Äänestys

Kysely: kuinka usein käyt bileissä/miiteissä?

Todella usein
21 (15%)
Aika usein
27 (19.3%)
Joskus silloin tällöin
19 (13.6%)
Harvakseltaan
21 (15%)
Hyvin harvoin
31 (22.1%)
En ole (vielä) käynyt
21 (15%)

Äänestäjiä yhteensä: 108

Kirjoittaja Aihe: Kysely: bile/miittiaktiivisuus  (Luettu 5228 kertaa)

PerunaPoika

  • Vieras
Vs: Kysely: bile/miittiaktiivisuus
« Vastaus #30 : 27.01.2020, 19:35 »
Kysely:

Kuinka usein käyt bileissä/miiteissä?

Kyllä.

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Kysely: bile/miittiaktiivisuus
« Vastaus #31 : 28.01.2020, 11:05 »
Miiteissä 1-2 kertaa viikossa, lähinnä nyt köysimiitissä. Bileissä käyn noin kerran kuussa, joskus useamminkin.

Psyche

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 110
  • Monin tavoin viallinen.
  • Galleria
Vs: Kysely: bile/miittiaktiivisuus
« Vastaus #32 : 28.01.2020, 17:18 »
Saldona tällä hetkellä: Kaksi x Baletin tossumiitti, sekä kahdet bileet, joista toisiin eksyin puolivahingossa vuosia sitten, aikana jolloin ei ollut vielä mitään kosketusta skeneen, sekä nyt Baletin Uniformalit.

Oma (introvertti) persoonallisuus luo omat haasteensa (ja toisinaan vituttaa ihan huolella). Kuormitun meluisissa ympäristöissä nopeasti, keskustelun seuraaminen on vaikeaa kun ärsykkeitä on liikaa ja olen aika paska small-talkissa.

Salanimi

  • Vieras
Vs: Kysely: bile/miittiaktiivisuus
« Vastaus #33 : 28.01.2020, 21:29 »
En ole käynyt, enkä usko että tulen käymäänkään.

Ynspi

Vs: Kysely: bile/miittiaktiivisuus
« Vastaus #34 : 28.01.2020, 21:40 »
Vastasin aika usein, mutta se ei ehkä muille tarkoita samaa kuin mulle. Kun asuu mikkelissä ja suurimmaksi osaksi omat biletykset ja häppeningit on helsingissä niin tuo 3h suuntaansa onnibussissa on välillä jo aika hermoja raastavaa. Mut siitä huolimatta voisin sanoa, että aikalailla 60-70% mun vapaa-ajasta menee siihen, että joko mä valmistaudun bileisiin, matkustan bileisiin, teen bileitä, autan bileissä tai oon bileissä. Tai muissa kinkyhäppeningeissä. Joten vaikka mun naamaa näkee aika harvoin missään, niin mulle se aika on iso rutistus siitä vapaa-ajasta, jota mulla on kulutettavana.  :))