Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitit esittävät: KAKKUA PELLA'S CAFESSA to 13.6. klo 18-  (Luettu 3784 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
PÄIVITYS TO KLO 13.25: Sateen uhan vuoksi miitti siirretty Pella's Cafeen!

Nyt kuulkaas taas!

Meidän piti viettää Kaksiomiittien 3-vuotispäivää, no, Kaksiossa, mutta menivät pirulaiset hinnoittelemaan itsensä niin korkealle, että skipataan koko Kaksio tällä viikolla. Sen sijaan mennään Pella's Cafeen, tuohon Tampereen himmeimpään menomestaan. Miitin löydät Hämeenkadulta, Koskipuiston läheltä.

Pella's Cafessa on miitissä tarjolla myös luvattua KAKKUA, mutta muut eväät ja juomat jokainen kustantaa itse.

Mitään erityistä ohjelmaa ei ole järjestettynä, vaan miitti koostuu tälläkin viikolla juttelusta, huonoista vitseistä, turhista lupauksista ja tottakai miittikirjan täyttelystä.

Muistakaa siis tällä viikolla vaeltaa Kaksion sijaan Pellaan, ettette jää ilman KAKKUA! Ensi viikolla lupaan käyttää isoja kirjaimia korrektimmin.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2019, 13:29 kirjoittanut hihaton »

Purpelot

Nyt taitaa olla meiltä edustus paikalla.

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Kakkuaaaaaaaaaaaaa  :love:

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Tänne on pakko tulla ja anoa taas herkkupäivää torstaille!  O:-)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jaha, uhkailevat pienellä sateellakin, mutta näillä ennusteilla mennään vielä puistoon. Jos muuttuu ihan radikaalisti, selvitän päästäänkö sittenkin Pella's cafen hellään huomaan, kakut tulee joka tapauksessa sieltä.

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
No jos ny iham piänen palan tulis maistaan...

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Yksi kappale pientä Pride kattia ilmoittautuu mukaan kynsimään kakkua... eikun siis.. O:-)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Aloitusviestiinkin tämän jo päivitin, eli sateen uhan vuoksi paikkana on tänään Pella's Cafe. Mennään sinne kuudeksi!

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Eihän siellä pitäisi kunnolla sataa koko päivänä. Nyt on mennyt kovin sokeriksi

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Huomaattehan, että Pella's menee kiinni klo 20, eli sitä ennen kannattaa tulla kakun perässä. Harkitaan sitten porukalla, mennäänkö vielä Kaksioon vai mitä tehdään.

Ja kyllä mun kirjoissa 0,9mm/h on niin paljon, etten halua sitä kakkuuni. Saa toki mennä puistoonkin, jos kokee sen paremmaksi, mutta minä en ajatellut.

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Me ollaan kaikki niin makeita et vältetään sulaminen jo valmiiks ennen kuin lisätään sokeripitoisuutta kakulla.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Jee kakkua! (iloitsen vähintään muiden puolesta, kun en tiiä voinko itte syyä) Kakku on aina iloinen asia.

MURU

 :love: siis ensin päivällinen ja sit kakulle

Sammy

  • Vieras
Tätä ei voi jättää välistä, vaikka väsymys koittaa vahvasti väittää vastaan. Nyt on muutenkin jäänyt taas niin monta Torstaimiittiä välistä, että ihan identiteettikriisiä pukkaa, ja asia täytyy siis korjata pikimmiten.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mun aikataulut näyttää siltä, että menee hyvin lähelle kuutta ennen kuin ehdin mestoille. Alottakaa toki ilman mua jos ootte aiemmin paikalla.