Kirjoittaja Aihe: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?  (Luettu 7009 kertaa)

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #15 : 02.01.2022, 22:29 »
Sequfixin ammattikäytössä olleet lepositeet löytyy medfet sessioita varten.

MedKink

  • Vieras
Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #16 : 05.01.2022, 18:12 »
Itselläni medfet ja medical jutut on ehdottomasti ihan top 3 kärjessä. Olen myös huomannut, että tämän puolen harrastajia ja joita aihe kiehtoo on Suomessa tosi vähän tai sit he ovat piilossa. Itsellä aiheen sisältö ja kiinnostavat kohteet ovat tosi laajat:

- Gyne puolen leikit lääkärinä ja hoitajana. Tutkiminen sisäisesti ja ulkoisesti sekä erilaiset mittaamiset. Itsellä löytyy hiukan välineitä eli muutama erilainen spekula. Tietenkin voidaan myös ottaa pissanäyte ja tutkia siitä vaikka PH-arvo yms. Voidaan tutkia myös naisen hedelmällisyyttä ja tehdä leikki inseminaatio (keinosiemennys). Voidaan laajentaa fake raskauteen sekä synnytykseen jne. Tietenkin voidaan tutkia myös kuukautisiin liittyviä asioita.
- Urologi leikit saavana osapuolena sisältäen ulkoisen ja sisäisen tutkimisen sekä siemennesteen näytteenoton jne..
- Edelliseen kahteen liittyen tutkimuksiin ja hoitoon voi liittyä myös sondeja (löytyy erilaisia) ja katetreja (kerta ja kesto)
- Valmistautuminen leikkaukseen eli pestään ja putsataan paikat sekä ajetaan karvat. Puetaan leikkausasu sekä piirretään leikattavat kohdat. Happimaskin laittaminen jne...
- Kuumeen mittaminen ja muu sensorointi, esim sykkeen seuraaminen orgasmihallinnan tai aistienhallinnan aikana

Leikit voisi sisältää joko vain tiukan hoitolinjan tai myös pervon lääkärin/hoitajan.

Oldschoolgirl

  • Vieras
Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #17 : 08.02.2022, 22:28 »
Olen kotikurin ohella suuri medfet-fani. Tämä taitaa olla myös vanhin kinkkini, varmasti lapsuusajoilta, vaikka tuolloin en asiaa osannut pukea sanoiksi. Olen myös huomannut että Suomessa asiaan vihkiytyneitä ei kauheasti ole. Tai jos on niin ovat jossakin piiloissaan.

Jos tuota medfetiä ajattelee laajemmin kinkyn kannalta niin onhan siinä valtavan paljon asioita jotka vetoaa: kliinisyys, valta-asetelma, hoitotoimien pakollisuus, toisinaan itsemääräämisoikeuden puuttuminen jne.
Kuten Eleria kirjoitti, minäkin pidän siitä että näissä medfet jutuissa pysytään ns. puhtaasti asiassa ilman turhia yhdyntyjä. Tilanteesta menee silloin vähän jopa maku.

Toisinaan olen huomannut että oikeat tilanteet ovat hieman liiankin kiihottavia. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun olen miettinyt esimerkiksi hammaslääkärissä että mahtaako kiihotukseni nähdä tai jopa haistaa :D pikkarit märkänä olen sitten poistunut tyytyväisenä asiakkaana. Tämäkin joskus riittää mutta olisihan se kiva jos olisi henkilö jonka kanssa näitä asioita toteuttaa.

 

En tarvitse välttämättä enempää kuin tietynlaisen ajatusleikin ja olen ns. valmista kauraa.

Nasty

Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #18 : 25.03.2022, 23:27 »
Täälläkin kiinnostusta ois kunnon klinikka sessioihin mutta harvassa ovat leikkikaverit suomenmaassa :(.katetrit ,enema , sondit.

Uteliaatsormet

Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #19 : 20.07.2023, 19:23 »
Uppista!

Vinkatkaa, onko Etelä-Suomessa vuokrattavissa lääkärileikkeihin soveltuvia tiloja, joista löytyisi ainakin gynetuoli? Mielellään jotain freesiä.


Fat Bastard

Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #20 : 22.07.2023, 13:32 »
Uppista!

Vinkatkaa, onko Etelä-Suomessa vuokrattavissa lääkärileikkeihin soveltuvia tiloja, joista löytyisi ainakin gynetuoli? Mielellään jotain freesiä.

Tottakai on. Julkisista paikoista nyt ekana tulee mieleen Club X ja Villi-Ira. Yksityisistä taas en tiedä kuka tuntee sinut niin hyvin että omaan tilaansa haluaa päästää muuten kuin vastaanottavaksi osapuoleksi.

Satanik.Venus

Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #21 : 22.07.2023, 18:57 »
Villi-Iran kartanolla ei se klinikkahuone valitettavasti sisältynyt diiliin kun tiloja vuokrasi omaan käyttöön. Näin siis ainakin parisen vuotta sitten.

Sucher

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 102
  • Pain and pleasure are divine
  • Galleria
Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #22 : 22.07.2023, 20:58 »
Mulla on ollut haaveena jossain vaiheessa päästä käyttämään toimenpide tasoa tai tuolia. Ehkä hieman tutkisin ja tarkistaisin mutta hoito olisi vaihtelevan  kirpaisevaa  ;D

Uteliaatsormet

Vs: Medfet-/lääkärijutut tällä foorumilla?
« Vastaus #23 : 22.07.2023, 23:15 »
Villi-Iran kartanolla ei se klinikkahuone valitettavasti sisältynyt diiliin kun tiloja vuokrasi omaan käyttöön. Näin siis ainakin parisen vuotta sitten.
Uppista!

Vinkatkaa, onko Etelä-Suomessa vuokrattavissa lääkärileikkeihin soveltuvia tiloja, joista löytyisi ainakin gynetuoli? Mielellään jotain freesiä.

Tottakai on. Julkisista paikoista nyt ekana tulee mieleen Club X ja Villi-Ira. Yksityisistä taas en tiedä kuka tuntee sinut niin hyvin että omaan tilaansa haluaa päästää muuten kuin vastaanottavaksi osapuoleksi.

Kiitos, näillä pääsee mukavasti eteenpäin ^-^