Kirjoittaja Aihe: Suhteessa toiseen (tai useampaan) baarilaiseen olevat. Miten tapasitte?  (Luettu 8539 kertaa)

balthazar

  • Vieras
Edellisen pitkän parisuhteeni löysin tinderistä, itseasiassa kaksi edellistä parisuhdetta, joista myös hetkeksi muodostui jonkinlainen kolmiojuttu joka sittemmin kaatui mahdottomuuteensa.

Foorumin kautta pikkusiskon olen tavannut jo vuosia sitten, eikä ehkä kukaan ole samalla tavalla uinut liiveihin sitä ennen tai sen jälkeen. Jostain syystä, jota en itse ymmärrä, pelkkä pikkusiskon läheisyys resonoi jossain todella syvällä minussa. Vuosia sitten en osannut asiaa edes käsitellä tai ymmärtänyt, olin hyvin syvällä tässä omistamisen ja erilaisten viitekehysten maailmassa, joka tällaisiin suhteisiin hyvin vahvasti kuuluu. Suhde katkesi vuosiksi, mutta myöhemmin kävi ilmi että olimme olleet toistemme ajatuksissa vuosia, toisistamme tietämättä.

Sittemmin olen ajatellut, että minun paikkaani hänen elämässään on turha erikseen miettiä. Se on mitä se on, ja toivon säilyväni jollain tavalla tärkeänä ihmisenä hänen elämässään, mutta itse en sitä pysty päättämään että kuulunko siihen vai en. Tämä on opettanut minulle, että sellainen on lopulta kaikkien suhteiden luonne; lupaukset, määritteet ja viitekehykset ovat vain tyhjää sanahelinää ennenkuin niitä vahvistavat teot ja ajan mukanaan tuoma luottamus jatkuvuuteen. Eikä siltikään mikään ole koskaan varmaa; kaikki on lopulta katoavaista, luottamus on siinä mielessä jännittävä että kestää kaiken, kunnes murtuu.

Hertta ja Valerie löysivät tiensä elämääni Oulun miitistä, jossa olin ilmeisesti tehnyt vaikutuksen. Perään tuli yksäri joka sisälsi mielenkiintoisen ehdotuksen johon pelottomana ihmisenä tartuin, eikä ole tarvinnut kyllä katua. Heidän vakaa parisuhteensa tekee molempien lähellä olemisen selkeäksi ja helpoksi, ja minun on annettu ymmärtää minusta olleen apua myös heidän suhteensa vahvistamiseen.

Viper taas on niitä harvoja ihmisiä jotka vastasivat treffi-ilmoitukseeni, ja onneksi vastasi. Kyseessä on mitä ihanin ja suurisydämisin ihminen, jonka lähelle pääseminen on todella etuoikeus. Tämäkään suhde ei sido meistä kumpaakaan, niinkuin eivät muutkaan suhteeni.

Katson, että parisuhteen etsiminen on konseptina vähän hassu, miten voisit tietää millainen ihminen se ihminen, jota et ole vielä tavannut voisi olla, saati että millainen pitäisi olla? Jos taas olet jo tavannut hänet, niin mitäpä enää odottelet, kaikki mitä voit tehdä on laittaa itsesi likoon ja toivoa parasta. Ajattelen että suurinta osaa joka parisuhteen haluaisi, pitelee paikoillaan lopulta pelko tulla loukatuksi tai satutetuksi. Ymmärtäähän sen, jos tänä aikakautena avaatkin itsesti aidosti jollekulle ja tulet torjutuksi, petetyksi tai jostain ennalta-aavistamattomasta syystä menetätkin sen, niin eihän se mitenkää hyvältä tunnu. Jokin lentävä lause meni muistaakseni niin, että parempi olla rakastanut ja menettänyt sen, kuin elää rakastamatta. Jollain tavalla ajattelen siinä olevan vahvan totuuden siemenen; rakkauden osakseen saamistakin enemmän tarvitsemme rakastamista; ensin itsemme ja myös jonkun toisen ihmisen.
« Viimeksi muokattu: 02.03.2020, 13:25 kirjoittanut balthazar »

TEGAMi

  • OuSM
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 344
  • @FabioSkeida
  • Galleria
Ainoastaan yhden kohdalla olen tainnut vastata HÄNEN deitti-ilmoonsa, koska oli turhaa laittaa omalta puolelta ilmoa, kun toinen oli just sitä mitä etin (silloin).

Kaikkiin loppuihin baarilaisiin, joiden kanssa olen suhteillut... noh ne on löytynyt viikkomiiteistä, kinkyporukan kokoontumisista tai OuSMin miiteistä.

Piepie

  • Vieras
Löysin kumppanini tinderistä, kun en edes tiennyt baarin olemassaolosta. Hän johdatteli tänne. Muuten sessioseuran olen löytänyt OUSMin tapahtumista ja miiteistä.

isile

  • Vieras
Baarin chatin ja discord -kanavan myötä on tullut tavattua skenen ihmisiä, mutta myös ihan täältä baarin kautta. Vuosi sitten työreissulla tulin tavanneeksi kyllä ensimmäisen skenessä olevan ihmiseni. Hän otti sen jarrupönkän minulta pois ja näytti tien ulos kaapista. Terveiset Ouluun  ^-^

Nyt on elämässä voimakkaasti yksi ihminen tätä kautta ja onkin sitten ihmisenä aivan uskomaton; haavoittuva, avoin ja semmoinen että uskon vakaasti että voimme olla toisillemme tukena ja tutkia sekä ehkä jopa laajentaa. Olen hyvin kiitollinen kaikesta kokemastani.

Mitenkö tutustun? No kirjoitellen. Aiheet vaihdelleet maan ja taivaan väliltä. Itseasiassa yli ja alikin :D Sitten jos/kun yhteensopiva dynamiikka hahmottuu niin on käyty läpi taipumuksia ja rajoja.

Olen lisäksi avannut luurankokaappini ja tuulettanut luurankojani jo ennen ekoja treffejä, koska tiettyjä juttuja ei salailla ja haluan kantaa vastuuni perseilystäni ja lisäksi kerron omat mörköni ajoissa. Vähemmän ikäviä yllätyksiä ja mahdollisesti avaa rehelliselle avoimuudelle uudenlaista maaperää. Sitten taas ihmiset voivat myöskin halutessaan peruuttaa ajoissa kun tunteet eivät ole vielä solmussa.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Puolisoni Kahlitun olen löytänyt kohta 12 vuotta sitten eroottiselta foorumilta jonka chatissa aloimme jutuille, alkuun meitä oli kolme polysuhteessa Kahlitun ollessa naimisissa ja minun ollessa myös hänen vaimonsa tyttökaveri, suhteen "yksisarvinen". Sittemmin suhteeni Kahlitun nyt jo ex-vaimoon päättyi ja pian perään myös Kahlitun suhde tähän, meidän yhteinen matkamme Kahlitun kanssa sen sijaan jatkuu vaan.. :o :)) :love:

Rufus on tällä hetkellä mulla koulutuksessa ja on ollut sitä tavallaan jo hyvän tovin vaihtelevalla suhdemuodolla ja intensiteetillä, väliemme ollessa joitain aikoja katkollakin. Me ollaan oltu tietoisia toisistamme yläasteelta saakka, ollaan siis samalta suunnalta. Pisimpiä ihmissuhteitani kaikenkaikkiaan, ollaan ystäviä, asuttu yhdessä seurusteltu ja säädetty, ei varmaan päästä toisistamme eroon me liioin..

Ystäviä olen saanut lukuisia tämän foorumin kautta ja joidenkin kanssa ystävyyteen on liittynyt/voi liittyä jotain sutinaakin, mut näitä en tässä ala outtaileen sen tarkemmin, you know who you are girls and boys! :-X :-* :love:

Niinkuin Tik Takin biisissä lauletaan niin "kyllä kavereilta pitää aina saada pillua!" ei kun miten se olikaan  :o

OfAfrodite

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 193
  • I am not a vending machine
  • Galleria
Club X... naurava pitkänhuiskea raikulipoika menossa piiskalle.  Asettauduin yleisöksi ja sinkoilemaan parhaita eroottisia katseitani suoraan hänelle.

Piiskasta päästyään hän tuli suoraan mun luo, kehot löysivät toisensa ehkä viisi minuuttia myöhemmin ja nyt jaetaan elämä ja aamukahvit  :love: :love: :love:

Jokunarttu

  • Vieras
Herra bongasi minut täältä ihan ilman deitti-ilmoa, laittoi viestiä ja hurmasi  :love:

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
City.fi:n Tampere-kanavalla. Tuttu veti mut sinne joskus 90-luvun loppupuolella, sain paljon kavereita Tampereelta ja Tony oli heistä yksi. Tehtiin chattilaisten kanssa treffit Provinssiin 2002 ja sen jälkeen ollaan oltu yhdessä, eli pian tulee 18v täyteen ^-^ :love: :love: :love:

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Toi eräs vastasi mun deitti-ilmoon, jossa huutelin neulaseuraa. Aluksi piti vain tökkiä neuloja, mutta sitten asiat vähän eskaloituivat ja päädyttiin D/s-suhteeseen. :love:

Pioni

 Näitä on aivan ihana lukea  :love: Olo on kuin pikkutytöllä, joka saa lukea satuja, joissa on onnellinen loppu  :love:

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Näitä on aivan ihana lukea  :love: Olo on kuin pikkutytöllä, joka saa lukea satuja, joissa on onnellinen loppu  :love:

Ei se kaikille tuo onnellista loppua. Tai jotkut eivät oikein saa tällaisilta foorumeilta ylipäänsä mitään jos ajatellaan pelkästään tuollaisia suhdejuttui. Muutoin tää on mukava henkireikä lueskella toisten onnesta, kinkyilyistä ja ylipäänsä aika hyvä tiedon lähde jos jokin juttu askarruttaa.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Baarin chatin ja discord -kanavan myötä on tullut tavattua skenen ihmisiä, mutta myös ihan täältä baarin kautta. Vuosi sitten työreissulla tulin tavanneeksi kyllä ensimmäisen skenessä olevan ihmiseni. Hän otti sen jarrupönkän minulta pois ja näytti tien ulos kaapista. Terveiset Ouluun  ^-^

Nyt on elämässä voimakkaasti yksi ihminen tätä kautta ja onkin sitten ihmisenä aivan uskomaton; haavoittuva, avoin ja semmoinen että uskon vakaasti että voimme olla toisillemme tukena ja tutkia sekä ehkä jopa laajentaa. Olen hyvin kiitollinen kaikesta kokemastani.

Mitenkö tutustun? No kirjoitellen. Aiheet vaihdelleet maan ja taivaan väliltä. Itseasiassa yli ja alikin :D Sitten jos/kun yhteensopiva dynamiikka hahmottuu niin on käyty läpi taipumuksia ja rajoja.

Olen lisäksi avannut luurankokaappini ja tuulettanut luurankojani jo ennen ekoja treffejä, koska tiettyjä juttuja ei salailla ja haluan kantaa vastuuni perseilystäni ja lisäksi kerron omat mörköni ajoissa. Vähemmän ikäviä yllätyksiä ja mahdollisesti avaa rehelliselle avoimuudelle uudenlaista maaperää. Sitten taas ihmiset voivat myöskin halutessaan peruuttaa ajoissa kun tunteet eivät ole vielä solmussa.

Onpa kiva kuulla, Isile, et menee noin hyvin. Muistan, kun taannoin rohkaisin sua. Ja ihan upeeta, et on käyny noin hyvin!