Kirjoittaja Aihe: Kuopion miitit 2020  (Luettu 18939 kertaa)

Cottoncandy

Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #45 : 25.08.2020, 17:58 »
Jee, lisää tuoreita.  :D kiva päästä näkemään ihmisiä. Kun kävin tossa kesällä ja järkkäsin itekseni miitin, ei ollut paikallisia oikein hoodeilla vissiin.

Mulla on ollut jo kovia lupauksia siitä että mun vahtivuorolla voin ite ottaa vastuuta mahdollisista lisämiiteistä jos ihmisiä kiinnostaa ja tarjoan kämppää muutenkin illanistujais käyttöön tai jos pienehköllä porukalla haluu puuhata jotain.  8) oon super innoissani kun viimein asun paikassa, jossa on muitakin harrastajia.  :))

Otan ite ahven pehmon mukaan.  8)

Louhi

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #46 : 27.08.2020, 10:20 »
Jes! Nyt kyllä tuuuuuunnn

Eetu-m

Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #47 : 30.08.2020, 21:00 »
Jahas jos aktivoituisi , tulossa mikäli työt sallii  :)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #48 : 01.09.2020, 17:31 »
Olen tulossa seuraavaan miittiin.
Tällä kertaa lupaan olla hajottamatta ahventa, jos sellainen eksyy miittiin. Cottoni tietää   >:D

Voin ottaa muutaman kirjan näytille uusille jos haluavat.
Kirjastosta löytyy Douglas Kentin Shibari oppaita ja Better Build Bondage  ;D

Aurinkosusi94

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #49 : 02.09.2020, 02:42 »
Periaatteessa voisin tulla, mutta koen sosiaaliset kokoontumiset melko ahdistavaksi  :-\ . Ellei mulla oo sit alkoholii alla  ;D. Muutenkin ollu aina vähän vaikeuksia käsittää omaa fettarii jne, mutta mietin tulemista, kai... Oon ihan äärettömän huono sosiaalisissa tilanteissa  :D

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #50 : 02.09.2020, 08:30 »
Periaatteessa voisin tulla, mutta koen sosiaaliset kokoontumiset melko ahdistavaksi  :-\ . Ellei mulla oo sit alkoholii alla  ;D. Muutenkin ollu aina vähän vaikeuksia käsittää omaa fettarii jne, mutta mietin tulemista, kai... Oon ihan äärettömän huono sosiaalisissa tilanteissa  :D

Rohkeasti vaan mukaan, ei meistä kukaan pure, olen minäkin vähän huono välillä sosiaalisissa tilanteissa. Nämä miitit on aika rennolla meiningillä otettu, ja mikään pakko ei ole mitään sanoa tai outouksiaan kuvailla jos ei halua  :)

Itselleni nämä miitit ovat olleet sillä tavalla tärkeitä, että ovat tuoneen rohkeutta sitten muihinkin asioihin liittyen kinky hommiin, ja neuvojakin löytynyt ja antanut.

Louhi

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #51 : 02.09.2020, 10:02 »
Periaatteessa voisin tulla, mutta koen sosiaaliset kokoontumiset melko ahdistavaksi  :-\ . Ellei mulla oo sit alkoholii alla  ;D. Muutenkin ollu aina vähän vaikeuksia käsittää omaa fettarii jne, mutta mietin tulemista, kai... Oon ihan äärettömän huono sosiaalisissa tilanteissa  :D

Helpottasko sun mukaan tuloa, jos napataan sut mukaan vaukka jostain ulkoa? Mentäs parin, kolmen hengen ryhmässä sisälle? Sovitaan vaikka yv.nä.

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #52 : 02.09.2020, 10:11 »
Ja vielä muistutuksena, ensi sunnuntaina 6.9. tavataan jälleen Ale-pubin yläkerrassa alkaen klo 15.00. (=15.15 Pohjois-Karjalan aikaa  ;D )

Tervetuloa rentoon seurueeseen niin uudet kuin vanhatkin miittailijat.  :)

Aurinkosusi94

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #53 : 02.09.2020, 10:35 »
Pääsen paikalle omilla jaloillani, jos niin päätän tehdä. Minua vaan jännittää sosiaaliset kokoontumiset ihan kenen tahansa kanssa vaan  :). Eksyn paikalle, jos eksyn. Paikka lienee täsmälleen sama kuin viimeksikin?

MasterPain

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 109
  • Kysymällä voi saada haluamansa
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #54 : 02.09.2020, 12:05 »
Tervehdys

Ei ku tervetuloa kaikki uudet tulokkaat, ei se haukkuva koirakaan pure eli otamme kaikki persoonat ilolla vastan, etä saamme porukkaa yhteisöömme lisää.

Master Pain

Cottoncandy

Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #55 : 02.09.2020, 15:48 »
Niinpä, ihmiset good!  ^-^ t. Mulla on varaa jo isotella ku itekin tuore höhö.

Sonyyy

Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #56 : 04.09.2020, 00:00 »
Jos Joensuusta on porukkaa lähdössä ja autossa on tilaa, niin mie voisin pompata mukaan.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #57 : 06.09.2020, 18:37 »
Jos porukkaa jäi ne kirjat kiinnostamaan, niin seuraavat opukset oli kyseessä:

Douglas Kent Better Build Bondage Book (kirja tarjoaa ohjeita omien seksilelujen rakentamiseen, pantojen/kahleiden yms valmistukseen)

Douglas Kent Complete Shibari, osat Land ja Sky.
Molemmat kirjat keskittyvät shibariin, eli köysillä sitomiseen ja niihin liittyviin tekniikoihin. Land, keskittyy peruksiin, ja maan tasolla tapahtuviin sidontoihin. Sky osa keskittyy riiputukseen/roikotukseen.

Tässäpä linkki kirjailijan sivustolle: https://douglaskentrope.com/collections/all

Suosittelen myös: https://www.theduchy.com/
Ja YouTubesta mm, Twisted Monks sekä Esinemin videoita.

Kiitos miitistä, oli mukavaa.  ;D

Cottoncandy

Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #58 : 06.09.2020, 18:46 »
Jees juu kiva, ihmisiä jee jee  ^-^
Pahoittelen jo etukäteen, että nimi- ja kasvomuistini on surkea, tulevia miittejä ajatellen.

Joku pikaviestin ryhmä ois tosiaan hauska niin vois huudella silleen vähän extempore jos ihmisiä on menossa vaikka yhdelle jonnekin. Mut tosiaan mitä ihmiset käyttää/haluaa käyttää. Mut jos joku haluaa tämmöistä niin heittäkää ideaa, voin ottaa vetovastuuta.  :P

Mut siis kiva nähdä ihmisiä ja silleen.  ^-^ Heitän mun tupareista vaikka miittipuolelle jonkun julkaisun tossa illemmalla jos ihmisiä haluaa tulla.  :) Stay tuned.

Lohikeisari

Vs: Kuopion miitit 2020
« Vastaus #59 : 06.09.2020, 19:05 »
Kiitokset oli kiva maakuntamatkailla Kuopioon.