Kirjoittaja Aihe: Vantaan miitit 2020  (Luettu 47050 kertaa)

Tuulinen

Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #60 : 03.03.2020, 15:43 »
Tuun ainakin vähäks aikaa☺️

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #61 : 03.03.2020, 22:08 »
Jölleen kerran joudutte kärsimään seurastani 8)

Kiitos kaikille oli mukavaa varsinkin kun saatiin valot käännettyä👍

Mpapu

Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #62 : 15.03.2020, 21:01 »
Miitillä ei ole varsinaista järjestäjää, joten tämän ketjun perustajana suosittelen ettei porukka miittailisi kohonneen COVID-sairastumisriskin aikana ja muutenkin välttäisi tarpeetonta liikehdintää julkisilla paikoilla. Suojellaan itseämme ja niitä jotka kuuluvat riskiryhmiin.

Nähdään taas paremmalla ajalla :love:

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 653
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #63 : 16.03.2020, 11:12 »
Miitillä ei ole varsinaista järjestäjää, joten tämän ketjun perustajana suosittelen ettei porukka miittailisi kohonneen COVID-sairastumisriskin aikana ja muutenkin välttäisi tarpeetonta liikehdintää julkisilla paikoilla. Suojellaan itseämme ja niitä jotka kuuluvat riskiryhmiin.

Merkkasin myös fetlife-eventin peruuntuneeksi.

Virus vaikuttaa tarttuvan todella ärhäkästi.

Saa nähdä onko parin viikon päästä enää baarit suomessa ylipäätään enää auki.


Sheidi

Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #64 : 16.03.2020, 18:28 »
Harmi ettei teitä ihania pääse nyt tapaamaan! Mutta parempi että ei mennä miitteilemään  :love: Toivottavasti kaikki pärjäätte hyvin ja pysytte terveinä. tsemppiä kaikille  :-*

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #65 : 16.03.2020, 21:47 »
Voidaan pitää chattimiitti  ;D

Koulumestari

  • Vieras
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #66 : 17.03.2020, 15:43 »
Joo, kyllä tämä nykytilanne saa aikaan jo suoranaisen vitutuksen!!

Juuri kun taas olisi, jo ihan sen mun perusyksinäisyyden kannalta liki välttämätön lähteä sinne Hempassa olevaan parempaan

olohuoneeseen(i) niin pitää jatkaa TÄMÄN olohuoneeni jatkuvaa Synkkää Yksinpuhelua >:( >:(, täydennettynä kiivaalla perkeleen perkeleen perkeleitten karjahteluilla vastoinkäymisten sattuessa, kuten nyt vaikka että muki kaatu tiskipöydällä >:( >:D, oli siinä vettä tai ei...

Mutta eipä tämä tauti taida enää kovin monen vitsin aihe olla... Että näkemisiin ny, suotuisammissa olosuhteissa :) :love:

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #67 : 17.03.2020, 16:18 »
Minä olen kotona karanteenissa kun tulin ulkomailta. Toivottavasti tämä virusjuttu menee pian ohi.

Sheidi

Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #68 : 14.05.2020, 18:39 »
Millonkohan sitä uskaltaisi jotain miitin tapaista taas väsätä :love: alkaa olee jo sen verran ikävä teitä ja sitä mukavaa fiilistä mikä aina meijän miiteissä ollut. Toivottavasti kaikki on pysynyt terveinä  :-* itse ainakin ikävöin teitä kaikkia!

Helmer

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 60
  • Danskjävlar!
  • Galleria
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #69 : 14.05.2020, 18:50 »
Millonkohan sitä uskaltaisi jotain miitin tapaista taas väsätä :love: alkaa olee jo sen verran ikävä teitä ja sitä mukavaa fiilistä mikä aina meijän miiteissä ollut. Toivottavasti kaikki on pysynyt terveinä  :-* itse ainakin ikävöin teitä kaikkia!

Sama! Eikös ne baarit kesäkuussa aukea? Itse aion kyllä olla senkin jälkeen erityisen varovainen, sillä lähipiirissäni on riskiryhmäläisiä.

Sheidi

Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #70 : 14.05.2020, 19:07 »
Sama! Eikös ne baarit kesäkuussa aukea? Itse aion kyllä olla senkin jälkeen erityisen varovainen, sillä lähipiirissäni on riskiryhmäläisiä.

No se juuri kun itse kanssa niin varovainen ollut ja huolissani lähipiiristä! Ite ottanut aika vakavasti kyseisen asian ja jotenki luotan että tämä meidän "ydin porukka" on kaikki samalla mentaliteetillä ollut asian suhteen - joten koen että ehkä uskaltaisi jotain pieni muotoista jopa kesän aikana harkita  :love:

Tiivitaavi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 654
  • Karkkikauppakytkin.
  • Galleria
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #71 : 14.05.2020, 19:53 »
#toisaalla on ollut vähän puhetta että jos Kesäkuussa ainakin voisi jonkun puistopiknikin pitää? Pihalla on helpompi pitää turvaväliä kuin sisätiloissa....

Sheidi

Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #72 : 14.05.2020, 20:19 »
Tuohan olisi aivan loistava idea! Kunhan tää kesä sää olisi muuta kuin rakeita ja lunta  ;D ;D

Tiivitaavi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 654
  • Karkkikauppakytkin.
  • Galleria
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #73 : 14.05.2020, 20:45 »
Voidaan pitää chattimiitti  ;D

Kukas järkkää ja missä? :D

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Vantaan miitit 2020
« Vastaus #74 : 14.05.2020, 22:25 »
Heurekan rannassa on paljon tilaa pitää miittiä turvavälien kanssa. Voidaan sit huutamalla puhua siellä kinkyjä  :))