Kirjoittaja Aihe: Mistä hommata harness/remmi systeemeitä sirolle naiselle?  (Luettu 1291 kertaa)

ellinoora

Mistä löytäisi sopivan kokoisia harness valjaita ja remmi alusvaatteita yms sen tyyppisiä asusteita (ei strap on valjaita) xs-kokoiselle lyhyelle naiselle? Tuntuu että monessa paikassa on vaan one size vaihtoehto joka hyvin todennäköisesti on joka suunnasta liian iso. Parhaintahan olisi jos niitä saisi itse säädettyä pienemmäksi. Mikä olisi hyvä sivusto tai paikka josta semmoisia löytyisi, onko muilla kinkyillä jotain luottopaikkoja?

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Etsy.

Pupusaurus

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 20
  • Otus tutkimusmatkalla
  • Galleria
Itse olen todella paljon hommannut asustautumistarkoitukseen ihan Aliexpressistä ja Wish:istä. Toki nämä sellaista ei rankkaan käyttöön tarkoitettua kiinakamaa, mutta visuaalisesti täyttäneet tehtävänsä oikein hyvin. Oikein pienelle tyypille hyvä apuvaruste on nahkapaska, mitä useimmista harrastus/askartelutarvikeliikkeistä (esim. Tokmanni) ja sillä lisäreikää remmiin tarpeen mukaan.
Jo mainittu etsy todennäköisesti hyvä ja eettisempi vaihtoehto. Itse en ole valitettavasti tilannut sieltä kuin pari kertaa ihan muita juttuja, mutta uskoisin että on enemmän mahdollisuuksia vaikka pyytää muokkausta ja/tai mittatilausta.

77TOP

Mittojen mukaan tehtyjä yksilöllisiä nahkatuotteita

Kotimaista työtä, kierrätysmateriaalien käyttö myös mahdollista

www.bep.pic.fi
https://www.instagram.com/blindeyeproduction/