Kirjoittaja Aihe: Hiukseton nainen  (Luettu 2442 kertaa)

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #15 : 30.07.2021, 14:20 »
Totta hemmetissä voi, monet kaljut tai lyhythiuksiset naiset ovat äärimmäisen haluttavia!

mirbe

  • Vieras
Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #16 : 30.07.2021, 14:39 »
Kyllä. Jos naisella on niin paljon pokkaa ja hyvä itsetunto, että vetää hiukset pois eikä peittele peruukilla, niin itseltäni kyllä tulee ihailua.

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #17 : 30.07.2021, 20:00 »
minulle kaikanlainen ihokarvattomuus on yksi fetisseistäni. sekä itseni että kiinnostuksen kohteiden suhteen, kaikki pois vaan, säärikarvat, käsivarsien karvat, kainalot, ala- ja yläpäät. :)

Pip

Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #18 : 30.07.2021, 20:43 »
Esteettisessä mielessä en koe ongelmaa kaljusta naisesta, jos se hänelle sopii. Käytännön tasolla taas on ongelma, koska kaljusta ei oikein saa kiinni ilman teräviä välineitä.

tjzy

  • Vieras
Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #19 : 30.07.2021, 22:10 »
Todellakin hiukseton nainen voi olla hyvännäköinen / seksikäs / kiinnostava - oon samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Kaikille naisille ei mielestäni kuitenkaan hiuksettomuus sovi yhtä hyvin kuin toisille, mutta nämä on taas niitä kuuluisia makuasioita.

Joka tapauksessa mielestäni hiuksettomuus ei juurikaan heikennä haluttavuutta. Vaikka itse kallistunkin usein tykkäämään enempi hiuksellisesta naisen ulkonäöstä  :)

Olkoon kukin ulkomuodoltaan sellainen kuin itse haluaa olla! ::)

Mussukka

Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #20 : 31.07.2021, 00:30 »
Hei,

Kalju tai vähähiuksinen nainen on seksikäs ja myös haluttava. Kokonaisuus ratkaisee.

Mussukka

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #21 : 31.07.2021, 16:40 »
Todellakin voi. Kalju tai siilitukka on minusta oikein kiva sukupuolesta riippumatta.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #22 : 31.07.2021, 17:50 »
Kyllä!  :love:

Sumutar

  • Vieras
Vs: Hiukseton nainen
« Vastaus #23 : 31.07.2021, 19:26 »
Kukaan joka on nähnyt Alien 3:sen ei voi olla sitä mieltä että hiukseton nainen ei voisi olla kuuma. En ole vieläkään löytänyt Ripleytä kuumenpaa elokuvahahmoa. 🔥