Kirjoittaja Aihe: ennen sessiota terveystiedot  (Luettu 1710 kertaa)

Ulriika68

  • Vieras
ennen sessiota terveystiedot
« : 19.08.2021, 18:07 »
Hei, taas näitä terveysjuttuja :) Kysyttekö ennen sessiota kumppanin terveystietoja vai menettekö riskillä? Esim. papillooma virukselta kondomi suojaa vain 70% vai jätetäänkö silloin sessiosta jotain pois? Rajattu sessio, millainen se olisi, esimerkkejä, kertokaa!

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 309
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: ennen sessiota terveystiedot
« Vastaus #1 : 19.08.2021, 21:40 »
Eihän session ole automaattisesti pakko sisältää limakalvokontaktia. Onneksi kinkyilyssä on paljon valinnanvaraa muissakin jutuissa, kun peruspenetraatiossa, jos taudit huolettaa. Nämä muut jutut kannattaa valita ihan sen mukaan, mistä itse pitää...

En tosin näe mitään syytä, miksi ei luottamuksellisessa ilmapiirissä voisi kumppanin terveydestäkin kysyä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: ennen sessiota terveystiedot
« Vastaus #2 : 19.08.2021, 21:52 »
Ennen tuli kysyttyä psyykkisistä sairauksista / haitoista ja allergioista / yliherkkyyksistä.


Ulriika68

  • Vieras
Vs: ennen sessiota terveystiedot
« Vastaus #3 : 20.08.2021, 10:25 »
Totta, olen samaa mieltä. Vaihtoehtoja varmasti on ja löytyy. Pitää olla luova :) Kiitos vastaajille.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: ennen sessiota terveystiedot
« Vastaus #4 : 20.08.2021, 11:44 »
Minua kanssa kiinnostaa alussa tuo henkinen puoli. No sitoessa fyysinenkin, mut alistaminen on enemmän psyykkeen juttuja.

mirbe

  • Vieras
Vs: ennen sessiota terveystiedot
« Vastaus #5 : 20.08.2021, 12:11 »
Onhan se tärkeää tietää toisen terveydentilasta. Jos tulee jokin ongelma niin vastapuolen pitää pystyä toimimaan. Sukupuolitaudit on tietysti juttu mistä pitää huolehtia ja olla avoin jos tilanne vaatii.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: ennen sessiota terveystiedot
« Vastaus #6 : 20.08.2021, 16:35 »
minulla on laaja skaala sairauksia mutta vain yhdestä mainitsen kun se vaikuttaa settiin.