Kirjoittaja Aihe: Mistä kaikki alkoi? ( Iltapäivän pohdintoja)  (Luettu 8747 kertaa)

raafael-k

  • Vieras
Vs: Mistä kaikki alkoi? ( Iltapäivän pohdintoja)
« Vastaus #30 : 21.05.2019, 16:58 »
Salem:
Lainaus
Ensimmäinen ei tahtonut ymmärtää edes biseksuaalisuuden konseptia ja piti viehtymystäni naisiin merkkinä liian hallitsevasta äitisuhteesta.
Nyt on kyllä pakko kysyä tästä lisää. Onko mitenkä vanhasta jutusta kyse? Meinaan vaan kun on jo ihan seuraavan tason analyysia. Omaa bisseyttä kun ei ole yksikään terapeutti alkanut analysoimaan tuohon tyyliin ja ensimmäisen kerran terapiassa on tullut käytyä muistaakseni vuonna 1996.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2019, 17:25 kirjoittanut raafael-k »

Salem

  • Vieras
Vs: Mistä kaikki alkoi? ( Iltapäivän pohdintoja)
« Vastaus #31 : 21.05.2019, 22:41 »
Tämä on jostain 2013-2014 tienoilta. Kyseessä psykoanalytiikkaan erikoistunut terapeutti, joka oli kyllä oikea malliesimerkki siitä millainen on todella huono terapeutti. Olin hänen asiakkaanaan aivan liian pitkään, kun en paremmasta tiennyt.
Toki hän ei todennut aivan suoralta kädeltä noin, kun kerroin suuntautumisestani, mutta kyllä se oli siinä mukana. En viitsi selostaa tästä enempää, mutta tiivistettynä olen kuulemma "lapsellinen ja itsekeskeinen" ja tarvitsen parisuhteen (miehen) sekä etäisemmät välit vanhempiini, että "voin kasvaa henkisesti aikuiseksi naiseksi". Jostain syystä hyvät välit vanhempien kanssa oli iso juttu tälle.

Pakko nykytilanteesta käsin todeta, että joskus ne alan ammattilaisetkin on vaan väärässä ja huonoja työssään. Tämäkin sai minut uskomaan, että paska olo joka tapaamisen jälkeen kuuluu asiaan. Onneksi en mennyt avaamaan enempää mieltymyksiäni tälle ihmiselle. Olisin varmaan saanut kuulla olevani kieroon kasvanut sairas pervo, joka tarvitsee sähköshokkihoitoa tms. yhtä kamalaa.

Lyhyesti: Vaihtakaa terapeuttia, jos törmäätte ahdistaviin asenteisiin.

BlackWings

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 133
  • Galleria
Vs: Mistä kaikki alkoi? ( Iltapäivän pohdintoja)
« Vastaus #32 : 22.05.2019, 00:34 »
Mistä mieltymykset alkoi? Sitä en ole ikinä pohtinut millään tasolla, ja vaikka kävin elämänkertani läpi tässä useampaan kertaan läpi viime päivinä en ole löytänyt yhtään yksittäistä tekijää mikä voisi olla se alkutekijä omiin mieltymyksiä. Olisko omassa tapauksessa kyse niin monen "mitättömän pienen" tekijöiden yhteissummasta?

Dominanssi

  • Vieras
Vs: Mistä kaikki alkoi? ( Iltapäivän pohdintoja)
« Vastaus #33 : 22.05.2019, 21:34 »
Se voi alkaa niin pienestä.
Minulla oli liiton ulkopuolinen vaniljasuhde.
Eräällä kerralla nuollessani naista,
tulin lukinneeksi hänen ranteensa patjaa vasten.
Huomasin hänen kiihottuvan siitä ja seuraavaksi huomasin itse kiihottuneeni siitä valtavasti.
Jälkeenpäin kävin tapahtumat mielessäni läpi ja aloin tutkiskella itseäni.
Sillä tiellä olen, enkä ole ajatellut enää sieltä poiketa.