Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 2h+k:n baarissa to 17.9. klo 18 alkaen  (Luettu 1386 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Töttöröö, hilirimpsis, heisulivei ja vittu luuletsä oikeesti että täällä on joku hiiri sisällä! Taas mennään, arvaatteko mihin?

Joo, sinä siellä takarivissä, olikos sun nimi nyt Lerssi-Eno? Tiiätkö vastauksen?

No sehän se! Kokoonnutaan tälläkin viikolla Kaksioon, eli ravintola 2h+k:n baariin. Osoite on tuttu-puttu Aleksanterinkatu 33, ja baari on vihreän oven takana. Miitti on baarin viimeisessä takanurkassa, eikä mukaan liittyäkseen tarvitse ostaa mitään tai maksaa narikasta. Sen kun istut pöytään ja ja avaat sanaista arkkuasi sen verran, kuin sattuu huvittamaan.

Viime viikolla meillä oli uusien etkot, ja osallistujia riitti mielettömän upea määrä! Yritin huolehtia siitä, että jututetaan kaikkia uusia paikalle saapuneita, mutten ihan varmaksi lupaa että se onnistui. Jos siis jäit yksinäiseksi, me missaattiin sut, anteeksi!

Taidan tälläkin kertaa saapua paikalle etuajassa, eli jo ennen kuutta pääsee mukaan meininkeihin. Tiedä vaikka toisin mukanani vierailevan tähteenkin, näkee sitten.

Niin että ei muuta kuin tukka putkella kohti Kaksiota, mutta vasta torstaina. Siellä nähdään!

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Määkin tairan olla aikaisessa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Määkin tairan olla aikaisessa.
Mutta et yhtä aikasessa kuin minä!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Tulen.. mutta vain omille tyhmille vitseilleni..

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Olipas se sosiaalinen elämä kivaa taas, eikä mun tuoma untuvikkokaan joutunut ihan kynityksi.

Tulipa tässä mieleen myös kotona että kun on olemassa tää kliseinen lähtöpusut tai halit niin mä voisin lanseerata tän oman lähtöpurut. Oisko mitään ideaa? :D

Huolestuneille tiedoksi: Mä hillitsin sitä 4vee intohimoani piirtää heti haltuuni luovutetun miittikirjan täyteen pupuja ja muita söpöjä olentoja. Mutta harkitsen kovasti että tuon pörröisen ystävän jonkinasteinen korjausyritys saattaa tulla kyseeseen ennen tulevaa torstaita.  O:-) Lupaan koululaisen kunniasanalla, etten käytä glitter liimaa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Hei! Ei kirjoitella kirjaan miittien ulkopuolella!

Kiitos jälleen kerran kaikille, oli hienoa että useampikin uusi oli uskaltautunut paikalle! Ensi viikolla sama aika, sama paikka, samat huonot vitsit.