Kirjoittaja Aihe: Koirat eivät käytä housuja  (Luettu 29722 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Koirat eivät käytä housuja
« Vastaus #60 : 15.01.2020, 19:02 »
Kuten pari aiempaa kommentoijaakin jo toi esille, leffan ongelmana on BDSM-harrastajien kuvaus viallisina. Minä odotan edelleen sitä elokuvaa, jossa kinky ihminen voi olla tasapainoinen, vastuullinen ja ei-traumatisoitunut.

Olihan siinä visuaalisesti kivoja juttuja, mutta tuo ikuinen traumataustastigma syö ainakin minulta kaiken ilon. Kuvauksen miehen surusta olisi voinut helposti toteuttaa myös niin, että Mona olisi osoittanut vastuullisuutta ja Juhan mieltymykset olisivat olleet muutakin kuin trauman aiheuttamia pakkomielteitä.

Onneksi en osaa itse tehdä elokuvia, niin voin vain nakella kakkaa täältä sivusta.

napakoru

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 52
  • Galleria
Vs: Koirat eivät käytä housuja
« Vastaus #61 : 05.05.2020, 00:36 »
Saatiin vihdoinkin miehen kanssa katsottua tämä. Tuntui hyvältä nähdä elokuva, jossa oli kinkyjä, mutta kipu tai kivun katsominen ei oo yhtään mun juttuja, joten sain aika monessa kohdassa kurkkia vain sormieni välistä, milloin kohtaus vaihtuu :D

Mieheni ei bdsm:stä tiedä oikeastaan muuta kuin sen, mitä olen uskaltautunut itse kertomaan. Jossain kohtaa leffaa vähän pelkäsin, että tämän jälkeen on aivan toivotonta selittää, ettei mulla ole päässä silleen mitään vikaa enkä oo itsetuhonen vaikka haluaisinkin että mua vähän kuritettais. Saatiin kuitenkin elokuvan kautta oikein hyvä keskustelu aikaiseksi, kun mies kertoi, millaisia fiiliksiä äskettäin nähty herätti, ja minä kerroin täältä lukemistani kommenteista ja siitä, mitä eroja ja yhtäläisyyksiä löysin elokuvasta omiin tunteisiini.

Eniten koko tuokiossa huvitti kai se, että puolivälissä leffaa ensin pelkät kalsarit jalassa vieressäni makoillut mies kävi pukemassa housut... :P

tramontana

  • Vieras
Vs: Koirat eivät käytä housuja
« Vastaus #62 : 11.05.2020, 17:58 »
Minä kyllä tykkäsin. Hyvältä näyttävä elokuva, ilo silmälle. Klaustrofobiset ja kliiniset tunnelmat vuorottelee unikuvien kanssa. Turhia ei pulista. Pekka on mainio hömppä ja hintelä hankisääski, Krista kivikasvoinen rankaisija. Maukas, lakoninen rakkaustarina.


Doux

Vs: Koirat eivät käytä housuja
« Vastaus #63 : 16.10.2020, 09:56 »
Visuaalisesti vaikuttava kotimaiseksi leffaksi mutta sangen ongelmallinen paikoittain.

Toisaalta koin, että tarina kertoi hyvin juuri surusta ja sen kanssa selviämisen hankaluudesta, ehkä lopulta myös sen yli pääsemisestä. Mutta skeneä ei kyllä kuvattu kauhean positiivisella tai edes realistisella tavalla.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Koirat eivät käytä housuja
« Vastaus #64 : 04.02.2021, 23:32 »
Eniten koko tuokiossa huvitti kai se, että puolivälissä leffaa ensin pelkät kalsarit jalassa vieressäni makoillut mies kävi pukemassa housut... :P
;D ;D ;D

orgasmikeiju

Vs: Koirat eivät käytä housuja
« Vastaus #65 : 25.12.2021, 14:14 »
Tulen nyt resiinalla perässä tähän junaan, mutta katselin elokuvan areenasta. Mielestäni tässä oli oikeastaan näkyvillä BDSM-kirjallisuudesta tuttu trooppi, jossa protagonistin masokismi käsitellään myös tunnetasolla. Siis henkinen kärsimys, joka ei (toivon mukaan) oikeisiin leikkeihin kuulu, kulkee sadomasokismin rinnalla läpi tarinan. Muistuttaa minusta tässä mielessä hyvin paljon vaikka Venus turkiksissa, tai Story of O.

Ainoa mikä itseäni jäi häiritsemään, kun Kosonen ekan leikkikerran jälkeen jätti hurttansa yksin panikoimaan. AFTERCARE!!!!