kuin oikea Master, mutta kun se asia sattuu koko avarassa maailmassa varsinaisesti kuulumaan vain minulle itselleni ja eräälle viehättävälle naishenkilölle.

Guide-Master

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #22 : 18.02.2012, 22:05 »
Toi kannatta joka sen dominoivan tehdä kanssa, sillä harvassa on kanssa ne jotka oikeesti ovat alistuvia, sillä huomion kipeet ja muuten epätasasessa mielen tilassa olevia kannatta todella kiertää kaukaa.
Yksi asia kannatta muistaa että jos on 1/20 Dominoivia, samassa suhtessa ovat täysi päiset alistuvatki. Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #23 : 18.02.2012, 22:42 »
Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.

Et ole tosissas? Kai subilla nyt rajansa saa olla , ja niitä D:n pitää kunnioittaa!
Inhottavaa tuollainen "oikeasti alistuva" ja "feikki"-jaottelu.  >:( >:( >:( >:(

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #24 : 18.02.2012, 23:22 »
Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.

Et ole tosissas? Kai subilla nyt rajansa saa olla , ja niitä D:n pitää kunnioittaa!
Inhottavaa tuollainen "oikeasti alistuva" ja "feikki"-jaottelu.  >:( >:( >:( >:(

Eikö ole hyvä että meitä on moneksi? itse olen Guiden kanssa täysin samaa mieltä eikä se silti vähennä kenekään muun mielipidettä, en myöskään heitä siitä tuomitse. Tätä samaa shittiä päivästä toiseen.. sillä mikäänhän ei ole nin suvaitseva kuin Suomen kinky "skene"  hyvää päivää taas vaan...  ;D

perapervo

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #25 : 18.02.2012, 23:55 »
Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.

Toki subi voi kai sanoa,ettei lähde sessioimaan kaikenlaisten hamsterien kanssa, vai onko sekin "kiellettyä" ?

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #26 : 19.02.2012, 00:53 »
Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.

Et ole tosissas? Kai subilla nyt rajansa saa olla , ja niitä D:n pitää kunnioittaa!
Inhottavaa tuollainen "oikeasti alistuva" ja "feikki"-jaottelu.  >:( >:( >:( >:(

Eikö ole hyvä että meitä on moneksi? itse olen Guiden kanssa täysin samaa mieltä eikä se silti vähennä kenekään muun mielipidettä, en myöskään heitä siitä tuomitse. Tätä samaa shittiä päivästä toiseen.. sillä mikäänhän ei ole nin suvaitseva kuin Suomen kinky "skene"  hyvää päivää taas vaan...  ;D

Missä kohdassa tässä piti suvaita kun yksi ihminen sanoo että on olemassa oikeasti ja leikisti alistuvia?
Eikö kaikilla, myös niillä "leikisti" alistuvilla ole oikeus olla ja alistua niinkuin parhaaksi näkevät, ilman leimaa siitä että onko jonkun "virallisen" näkemyksen mielestä oikea vai feikki ? Olen ollut huomaavinani että joillakuilla on iso tarve määritellä se mikä on Oikea tapa alistua ja alistaa..ja sitten jos joku siitä älähtää niin sitten ollaan suvaitsemattomia? Ei ihan mene mun logiikkaan tämä ajatusmaailma. Toisten aliarviominen on aina ikävää.
En tykkää.  >:(

ps. minun mielipiteeni= Suomen kinkyskenen mielipide?  No huh huh..
« Viimeksi muokattu: 19.02.2012, 01:08 kirjoittanut TragedyForYou »

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #27 : 19.02.2012, 03:22 »
Tässä on hyvä oppi, jos subbarikis itseään sanova sanoo etä hänelle ei jotain tehdä, niin onko hän oikees alistuva. Sillä alistuva sanois tohon, että ei ole koskaan tehty, mutta kokemuksena voisi kiinnostaa.

Toki subi voi kai sanoa,ettei lähde sessioimaan kaikenlaisten hamsterien kanssa, vai onko sekin "kiellettyä" ?

No siitähän tässä juuri olikin kyse, kato Pera alkaa olla asian ytimessä  :) onneksi tuo pätee myös toisinpäin.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #28 : 19.02.2012, 03:42 »
Missä kohdassa tässä piti suvaita kun yksi ihminen sanoo että on olemassa oikeasti ja leikisti alistuvia?
Eikö kaikilla, myös niillä "leikisti" alistuvilla ole oikeus olla ja alistua niinkuin parhaaksi näkevät, ilman leimaa siitä että onko jonkun "virallisen" näkemyksen mielestä oikea vai feikki ? Olen ollut huomaavinani että joillakuilla on iso tarve määritellä se mikä on Oikea tapa alistua ja alistaa..ja sitten jos joku siitä älähtää niin sitten ollaan suvaitsemattomia? Ei ihan mene mun logiikkaan tämä ajatusmaailma. Toisten aliarviominen on aina ikävää.
En tykkää.  >:(

ps. minun mielipiteeni= Suomen kinkyskenen mielipide?  No huh huh..

TFY älä rupee nyt häsläämään, pidä tosta kiinni.. ei tässä mitään logiikkaa tarvita. Me otetaan nyt mulkku käteen ja aletaan levittää suvaitsevaisuutta ympäriinsä. Se on menox sanoi annie lenox..

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: The Acid Tests (Sorting real Tops from fakers)
« Vastaus #29 : 19.02.2012, 09:08 »
Taisi olla hyvä aihe taas kun jo aiheuttaa pientä porinaa... >:D

Sanoisin kyllä arvostavani erästäkin deeihmistä ehkä jopa enemmän sen vuoksi että hänen kanttinsa kestää sen ettei tää/joku muu subinakaan ihan mihin vaan alistu.

Itse en pidä kovin hyvänä tapana/merkkinä vedota tuohon ns. aitouteen jos joku ei johonkin suostu...joko idea osataan markkinoida niin että toinen kiinnostuu kokeilemaan tai sitten ei, painostukselta haiskahtavaa en pidä hyvänä markkinatapana...ehkä olen sitten itse liiankin tarkka siitä vapaaehtoisuudesta...