Kirjoittaja Aihe: Domina-keksien saatavuus  (Luettu 4744 kertaa)

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Domina-keksien saatavuus
« Vastaus #15 : 05.07.2020, 03:04 »
-Olen kuullut, että nörttitytöt ovat suuremmalla todennäköisyydellä dominoivia, ja  musta tuntuu, että kukaan sellainen ei ole koskaan lähestynyt mua he saattavat luulla, että heillä ei ole mahiksia muhun, sillä olen aika komea, ja yksi kaveri on kutsunut mua kauneimmaksi mieheksi, jonka tuntee.

En ole Domme enkä edes väitä tietäväni Dommeista mitään, mutta nörttitytöistä tiedän jotain. Nörttitytöt eivät lähesty sinua, koska nörttityttöjen ei tarvitse lähestyä ketään. Nörttitytöt viettävät vapaa-aikansa/työaikansa miesten ympäröiminä (eli eivät sekoa ensimmäisen kerran kun joku mies tarjoaa huomiota), ja on paljon nörttimiehiä jotka osaavat a) puhua nörttiä b) ovat mukavia ihmisiä. Jos haluaa seuraa niin sitä löytyy helposti, ihan vaan juttelemalla ihmisille. Yhteiset keskustelun aiheet lähentävät ihmisiä (esimerkiksi omassa parisuhteessani puhutaan päivittäin luonnontieteistä ja tekniikasta - ilman näitä ei olisi parisuhdetta) ja siinä on ulkonäöt aika toissijainen asia. Suurin osa ihmisistä (myös kinkyistä) haluaa kumppanin, jonka kanssa on juteltavaa. Ulkonäkö tärkeä kriteeri ihmisille, joille ulkonäkö on tärkeä kriteeri (heitä kannattaa metsästää sitten vaikka kuntosalilta).

Etsi dominoivia naisia sieltä missä itse olet. Niistä piireistä, joista itse pyörit. Siellä voit jutella ihmisten kanssa. Yleensä nämä seurahakuongelmat liittyvät enemmän introverttiyteen ja itseluottamukseen kuin mihinkään suuntautumiseen.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Domina-keksien saatavuus
« Vastaus #16 : 05.07.2020, 12:16 »
Itse antaisin piutpaut sille onko ehkä mahdollisesti ulkomailla enemmän sopivia ellen olisi muuttamassa juurikin johonkin ulkomaahan...monet asiat joita kuulemme/luulemme ovat usein vain pieni siivu todellisuudesta koskipa se nyt nörttityttöjä, dominoivia naisia tai keitä vain. Ehkä runsaan olettelun sijaan kannattaisi kuulla ihmisten omia näkökantoja ja ajatuksia vaikkapa siitä dominoinnista ja miten hän sen haluaisi tehdä...ja jos ne omatkin ideat alkaa osua samoihin niin ainakin tuolta osin vaikuttaa hyvältä. Ja niin edelleen kunnes tulos on "match made in heaven tai kolme hutia". Tuurilla ne laivatkin seilaa :)

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Domina-keksien saatavuus
« Vastaus #17 : 05.07.2020, 13:08 »
Aivonyrjähdys.
Kirjallinen ilmaisu ei ollut kovin vahvaa, mutta tuli sieltä harmitus ilmi. Mee miitteihin ja bileisiin, tutustu ihmisiin ihmisinä ja sitten vasta mieti valmiita epäluottamuslauseita heitä kohtaan.
Itsevarmat komeat subit on best, kunhan sisin on kunnossa.

Oon itse (mono)24/7-suhteessa, joten ajatus siitä et alistuisin arjessa mutta dominoisin vain makuuhuoneessa kuulostaa hassulta. Niin jäin vaan miettiin tunnenko yhtään dommea, jolla ei olis kokoaikaista valtaa suhteessaan.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Domina-keksien saatavuus
« Vastaus #18 : 05.07.2020, 13:17 »
Kallu,

Kyllä tuo Domme vielä löytyy, ei epäilystäkään. Kerroit olevasi markkina-arvoltasi kovaa valuuttaa, jos oikein tulkitsin, joten nyt vain miitteihin ja bailuihin, joissa tapaa Dommeja. Liven kautta homma lähtee oikeasti liikkeelle, mutta hyvänä kakkosmenetelmänä on toki treffi-ilmot ja asialliset yksäriyhteydenotot. Ne on vaan vähän vaikeampia, kun moni upea piirre jää piiloon, kun niissä on kyse vain tekstistä. Sen tekstin pitää ollakin sitten hyvä!

Kyllä hyville subbareille on menekkiä, vaikka Dommet ovat harvassa.

Semppiä,

maso

Kallu,

Oot saanut arvokasta selkokielistä opastusta siitä, kuinka kannattaa jatkaa. Aidosti kannustan sua livetapaamiseen, sieltä se oikeasti parhaiten aukee, mutta loistava kirjallinenkin juttu kyllä herättää kiinnostuksen Dommeissa. Koitin korrektin ironisesti laittaa, että itsekehu ei ole se avain onneen, kuten tekstissäni näi: "Kerroit olevasi markkina-arvoltasi kovaa valuuttaa...". Saattoihan se jäädä pikaisesti lukien vähän piiloon, mutta selkokieliDommet ovat kyllä sua siitä nyt kädestä pitäen opastaneet. Ota opiksesi, olet saanut paljon arvokkaista ohjeita.

Silti subi-veljeä tukien,

maso

Semppiä!


finsir

Vs: Domina-keksien saatavuus
« Vastaus #19 : 05.07.2020, 17:24 »
En itse lukiessani saanut tästä samanlaisia negatiivisia viboja kuin monet muut.

Itselle vaikutti, että aloittajaa vain turhautti että tavatessaan naisi luonnollisten kanavien kautta seksuaaliset taipumukset  eivät oikein kohtaa. Siihen ongelmaan on helppo samaistua.

Asia ei sinänsä millään tavalla ollut kritiikkiä skenessä aktiivisi dominoivia naisia kohtaan. Tai itse en sitä tulkinnut niin. Mielenkiintoista, miten eri tavoilla luetaan tekstejä.