Kirjoittaja Aihe: Bi-Ilta 24.3. Wildclubilla  (Luettu 6471 kertaa)

Domina Villi-Ira

  • Vieras
Bi-Ilta 24.3. Wildclubilla
« : 17.03.2012, 07:44 »
Lauantaina 24.3 Wildclubilla Bi-ilta , jonne voivat tulla myös yksinäiset miehet ja naiset sekä parit. Tämä ilta on naamari-ilta, joten
rohkeasti mukaan.

Illat on tarkoitettu vain kutsuvieraille. Voit saada kutsun mailin, puhelinkeskustelun, ennakkotapaamisen tai suositusten myötä.

Kutsut ja lisätietoja:
bileet@wildclub.fi
p. 0440 555 602
« Viimeksi muokattu: 17.03.2012, 18:03 kirjoittanut Domina Villi-Ira »

Viviane

  • Vieras
Vs: Bi-Ilta 24.3. Wildclubilla
« Vastaus #1 : 17.03.2012, 16:36 »
Moi valtiatar!! Ajattelin laittaa jotain tekstiä, kuten olen lupaillu. Olisin kovasti kiinnostunut osallistumaan joku kerta esim. bi aiheisiin bileisiin,vaikka olen mies.Eikös ne ole tarkoitettu ainoastaa naisille? Haluaisin päästä kovasti kiinni siveysvyöhöni pitkäksi ajaksi!!! Minkälaisiin bileisiin olen valtiattaren mielestä eniten tervetullut??? Olisi hieno asia jos valtiatar ottaisi minusta uusia kuvia?? Ei muuta tällä kertaa. Terveisin Viviane

Domina Villi-Ira

  • Vieras
Vs: Bi-Ilta 24.3. Wildclubilla
« Vastaus #2 : 19.03.2012, 11:14 »
Tämän viikon bileet lauantaina ovat siis avoinna sekä miehille että naisille. ne on tarkoitettu sekä gay-, lesbo-, että Bi- väelle, joten sinne ainakin voi tulla yksinäisenä miehenäkin mukaan.

Meillä on myös kaksi kertaa vuodessa bileitä transvestiiteille ja niihin voivat osallistua kaikki crossdresser henkiset ihmiset