Kirjoittaja Aihe: Naistenpäivä  (Luettu 5138 kertaa)

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: Naistenpäivä
« Vastaus #15 : 09.03.2020, 12:06 »
Huomattu: Naistenpäivänä kaikilla naisilla on pipo todella kireällä.

Melkoinen yleistys, vaikka omalla kohdallasi ehkä empiirinen kokemus voi tällainen ollakin...
Meillä päin on varsin leppoisa meininki, jopa tavallistakin mukavampi.

Eipä ole yleistys vaan toteamus joka perustuu omiin kokemuksiin. Tämä ilmenee sanasta 'huomattu'. Vaikka puhuisinkin kaikista maailman naisista niin silloinkaan se ei olisi yleistys koska käytin sanaa 'huomattu'.

Kieli on hauska asia kun sitä osaa käyttää.

... ja kyse oli siitä, että mitä tahansa sitä sanoikaan niin aina löytyi joku jonka mielestä tämä oli loukkaavaa naisia kohtaan... vähän niinkuin nytkin.

Ouroboros

  • Vieras
Vs: Naistenpäivä
« Vastaus #16 : 09.03.2020, 16:31 »
Yllättävää (not) että tämänkin ketjun perusteella Naisten *oikeuksien* päivälle on totta totisesti tarvetta.

Loukkaantua haluan erityisesti siksi, että genderfluidit saavat ihan kaiken: naistenpäivän, miesten päivän ja muiden päivän.

ööö

  • Vieras
Vs: Naistenpäivä
« Vastaus #17 : 09.03.2020, 17:48 »
Huomattu: Naistenpäivänä kaikilla naisilla on pipo todella kireällä.

saman olen huomannut minäkin. jessus sentään luetellaan kuinka ei halua kukkapuskaa tai mitään muutakaan. ja uutisissa ympäri maailmaa vollotetaan vääryydestä jota naisia kohtaan tapahtuu. sen sijaan että oltais positiivisia ja nautittais siitä kaikesta ihanasta mitä nainen on/tekee/luo/antaa/saa jnejnejne. mun puolesta vois perua koko päivän.

SaRu

Vs: Naistenpäivä
« Vastaus #18 : 09.03.2020, 18:24 »
Kyl mä olisin mieluusti ottanu naistenpäivänä myös kukkia ja suklaata vastaan...  ::)

Konehuone

Vs: Naistenpäivä
« Vastaus #19 : 26.03.2020, 08:43 »
Ketjusta putsattu riitelyä. Henkilökohtaiset voi hoitaa yksityisviestein.

balthazar

  • Vieras
Vs: Naistenpäivä
« Vastaus #20 : 26.03.2020, 17:40 »
Olipa muuten aika paras naistenpäivä, enkä hoksannu ees tänne hehkuttaa...

Vaikka toisaalta, ei oo mitään todisteita että olisin ollut edes paikalla  O:-)