Kirjoittaja Aihe: Mommyt ja pikkuiset pojat  (Luettu 9016 kertaa)

Unikko_64

Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #15 : 14.10.2021, 13:21 »
Kappas, tämä ketju olikin yllättävä löytö: mulla on netti"pikkupoika", jolle olen joskus äiti.  :) Ei siis olla koskaan/vielä tavattu, mut ajoittain kirjoiteltu äidin ja pojan välillä. En ole jotenkin osannut yhdistää sitä tähän maailmaan, mutta totta kai - ikäleikit.  ^-^

Eleria

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 148
  • Switching around
  • Galleria
    • Valokuvaus byEleria
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #16 : 09.12.2021, 22:23 »
Mulla on siis mommydom piirteet vahvana mun domme puolessa, mutta en vaan koe termiä omakseni. Tykkään kyllä pojutella vastapuolta, mutta en pidä ageplaysta ja äidiksi, mammaksi tai vastaavaksi kutsuminen on mulle enemmän turnoff ku turnon (koen että vain lapsilleni voivat kutsua minua äidikseen). Joka tapauksessa caregiving domme ehdottomasti oon.

Mä tykkään ujoista, nuoremmista ja kokemattomistakin alistuvista miehistä. Olen rouvana ehdottomasti huolehtivainen ja sillei lämmin, mutta kuulemma kiero ku mikä. Sessioiden jälkeen tärkeää on pitää toista sylissä, silittää ja antaa kertoa, miltä tuntui. Pidän myös sellaisesta nuoruuden kuplivasta käytöksestä. Onpas yllättävän vaikeaa yrittää kuvata ilman, että menee joidenkin tiettyjen kertojen kuvaamiseksi ::)

pastel

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 13
  • Hauska täti matkalla torille
  • Galleria
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #17 : 26.02.2022, 05:37 »
Hep!

Tää on itseasiassa aihe, jonka kanssa oon joutunut nuorena dommena tekemään paljon ajatustyötä. Oon parikymppinen mommy/lb/lg dynamiikasta ja cg:n roolista kiinnostunut domme. Musta tuntuu, että usein tässä asetelmassa isossa roolissa on myös ikäero, jota mulla luonnollisesti harvoin on subeihin, ainakaan siihen ns. "oikeeseen" suuntaan. Jutustelin mdlb touhuista kerran yhden mua vanhemman miehen kanssa ja huomasin, että olin tosi epävarma, koska asetelma oli muka jotenkin väärä. Sittemmin mä olen saanut ihan uudenlaista varmuutta dommeuteni suhteen, eikä aihe oo enää mulle niin hankala. Toki se joskus vieläkin mietityttää, mutta asenne on pitkälti se, joka ratkaisee.

RimMe

  • Vieras
Vs: Mommyt ja pikkuiset pojat
« Vastaus #18 : 27.02.2022, 16:31 »
Hei.
Tämä aihe on minullekin tuttu. Juttelen usein vanhemman naisen kanssa, joka voisi iän puolesta olla äitini. Olen hänen aikuinen poikansa, jota hän komentaa joskus camin välityksellä tai sitten kirjoittelemalla. Täytyyhän äidin tietää mitä poika tekee silloin kun on tuhma olo. Tämä kiihottaa meitä molempia todella paljon. Nautin suuresti yhteisistä hetkistämme ja toivoisin että voisimme tavata joskus. Luulen vain ettei hän ole valmis siihen, joten etsin yhä ihanaa äitiä...