Kirjoittaja Aihe: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu  (Luettu 25432 kertaa)

HPerWs

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #90 : 12.08.2012, 15:59 »
Olen itse tehnyt jo usean vuoden ajan Iran kanssa yhteistyötä monella eri rintamalla ja oma kokemukseni näistä asioista on se että  jokainen Iran kuvioista lähtenyt ja studiolta potkut saanut tietää kyllä itse syyn siihen miksi ei enää työskentele studiolla.

Koska puhumme kuitenkin luottamuksellisista asioista joiden kirjoittaminen nettiin olisi sopimatonta, ja tietoisena siitä että julkisen loukkauksen raja ylittyy myös silloin kun solvaaminen tapahtuu anonyymisti nettifoorumilla jätän henkilökohtaisella tasolla asioiden käsittelyn netissä väliin.

Iran suhteen asenteeni on se, että kyseessä on nainen jonka kanssa asioiden hoitaminen on pääsääntöisesti mutkatonta. Hän on yleensä ottaen tasapuolinen sekä joviaali niitä kohtaan joiden kanssa töitä tekee. Yhteistyömme on aina sujunut hyvissä merkeissä vuosien takaisesta ensitapaamisestamme lähtien aina tähän päivään asti!

Kaitsulle voisin vielä sanoa että ymmärtänet itse missä kohtaa suomen laissa menee solvauksen raja. Kunnianloukkaus on kunnianloukkaus riippumatta siitä esittääkö sen anonyyminä nettifoorumilla vai päin naamaa?

Mielestäni sinun olisi Kaitsu parasta jutella Iralle suoraan päin naamaa jos sinulla on hänelle jotakin asiaa, eikä paukutella täällä netissä anonyymillä nimimerkillä!
Nyt kun itse otsikon alainen asia ei ole ajankohtainen, on aika nostaa kissa pöydälle parista epäkohdasta. Sinä nickki lady jane, puolustat "henkilöä" villi-ira ja väität pokkanaamalla, että kyseisen henkilön henkkareissa lukee ira? Väität minun puheiden hipovan kunnianloukkausta. Kuitenkin sinä nicikin takaa käytät ihan muinamiehinä minun "etunimeä". Onkohan nyt puurot ja vellit menneet PAHASTI sekaisin. Vai onko psykoosiin taso jo siellä kirkkonummella sitä luokkaa, että kuvitellaan jo oikeasti että ollaan joitain "henkilöitä" joita rahasta leikitään. Edelleen odotan sinivuokkojen kutsua kuultavaksi kunnianloukkauksesta. Sillä minkään subien yhteydenottopyynnöt ei minua vittuakaan heilauta.

P.S. natsikorttien heiluttajalle, huomaatko pidin hetken kiinni , toisin kuin muutama muu

Glori

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #91 : 12.08.2012, 17:27 »
Tätä voi sitten jatkaa privana. Ketju on lukittu.