Kirjoittaja Aihe: Rsyke teematiistai Tampere: Keskustelua dominoinnista 4.6. 18.30 -> Bar Bertel  (Luettu 7692 kertaa)

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Änkesin itseni panelistiksi. Someone please shut me up!

Hiljennyskin varmaan onnistuu. Mutta puhu silti. Sitä varten kai me sinne paneeliin ollaan lupauduttu.

Purppuratar

  • Vieras
Änkesin itseni panelistiksi. Someone please shut me up!

Eiii mitää hiljentämisii...vaan sulle pitää hommaa megafoni ;D Saat ihmiset hymyileen :love:

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Änkesin itseni panelistiksi. Someone please shut me up!
Koitan pitää keskustelun tasapuolisena. Paino sanalla koitan.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mää voin istua siellä nurkassa hiljaa niin muut ehtii puhua enemmän!

MasterPiece

  • Vieras
Jep, paikalla ollaan jos hengissä ollaan 👍

Lilja

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 22
  • To love is to be vulnerable
  • Galleria
Oi Bertelin teematiistaissa löytyykin huomenna ihan lemppariaihe, yksi niistä. Onpa kiva päästä kuulemaan teidän näkökulmia, ajatuksia, kokemuksia ja keskustelua :love:

P.s. Jos jotakuta vielä vähäsen jännittää paikan löytyminen tai mitä ikinä, niin minuakin voi kysyä höpöttely /yhteissaapumisseuraksi. Olen luultavasti hoodeilla jo aikaisemmin.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Moon yläkerrassa jo kuudelta, yksinäisenä ja kovin orpona. Oon se jolla on violetti tukka ja silmälasit. Eli jos ujostuttaa ja oot yksin tulossa niin tervetuloa istumaan samaan pöytään. Saa puhuakin, jos uskaltaa.

RovioKuningatar

Moon yläkerrassa jo kuudelta, yksinäisenä ja kovin orpona. Oon se jolla on violetti tukka ja silmälasit. Eli jos ujostuttaa ja oot yksin tulossa niin tervetuloa istumaan samaan pöytään. Saa puhuakin, jos uskaltaa.

Taasko sut niin hylätään. No älä huoli hellulla on ihan hyvä olla siellä missä on ilman sinua, lupaan pitää huolen.  ::)

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Moon yläkerrassa jo kuudelta, yksinäisenä ja kovin orpona. Oon se jolla on violetti tukka ja silmälasit. Eli jos ujostuttaa ja oot yksin tulossa niin tervetuloa istumaan samaan pöytään. Saa puhuakin, jos uskaltaa.

Taasko sut niin hylätään. No älä huoli hellulla on ihan hyvä olla siellä missä on ilman sinua, lupaan pitää huolen.  ::)

Kyllähän sitä ny hetken ilman helluaki pärjää :)

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 309
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Minuun ovat edellisen viestini jälkeen muutamat ihmiset ottaneet yhteyttä, että tarvitsisivat myös rohkaisijaa.
Mikäli uskaltautuvat yksin paikalle, niin minulla olisi todella suuri pyyntö: voisiko mahdollisesti joku konkari käydä vähän salamyhkäisesti vilkuilemassa ympärilleen ennen paneelin alkua, josko haaviin osuisi joku ujo / eksynyt yksilö, ja opastaisi tämän oikeaan paikkaan? Pääsisivät hekin mukaan.

Samoin toivoisin, että muutkin ensikertalaiset / sisäänheittäjää tarvitsevat liittoutuisivat omaksi porukakseen, ei jäisi kukaan yksin.
Rohkeasti vaan kaikki paikalle, ja sori kaikille teille, jotka ohjasin eteenpäin olemaan muihin yhteydessä ylibuukkaamisen välttääkseni!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Minuun ovat edellisen viestini jälkeen muutamat ihmiset ottaneet yhteyttä, että tarvitsisivat myös rohkaisijaa.
Mikäli uskaltautuvat yksin paikalle, niin minulla olisi todella suuri pyyntö: voisiko mahdollisesti joku konkari käydä vähän salamyhkäisesti vilkuilemassa ympärilleen ennen paneelin alkua, josko haaviin osuisi joku ujo / eksynyt yksilö, ja opastaisi tämän oikeaan paikkaan? Pääsisivät hekin mukaan.

Samoin toivoisin, että muutkin ensikertalaiset / sisäänheittäjää tarvitsevat liittoutuisivat omaksi porukakseen, ei jäisi kukaan yksin.
Rohkeasti vaan kaikki paikalle, ja sori kaikille teille, jotka ohjasin eteenpäin olemaan muihin yhteydessä ylibuukkaamisen välttääkseni!
Mää voin käydä ennen miitin alkua kierroksella yläkerrassa, jos siellä vielä joku istuu ujona. En varmaankaan tunnista miittiin tulijoita, mutta lupaan laittaa punaisen t-paidan merkiksi. Koittakaa saada katsekontakti tai vilkuttaa tai jotain, niin löydän teidät tullessani portaista ylös.

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Moon yläkerrassa jo kuudelta, yksinäisenä ja kovin orpona. Oon se jolla on violetti tukka ja silmälasit. Eli jos ujostuttaa ja oot yksin tulossa niin tervetuloa istumaan samaan pöytään. Saa puhuakin, jos uskaltaa.

Taasko sut niin hylätään. No älä huoli hellulla on ihan hyvä olla siellä missä on ilman sinua, lupaan pitää huolen.  ::)

Kyllähän sitä ny hetken ilman helluaki pärjää :)

Kyllä mua nyt niin ajatellaan :love:

Tervetuloa siis illalla kaikki, uudet ja kokeneemmat. Kuten edellä on kirjoiteltu, autamme mielellämme ensikertalaisia ottamaan ne viimeiset askeleet miittitilaan. Enkä muista kenenkään sanoneen jälkikäteen että olisi sittenkin pitänyt jäädä kotiin.

varta

  • Vieras
jos olen oikein käsittänyt niin tämä miitti tapahtuu Baarin alakerrassa ?
helpottaa porukan löytämistä kun on kerros tiedossa
tosin melko tyhjänähän tuo on ollut viikolla muutenkin

 

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
jos olen oikein käsittänyt niin tämä miitti tapahtuu Baarin alakerrassa ?
helpottaa porukan löytämistä kun on kerros tiedossa
tosin melko tyhjänähän tuo on ollut viikolla muutenkin

Miitti on alakerrassa. Mutta ennen miittiä on hallituksen kokous alakerrassa, jolloin me hallitukseen kuulumattomat odottelemme yläkerrassa.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Jospa määki oppisin jotaki uutta.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2019, 13:26 kirjoittanut nicolaus »